• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Netjes hoorquote:
11:39quote:
Zoals nu dus.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:49 schreef Max23 het volgende:
Overigens is die Oekraļner vooraf gezien wel de grote favoriet.
Maar dan moet je die kansjes wel pakken
En op de wereldranglijst staat de Oekraļner ruim 100 plekken hogerquote:Op maandag 22 juni 2015 07:53 schreef Max23 het volgende:
In de Ranking Round was de Oekraļner 4e, Dielemans 29e
Dat is hier niet aan af te zienquote:Op maandag 22 juni 2015 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En op de wereldranglijst staat de Oekraļner ruim 100 plekken hoger
Wekker op 9:35 dusquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 08:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens heeft onze Oostenrijkse vetklep zijn eerste wedstrijd kansloos verloren
Is niet live trouwens, het toernooi zit inmiddels al bij de finales, die vanaf 13:00 plaats zullen vinden.quote:
Nee weet ik, maar tochquote:Op maandag 22 juni 2015 09:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is niet live trouwens, het toernooi zit inmiddels al bij de finales, die vanaf 13:00 plaats zullen vinden.
Ik probeer te snappen hoe het werkt.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:58 schreef Max23 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het Sambo niet zo boeiend vind![]()
Donderdag begint eindelijk het judo-toernooi
Ik ben alvast geschakeld naar het boksen. Nu een Duitse tegen een Turkse. Mocht Fontijn (die in de volgende wedstrijd bokst) winnen, dan is één van die twee de tegenstandster in de halve finale.quote:
Straks heeft hij helemaal niks van Nederland gezienquote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef Max23 het volgende:
Zal Heywoodu weer door zijn wekker zijn heen geslapen
Even gemist dat Fontijn ook nog moestquote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef Max23 het volgende:
Zal Heywoodu weer door zijn wekker zijn heen geslapen
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gemist dat Fontijn ook nog moest
"Boogschutters tot ongeveer 8 uur en daarna moeten ze om 11 uur pas weer"quote:
quote:
Maar gauw kijken dusquote:Op maandag 22 juni 2015 10:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Boogschutters tot ongeveer 8 uur en daarna moeten ze om 11 uur pas weer"
Zie hoe Fontijn ontbreekt in dit geheel
Ga weg man, ik heb er al meer van gezien dan jij ook al blijf je elke dag 24 uur kijken nuquote:Op maandag 22 juni 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt een nep-hollander is dat
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga weg man, ik heb er al meer van gezien dan jij ook al blijf je elke dag 24 uur kijken nu
Die Duitse tegen wie Fontijn nu moet stond ver achter in haar kwartfinalequote:Op maandag 22 juni 2015 10:30 schreef heywoodu het volgende:
Mocht ook wel verwacht worden eigenlijk, daar niet van.
Volgens mij kan Fontijn alleen nog verliezen als ze 4 keer tegen het canvas gemept wordt
Dat was hier al gepostquote:Op maandag 22 juni 2015 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Volleybalsters spelen morgen tegen Azerbeidzjan in de kwartfinale trouwens.
Die stellen zich niet zo aan.quote:
Niet eens een Azeri dus?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Duitse tegen wie Fontijn nu moet stond ver achter in haar kwartfinale
Na drie rondes stond ze bij 1 jurylid 3 punten achter en bij de andere juryleden 1 punt. Toch won ze nog door een goede laatste ronde, terwijl haar tegenstandster niet eens op de grond terecht kwam![]()
Die was ook boos dat de jury haar niet koos als winnaar
Het is dat er geen geboorteplaats/land staat in zijn profiel, maar die naam klinkt toch wel verdacht veel Iraansquote:Op maandag 22 juni 2015 10:49 schreef Max23 het volgende:
Als het geen Azeri was had de Ier zeker gewonnen, nu even afwachten
16 en dus het dubbele van de doelstellingquote:Op maandag 22 juni 2015 10:52 schreef Max23 het volgende:
De grote favoriet voor het hele toernooi was hij, die Azeri![]()
Overigens is er geen wedstrijd om het brons bij het boksen, Fontijn heeft dus zeker een medaille
Gemiddeldes tot nu toe:quote:Op maandag 22 juni 2015 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjef moet wel kunnen winnen van de Fransoos
Net als de cameramensen bij het trampolinespringen, daar wil ik ook wel voor betaald krijgen...beetje de camera op en neer bewegen en that's itquote:Op maandag 22 juni 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel makkelijk beroep hoor scheidsrechter zijn bij boogschieten...
Zal vast aardig betaald worden en lekker in zonnetje beetje met je armen zwaaien voor 5 seconden en dan toekijken
Heerlijk jaquote:Op maandag 22 juni 2015 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als de cameramensen bij het trampolinespringen, daar wil ik ook wel voor betaald krijgen...beetje de camera op en neer bewegen en that's it
Jammer van de smileys maar verder:quote:
Kan niet meer misgaan!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Oranje Mentos erbij gepakt voor het geluk.
Hij kan hem zelfs nog winnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, gelijk ook goed voor Rick
6-2
Iemand kan er nog een punt bij krijgen maar ben even vergeten wiequote:Op maandag 22 juni 2015 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, gelijk ook goed voor Rick
6-2
Rick dusquote:Op maandag 22 juni 2015 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand kan er nog een punt bij krijgen maar ben even vergeten wie
Ik hoop niet dat die Spanjaard later ook zo goed is.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga even eten, houden jullie de concurrentie in de gaten bij het boogschieten?
http://www.baku2015.com/a(...)l?intcmp=ev-bracketsquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Max23 het volgende:
Was bij de vrouwen ook, leek eentje te winnen via shootoff, werd er een pijl van set twee ineens geupgrade nog, waardoor ze al had verloren en de shootoff niet nodig was
al hele toernooi wisselvalligquote:Op maandag 22 juni 2015 12:53 schreef heywoodu het volgende:
En ineens begint Plihon tienen te schieten
Sowieso zilver zelfs als het luktquote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom aan Rick. Pak de halve finale plek. Als het hem lukt sowieso medaille
Maakt niet echt meer uit denk ikquote:Op maandag 22 juni 2015 13:03 schreef Susi het volgende:
Geldt die eerste pijl van Rick als een 10 omdat hij de cirkel raakt? Ik zou zeggen dat het een 9 is.
Slim.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef heywoodu het volgende:
Oeps, Baku-site loopt wat voor dus de eerste pijl van beiden in set 5 weet ik al![]()
Hij schoot prima, maar die tegenstander net iets beterquote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is dit mogelijk. Zo hoge verwachtingen van te voren... niet kunnen dealen met wind?
Nou ja, als die 3 ook maar een enigszins fatsoenlijke pijl was geweest (7+ of zelfs een 6) was het heel anders gegaan natuurlijk. Verder schoot hij prima (alles in de 9 en 10), maar de Wit-Rus was gewoon te goed.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is dit mogelijk. Zo hoge verwachtingen van te voren... niet kunnen dealen met wind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:14 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen springt de man uit Malta over 2m50![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat zal Meilutyte ook wel denken, die kan inpakken hoorquote:
Wel mooi in de toekomst ook.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal Meilutyte ook wel denken, die kan inpakken hoor
[ afbeelding ]
Is het daar ineens 24 uur later of zo?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal Meilutyte ook wel denken, die kan inpakken hoor
[ afbeelding ]
Snel inzetten.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren gooide een speerwerpster uit Andorra nog geen 18 meter![]()
Dat is echt te slecht voor woorden hoor
Bij het polsstokhoogspringen gingen de slechtste vrouwen net over 2 meter.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren gooide een speerwerpster uit Andorra nog geen 18 meter![]()
Dat is echt te slecht voor woorden hoor
Als je het omrekent met de puntentabel van all-athletics komt die speerworp ongeveer overeen met een man die de 100 meter in 13.60 seconden loopt of een man die over 1.25 meter springt (of een vrouw die over 1.00m springt).quote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef Susi het volgende:
Dat maakt het geheel heel leuk eigenlijk. Heerlijk kneuterig.
Marlou zouquote:Op maandag 22 juni 2015 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het omrekent met de puntentabel van all-athletics komt die speerworp ongeveer overeen met een man die de 100 meter in 13.60 seconden loopt of een man die over 1.25 meter springt (of een vrouw die over 1.00m springt).
Daarom: dan denk ik nog dat ik ook mee kan doenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het omrekent met de puntentabel van all-athletics komt die speerworp ongeveer overeen met een man die de 100 meter in 13.60 seconden loopt of een man die over 1.25 meter springt (of een vrouw die over 1.00m springt).
quote:
Ja serieus, met een weekje techniektraining zou het me toch moeten lukken om over 1.25m te springen denk ikquote:Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Daarom: dan denk ik nog dat ik ook mee kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |