je kan splitsen, of een stukje afschieten. Dat afschieten kan handig zijn, om even snelheid te krijgen (of een tegenstander iets te vertragen), maar is vooral handig om mijnen op te laden en te doen verdubbelen. Door zo'n mijn handig weg te slingeren, kan je de reuzen aanpakken.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:54 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Wat de fuck is die klont die ze afschieten
Ik moet eerst maar eens de 500 punten passerenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je kan splitsen, of een stukje afschieten. Dat afschieten kan handig zijn, om even snelheid te krijgen (of een tegenstander iets te vertragen), maar is vooral handig om mijnen op te laden en te doen verdubbelen. Door zo'n mijn handig weg te slingeren, kan je de reuzen aanpakken.
had net 650 of zoquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens de 500 punten passeren
Jup... je moet oppassen voor die groene bollen. Dat is ook hoe je grotere tegenstanders kan opeten. Je moet die groene bollen voeden met 7 bolletjes (met 'w').quote:Op maandag 22 juni 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
aidsspelwas net #10 in de ranglijst, werd ik ineens in 10'en gesplitst
ah oke... rip fokquote:Op maandag 22 juni 2015 15:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jup... je moet oppassen voor die groene bollen. Dat is ook hoe je grotere tegenstanders kan opeten. Je moet die groene bollen voeden met 7 bolletjes (met 'w').
Hangt af van de naam die je kiest, dat gaat automatischquote:Op maandag 22 juni 2015 15:13 schreef Toto69 het volgende:
hoe fix je trouwens een plaatje? sommige hebben bijv Facebook of Doge
oh okquote:Op maandag 22 juni 2015 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hangt af van de naam die je kiest, dat gaat automatisch
Alle landen hebben bijvoorbeeld de vlag
Ik had een keer 6500 ofzoquote:
Das juist leuk om als 30 punten een tientje op te vreten.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:16 schreef Toto69 het volgende:
tis maar goed dat er geen chatbox is
die teringlijers die je meteen op eten als je 5 punten hebt
Mijnen.quote:
Jeeezusquote:Op maandag 22 juni 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een keer 6500 ofzo
Maar het kutte is dat je op een gegeven moment automatisch kleiner wordt als je niemand opeet, en dan verlies je heel snel weer je punten
Daar kun je onder schuilen als je kleiner bent maar als je groter bent en je gaat erover heen spat je uit elkaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |