Dat had een gevecht kunnen opleveren tussen degenen die Jon trouw bleven en degenen die van hem af wilden. Grote kans dat ze het onderspit zouden delven en dat Jon alsnog binnengelaten werd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:39 schreef stijn_ het volgende:
Die (poging tot) moord op Jon slaat trouwens echt nergens op, die Alliser had hem gewoon voor The Wall kunnen laten staan met alle Wildlings ipv ze eerst binnen te laten.
alsof het voor je piemel iets uitmaakt welke haarkleur ze heeftquote:Op maandag 29 juni 2015 18:31 schreef ems. het volgende:
Als brunette mag ze inderdaad ook eerder met mijn piemel spelen dan als blondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
dat mensen niet zagen dat het een body double was snap ik simpelweg niet, je kon duidelijk zien dat het gezicht van cersei niet paste bij het lichaam, daarnaast is/was "cersei" hoogzwanger :pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zo, net pas ep10 gezien. Jammer van stannis en Jon snow maar we hebben we van de volle glory van cersei mogen genieten
Edit: lees net over de body double... SHAME, SHAME!
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mij niet opgevallen, maar ik was niet zo gefocusseerd op haar gezicht
Sowieso zag je wel heel goed dat die scènes ervoor goed gemonteerd waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat mensen niet zagen dat het een body double was snap ik simpelweg niet, je kon duidelijk zien dat het gezicht van cersei niet paste bij het lichaam, daarnaast is/was "cersei" hoogzwanger :p
Ik ook niet. Meer op de uitgezakte tetjesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mij niet opgevallen, maar ik was niet zo gefocusseerd op haar gezicht
Ik had t eerlijk gezegd echt niet gezien neequote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:49 schreef Jivis het volgende:
Come on, de enige reden dat jullie 'zagen' dat het een body double was is omdat dat voor de scene al op teh interwebz stond.
ik zag direct dat het gezicht "geplakt" wasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:49 schreef Jivis het volgende:
Come on, de enige reden dat jullie 'zagen' dat het een body double was is omdat dat voor de scene al op teh interwebz stond.
Tof. Wil je een sticker?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zag direct dat het gezicht "geplakt" was
wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik hoop eerder dat Sansa hem af mag maken, wordt wel tijd dat ze eens iemand vermoord.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ramsay zal wel dood gaan in één of andere battle aan de hand van Jon gok ik
Dat zit niet in haar persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:48 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat Sansa hem af mag maken, wordt wel tijd dat ze eens iemand vermoord.
En Rickon!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zit niet in haar persoonlijkheid.
Zij is de enige Stark telg die nog niemand heeft vermoord toch?
Hij verzorgt Jaime's hand, weet niet welk seizoen dat is?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:47 schreef FUUUU het volgende:
Ben met een herhaling bezig van eerdere seizoenen. Episode 1 van seizoen 3 wanneer Robb bij Harrenhall aankomt vinden ze nog een overlevende en dat is Qyburn, kan mij eigenlijk niet herinneren of we hem verder nog zien in dat seizoen, toen ik hem in seizoen 4 zag kon ik mij niet herinneren hem al eerder te hebben gezien en had verder geen idee waar hij verder vandaan kwam, misschien niet goed opgelet.
watquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor wat betreft Cersei, ze is een bitch maar dit verdiende ze ook weer niet.
Fappenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat doet Jamie eigenlijk allemaal met de arm die hij nog wel heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |