Aanstellerquote:Op donderdag 17 december 2015 22:59 schreef mildpower het volgende:
Ik ben hier nu 4 dagen, maar waar ik echt niet aan kan wennen is het rijgedrag van die mexicanen omg.... Volgens mij is het eerste wat ze leren het gebruik van de toeter![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:48 schreef OMG het volgende:
2.5 mannen tussen versturen? Ik hoop dat Charlie Sheen er niet tussen zat.
Ba-dum-tss.
Fatca is toch alleen maar een melding van buitenlandse bankrekeningen? Die doe ik ook braaf ieder jaar. Kost een kwartiertje om even door de website te klikken. Of bedoel je daadwerkelijk belasting betalen voor non resident us persons?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:26 schreef Diconnected het volgende:
Iemand hier ervaring met de FATCA belasting aangifte? Ik kreeg vandaag een brief van mijn bank in de bus met een formulier waarin ik dus moet aangeven dat ik een US staatsburger ben en dat ze dus gaan onderzoeken of ik ook belasting in de US moet gaan betalen.Na wat gegoogle kom ik tot de conclusie dat de kans 50/50 is dat ik moet gaan betalen.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben meegemaakt en ook moesten gaan betalen? Hoe is dat gegaan?
https://www.dhlparcel.nl/(...)927551073.1453817533quote:Op maandag 25 januari 2016 07:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoop dat ik het ook hier mag vragen, omdat er vast ervaringsdeskundigen zitten;
Ik wil binnenkort (particulier) een groot pakket versturen aan een kennis in Amerika,
De afmetingen zijn ongeveer 135cm x 60cm x 25cm, het gewicht is een kilo of 10 maximaal.
Te groot voor de meeste particuliere aanbieders van verzendservice dus.
Weet iemand een goede en betrouwbare verzendservice die qua prijs ook nog mild is?
Het gaat namelijk niet om iets met grote waarde, maar wel een zeer zeldzaam en enigzins kwetsbaar autoonderdeel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:14 schreef lost95 het volgende:
[..]
https://www.dhlparcel.nl/(...)927551073.1453817533
En afwegen of het niet goedkoper/mogelijk is om het als special luggage mee te nemen in vliegtuig, kan je het zelf brengen
quote:Op maandag 25 januari 2016 07:56 schreef Rauw. het volgende:
De afmetingen zijn ongeveer 135cm x 60cm x 25cm, het gewicht is een kilo of 10 maximaal.
DHL parcel gaat het niet worden. Ik ben bang dat hij het als freight zal moeten versturen wat nog best prijzig kan worden. Misschien is het een optie om het niet als 1 pakket maar in meerdere delen op te sturen?quote:Hoe groot en zwaar mag het pakket zijn?
Je pakket mag maximaal 10 kg wegen en niet groter zijn dan 60 liter (lengte x breedte x hoogte). Verder is de maximale grootte van het pakket 80 cm, waarbij een andere zijkant maximaal 40 cm lang mag zijn.
Ik heb bij FedEx gewerkt hier in de VS dus die ga ik niet aanprijzen. Maar UPS heeft redelijke maten/gewichten. Max gewicht is 70kg (150 lbs), 270cm lengte en een gecombineerde lengte/breedte van 419cm.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoop dat ik het ook hier mag vragen, omdat er vast ervaringsdeskundigen zitten;
Ik wil binnenkort (particulier) een groot pakket versturen aan een kennis in Amerika,
Weet iemand een goede en betrouwbare verzendservice die qua prijs ook nog mild is?
Het gaat namelijk niet om iets met grote waarde, maar wel een zeer zeldzaam en enigzins kwetsbaar autoonderdeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |