SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love Utopia Meisjes![]()
Dat viel mij ook op ja....quote:Op maandag 22 juni 2015 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel. Het zijn dus ook de tandenblekers van de markt.
Ik zag Chris in de stoel zitten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je hebt gelijk, daar zit knap werk tussen.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)443998471598?fref=ts![]()
Offtopic: Ik zag dat Chris zijn FB weer terug is. Hij was een hele tijd verdwenenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja....
Ik zag Chris in de stoel zitten----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Dan zie je dat helemaal verkeerdquote:Op maandag 22 juni 2015 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina was gisteravond bijna over haar nek gegaan,ze dacht dat haar buik ging ontploffen,terwijl ze alleen maar brinta heeft gehad.Nou ik zag gisteren dat ze andere dingen naar binnen werkte bij de ramadan vreetfestijnen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Corry die staat maar wat te knijpen en te wvrijven
mond half open
leverkneuzing vislucht
Corry ; ik vnd het goed je bent ontspannen
Rob; doet zn ogen open en gaapt
ongevraagd advies van corry
je moet het allemaal letterlijk en figuurlijk van je rug af laten glijden
![]()
![]()
Ze hebben ook een nagelsalon en wimperextention gedoe. Beetje een allergaatje.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:16 schreef puzziepie het volgende:
Dat viel mij ook op ja....
Ik zag Chris in de stoel zitten
Maar de tattoos zien er i.d.d. goed uit, al heb ik er zelf niks mee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En ondertussen denkt Rob, war heeft ze dit geleerd? Vast tijdens 'n dagje huishoudbeursquote:Op maandag 22 juni 2015 12:18 schreef Cir het volgende:
Corry die staat maar wat te knijpen en te wvrijven
mond half open
leverkneuzing vislucht
Corry ; ik vnd het goed je bent ontspannen
Rob; doet zn ogen open en gaapt
ongevraagd advies van corry
je moet het allemaal letterlijk en figuurlijk van je rug af laten glijden
![]()
![]()
Vast aan het wennen voor als gina weg isquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
het is nog niks gebeurd ze is nog hier!quote:Op maandag 22 juni 2015 12:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Vast aan het wennen voor als gina weg is
Love Utopia Meisjes![]()
Rob krijgt een reading van ColWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wim is niet erg actief, hè? Of moet dat nog komen.
― Mark Twain
corry weer niet te verstaan met dr gezwam ..naar rob
Wim eet een crakertje pindakaas op de bank ,mark leest de krant
Nikole,steff,Gabrie in de Tatoeshop
nergens een teken dat er binnen nu en snel iemand de tyfesloods uit gaat![]()
Wat nu als je dezelfde geboortedatum van Rob zou hebben, dan krijg je dus jezelfde reading?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Collie trapt nog ff wat open deuren inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit gaat em niet wordenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hij doet et maar met de meuk die er nog ligtquote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
SEO Ivan beslist, klaar!!
geen discussie mogelijk![]()
Wat is SEO ?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:27 schreef Cir het volgende:
[..]
hij doet et maar met de meuk die er nog ligt
SEO Ivan beslist, klaar!!
geen discussie mogelijk![]()
Een soort diesel is hetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
chief executive officerquote:----------------------------
― Mark Twain
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De bestuursvoorzitter (ook wel aangeduid met CEO, van het Engelse chief executive officer)![]()
![]()
![]()
----------------------------
En dat moet Ivan zijn? 'n SEOquote:Op maandag 22 juni 2015 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het is echt SEO.
https://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization![]()
Chief Executive Officerquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Je kent Cir toch? Die babbelt er vrolijk op los.quote:
Wim en Ivan zaten achter de laptop en waren bezig met de SEO.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vertel nog eens over je burnout RobAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
En ondertussen zit de hond van Caithlin Jenner met z'n poten in z'n haar.....
Zielig hè Cir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Col weer over de longkanker beide longen zaten vol en was niet te opereren ze ha nog maar een hlf jaar te levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijfquote:Op maandag 22 juni 2015 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Col weer over de longkanker beide longen zaten vol en was niet te opereren ze ha nog maar een hlf jaar te leven![]()
![]()
+1quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijf![]()
Ik moet echt op mijn handen zitten. Hoe krijgt ze het uit haar strot.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijf
― Mark Twain
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ondertussen zit de hond van Caithlin Jenner met z'n poten in z'n haar.....
Zielig hè Cir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hondje maakt nog een dansje
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet echt op mijn handen zitten. Hoe krijgt ze het uit haar strot.![]()
![]()
Billy is er al uit hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 12:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit hondje maakt nog een dansje![]()
![]()
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.
Wim is druk bezig met al zijn vrienden.
― Mark Twain
Ik snap niet hoe ze een foute diagnose hier over kunnen stellen, want ik weet precies wat voor onderzoeken je krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijf
Gabry wil eerst met Gina en dan met Col praten, waarom...................geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Wim is druk bezig met al zijn vrienden.
[ afbeelding ]![]()
Waar is Bas eigenlijk? vrije dag?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.![]()
![]()
Ze keren je echt binnenstebuiten voor ze zoiets tegen je zeggen of je kanker hebt ja of nee. weet er ook alles van. Maar zij zuigt het gewoon uit d'r duim en dat gaat me echt te ver.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze een foute diagnose hier over kunnen stellen, want ik weet precies wat voor onderzoeken je krijgt.
Gabry wil eerst met Gina en dan met Col praten, waarom...................geen idee![]()
![]()
zenn schat zennquote:Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.
ze kan er niks aan doen , de hersenen zijn aangetast
de rotzooi moet ergens heen![]()
Gina wil zo graag blijven , ze doet niks kwaad ,schoonmaken enzo
je weet het niet
Gabrie denkt dat ze wel kan blijven![]()
Jammer dat er geen camera in de koelkast zit.......
Doet mij denken aan de muppetshowAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Col gaat weg stemmenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen ColWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat wil ik juist niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Col gaat weg stemmen
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen Col![]()
Dat zal me niet verbazen, Ze kunnen per week nog geen minuut tv maken met haarquote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.![]()
Laat gaan, is je energie niet waard skeetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze keren je echt binnenstebuiten voor ze zoiets tegen je zeggen of je kanker hebt ja of nee. weet er ook alles van. Maar zij zuigt het gewoon uit d'r duim en dat gaat me echt te ver.
Wim is buiten aan het straoten, zo te zien regent het daar?
Waarom moet er in een keer weer gestraat worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die andere 2 hebben niet zo veel in te pakken, die zitten er net. Col heeft voor 'n jaar troepquote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Col gaat weg stemmen
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen Col
verzameld die kan de bakfiets ook wel vol laden![]()
Ja, ik ook niet. Alleen wij hebben niets te willen.quote:
OT: Gabry is in de keuken en Wim is aan het bestraten, niet echt boeiende streamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk die elektra-kabels van de lampjes wegwerken voor Ivanquote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat gaan, is je energie niet waard skeet
Wim is buiten aan het straoten, zo te zien regent het daar?
Waarom moet er in een keer weer gestraat worden?![]()
![]()
ik kan niet in mijn bolletje zien wie vertrekt maar denk Colinda.
jammer genoeg moet ik het missen maar jullie nemen het wel op hé.Werewolf![]()
Volgens mij is hij allang blij dat hij wat te doen heeft daarquote:Op maandag 22 juni 2015 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis toch erg hè...
Hoe lang voordat Wim zich af vraagt wat de rest aan het doen is?
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Utopia = bezigheidstherapieAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je hebt helemaal gelijk Fritsiequote:Op maandag 22 juni 2015 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze keren je echt binnenstebuiten voor ze zoiets tegen je zeggen of je kanker hebt ja of nee. weet er ook alles van. Maar zij zuigt het gewoon uit d'r duim en dat gaat me echt te ver.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: