LLquote:Op woensdag 16 december 2015 16:38 schreef richolio het volgende:
Ik zou M83 een mooie headliner vinden. Nicolas Jaar, Jamie XX en Foals zou ik ook nog wel leuk vinden.
M83 zal wel niet, spelen de 16e nog in 'murica
Ik vind het wel oprecht tof dat ze zoiets weggeven. Heb mijn weekend ticket al vorig jaar gekocht bij die Early Bird actie.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:23 schreef BoerBert het volgende:
Ze doen er wel alles aan om alle fans van Editors die kant op te krijgen he?
Zeker, ik wil 'm ook wel hebbenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel oprecht tof dat ze zoiets weggeven. Heb mijn weekend ticket al vorig jaar gekocht bij die Early Bird actie.
Het is toch een uniek stukje materiaal wat je krijgt.
Wij waren vorig jaar met z'n zessen in een jungalow en ik denk dat je wel een luchtbedje kwijt zou kunnen, weet alleen niet hoe het gaat qua campingbandje oid. Ben alweer vergeten of ze daar nog verschil in zien.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:37 schreef Leonos het volgende:
Als je zo'n bungalow huurt voor 6, kan je dan iemand nog op een luchtbed laten slapen?
Want wij zijn met 7
nice!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
De eerste 1.500 Weekendticketkopers krijgen deze plaat met 2 exclusieve tracks toegestuurd.
Dat ging vooral om de titel van het nummer denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:37 schreef tanguay het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat Radiohead geboekt wordt? Dat is toch een veel te grote band ljkt me.
Wat Tourniquet zeiquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:37 schreef tanguay het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat Radiohead geboekt wordt? Dat is toch een veel te grote band ljkt me.
Nee is nog niet bekend. Maar goed ik zal vanmiddag even de OP en TT bijwerken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:20 schreef theodoor9 het volgende:
Was er nou al een officieuze dagindeling bekend? Dacht ergens wat dagen van een aantal bands voorbij te hebben zie gekomen. Wellicht is het een idee on dit in de OP te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |