Ik ben Jon Snowquote:Op maandag 22 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
http://www.captainquizz.c(...)s/r/1151910074835466
Ik ben Lord Friendzone
quote:
Ik ookquote:
Ik haat kou. Maar toch ben ik liever Jon Snow dan Lord Friendzonequote:
Ik moet zogenaamd een fearless leader zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben Khal Drogo, Sexy Beast. Passionate and Strong.
The Macho Man Type
Haha, couldn't be more wrong
Hopelijk krijg jij nooit een dochter danquote:Op maandag 22 juni 2015 21:17 schreef ems. het volgende:
Ik ben Stannis want ik neem fewer domme testjes op the interwebz.
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou bruiloften gaan ontwijken als ik jou was
Godver. Hiero hetzelfde.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Godver. Hiero hetzelfde.
Ergste is, de eerst volgende bruiloft is mijn eigen bruiloft....
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:53 schreef L3gend het volgende:
Iemand die een gokje wil wagen wie de "winnaar" wordt of welke character als eerste doodgaat![]()
Mogelijke spoilerHodor voor koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardcoholic
Ook in de boeken weten ze dat nog niet, volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:42 schreef Coelho het volgende:
Ik heb de boeken niet gelezen en zit niet op spoilers te wachten, maar ik vraag me na zojuistS05E10 gezien te hebben of Melisandre, die heel toevallig kwam aanrijden, Jon Snow nog tot leven gaat wekken. Ze is tenslotte tovenares...
Ik heb de boeken wel als eBook, maar ben bang dat als ik begin te lezen, dat de serie dan niks meer is. Zijn de boeken geen gesloten verhaal dan? Of komen er nog steeds boeken bij?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook in de boeken weten ze dat nog niet, volgens mij.
Maar lijkt me wel zeer waarschijnlijk. Had het er net met een collega over: misschien is de dood van Jon wel gewoon een plot device om te zorgen dat hij zonder eerverlies de Wall kan verlaten om een grotere rol in het verhaal te spelen - de eed duurt immers "maar" tot je dood.
Plus dat als Jon niet tot leven komt, dat hele Wildlingleger dat hij achter de muur heeft gebracht geen land krijgt maar ook niet terug kan. Dan was al die opbouw voor niets.
Er komen zeven boeken. Daar zijn er nu vijf van geschreven. Boek 1 en 2 corresponderen met seizoen 1 en 2 van de serie, respectievelijk. Daarna zijn ze gaan schuiven en hosselen maar seizoen 3-5 komt wel grofweg overeen met boek 3-5, volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb de boeken wel als eBook, maar ben bang dat als ik begin te lezen, dat de serie dan niks meer is. Zijn de boeken geen gesloten verhaal dan? Of komen er nog steeds boeken bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |