abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_439422
Koos heeft zich laatst een hele middag afgevraagd hoe de president van de VS toch ook weer heette. De volgende dag werd dit hem door iemand verteld. het was meneer Clinton...
Het is toch ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn?
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_439435
Ja euhmm halloe dat kan toch gebeuren man!! Vooral als je in zo'n omgeving leeft en je dus afgesloten bent van de buitenwereld. Normaal hoor je de naam Clinton elke week wel een paar keer, maar nu niet meer. Dus.......
pi_439439
168
uit
pi_439530
quote:
Op 03 november 2000 11:09 schreef DeVuilnisman het volgende:
Koos heeft zich laatst een hele middag afgevraagd hoe de president van de VS toch ook weer heette. De volgende dag werd dit hem door iemand verteld. het was meneer Clinton...
Het is toch ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn?
Je zou denken dat hij op zijn leeftijd misschien aan Harry Truman zou denken.... of Abraham Lincoln.
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:15:12 #5
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_439598
Wat een flauwekul. Ten eerste heeft onthouden en uit je hoofd leren niks met je intelligentie te maken. Ten tweede kwam hij er diezelfde avond alsnog op. Ten derde noemde hij ALLE Amerikaanse presidenten sinds Washington op toen hij, inderdaad wel grappig, even niet op de naam van de laatste kon komen. Ik denk dat niemand van de mensen die hier posten hem dat na kunnen doen.
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:28:32 #6
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_439644
Dus, al bij al blijkt Koos best wel slim.

[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 03-11-2000 13:02]

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_439665
quote:
Op 03 november 2000 12:15 schreef Prediker het volgende:
Ten derde noemde hij ALLE Amerikaanse presidenten sinds Washington op toen hij, inderdaad wel grappig, even niet op de naam van de laatste kon komen. Ik denk dat niemand van de mensen die hier posten hem dat na kunnen doen.
Then again, ik denk niet dat hier veel mensen zijn die, net zoals Koos, oud genoeg zijn om ze allemaal meegemaakt te hebben
pi_439712
quote:
Op 03 november 2000 12:15 schreef Prediker het volgende:
Wat een flauwekul. Ten eerste heeft onthouden en uit je hoofd leren niks met je intelligentie te maken. Ten tweede kwam hij er diezelfde avond alsnog op. Ten derde noemde hij ALLE Amerikaanse presidenten sinds Washington op toen hij, inderdaad wel grappig, even niet op de naam van de laatste kon komen. Ik denk dat niemand van de mensen die hier posten hem dat na kunnen doen.
Ik kan belletjes met mijn spuug maken?
pi_439873
Koos slim... NOT.. Hij heeft geen eigen mening man! Hij laat eerst de anderen iets praten en kijkt dan wie de discussie gaat winnen en daarna lult ie de woorden van iemand over, maar verdraaid ze wel een beetje dat het niet zo dom staat. Ik van koos
pi_439902
Koos for president! Nou ja zou misschien geen kwaad kunnen om 'm op de post van mutsje (aka Netelenbos) te zetten....
uit
  vrijdag 3 november 2000 @ 14:25:10 #11
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_439980
Koos is heel erg dom. Dat dit niet meteen duidelijk was, dankt koos volgens mij aan de houding die hij zich door de vele jaren van zijn leven heeft aangemeten. Deze houding (op de vlakte houden. rustige vader spelen enz.) is zelfs een dommerd aan te leren.
Maar nu zien we de echte Koos.


[drum-drum drumdrum-drum]

Koos, fragiel en broos
dommer dan een doos.
Dat hij 't nut niet ziet
van wat het doordachte biedt,
maakt hem bijna zielloos.

[/drum-drum drumdrum-drum]

log uit, je bent internetverslaafd.
  vrijdag 3 november 2000 @ 17:09:47 #12
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_440594
quote:
Op 03 november 2000 11:09 schreef DeVuilnisman het volgende:
Koos heeft zich laatst een hele middag afgevraagd hoe de president van de VS toch ook weer heette. De volgende dag werd dit hem door iemand verteld. het was meneer Clinton...
Het is toch ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn?
Waar maak je je druk om? Ga je liever eens druk maken om die geit, zoals iedereen! Maar ik ben er niet mee eens dat Koos dan gelijk "dom" is.. maarja, dat is mijn mening..
Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
pi_440638
quote:
Op 03 november 2000 12:28 schreef Kipman het volgende:
Dus, al bij al blijkt Koos best wel slim.
Nietus!!!!!
Saving the world in style...at least they say....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')