Scheelt dat het kind niet bestaat.quote:
Ook zo iets ja. Heb een nicht die vertelde dat ze een miskraam had gekregen. Was haar zus.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:19 schreef OProg het volgende:
Het zou familie van Boudewijn Büch kunnen zijn.
Optocht. Stille tochtquote:
Het was dat die een mooie kant had waarin hij geweldig kon vertellen en prachtige dingen kon laten zien, die ik net als velen erg kon waarderen. Maar ergens was het natuurlijk een compleet gestoorde vent verder. Wat ook zielig is, net al bij deze vrouw. Je mag hopen dat je nooit zo ver komt dat je dit soort dingen gaat doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook zo iets ja. Heb een nicht die vertelde dat ze een miskraam had gekregen. Was haar zus.
Het stikt van de gestoorden of fantasten in de media en in het publieke domein.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was dat die een mooie kant had waarin hij geweldig kon vertellen en prachtige dingen kon laten zien, die ik net als velen erg kon waarderen. Maar ergens was het natuurlijk een compleet gestoorde vent verder. Wat ook zielig is, net al bij deze vrouw. Je mag hopen dat je nooit zo ver komt dat je dit soort dingen gaat doen.
Als ze dat dan gelijk had neergezet.. Kon je zo cash afhalen, snap dat nooit zo.quote:
Als je er wat noemt denk ik 'o ja' waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:22 schreef tong80 het volgende:
Zal ik er een zooi noemen ? Of weet je ze wel ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |