Klopt. "Normaal" is het (afhankelijk van het gewicht, max 5 uur) maar Luc weigerde gewoon te drinken na 5 uur slaap. De fles (ik kolfde) werd een hele marteling. Onze kleine slaapkop wilde gewoon verder slapen. Als wij hem na 6 uur wakker maakte & een fles gaven dronk hij hem wel goed leeg.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh wauw. Ik dacht dat jonge babies ook nog niet zo lang aan een stuk mochten slapen, gewoon uit fysiek oogpunt enzo?
Omen, hier ook hoor. Wakker is wakker, en dan gaat een van ons er maar uit zodat de ander nog even kan slapen. Maar Sticker laten liggen in de verwachting dat hij verder slaapt, hell no
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed mijn dame vroeger ookquote:Op zondag 28 juni 2015 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor was wel wat aan het kwaken rond half 7, maar ze kan haar bed natuurlijk zelf niet uit. Tegen achten heb ik haar eruit geplukt!
Wauw dat is wel heel uniek!!!quote:Op zondag 28 juni 2015 09:28 schreef Skoap het volgende:
Luc heeft sinds zijn geboorte de nacht al doorgeslapen. Heb nooit 1 nachtvoeding gegeven. Nu slaapt hij vaak uit tot 9/9:30, nu hij naar zijn nieuwe bed is, is hij iets vroeger wakker (8:30) maar het zal ook wel even wennen zijn.
Dit kan natuurlijk alleen maar gaan tegenvallen bij baby 2![]()
Duidelijk, ik noem een eventuele tweede kind Lucquote:Op zondag 28 juni 2015 09:43 schreef Omentielvo het volgende:
Ik weet van mijn nicthje dat haar zoontje (die toevallig dezelfde naam heeft als die van Skoap, dus het moet wel aan de naam liggen) ook van dag 1 doorsliep. De eerste paar dagen maakte ze hem wakker, maar dan werd de borst keihard geweigerd. Dus zij heeft hem toen ook doorlaten slapen
Wow, dat is ook een groot leeftijdsverschil. Jij zit in het andere uiterste van mijn situatie dusquote:Op zondag 28 juni 2015 20:26 schreef caroro het volgende:
Thanks!! Ze is ook echt zoooo leuk, onze kindersurprise( ze scheelt respectievelijk 15 en 10 jaar met haar oudere zus en broer). Bijdehante dondersteen.
Oh dat lijkt me zo enorm leuk, drie kinderen in een heel andere fase! En vast ook heel lastig somsquote:Op zondag 28 juni 2015 20:26 schreef caroro het volgende:
Thanks!! Ze is ook echt zoooo leuk, onze kindersurprise( ze scheelt respectievelijk 15 en 10 jaar met haar oudere zus en broer). Bijdehante dondersteen.
Toevallig hebben we het daar vanavond over gehad tijdens het eten! De dynamiek is natuurlijk compleet anders geworden, en dan ben ik ook nog eens door ziekte van "werkende" moeder in "thuisblijf" moeder veranderd. Vooral de oudste heeft t best moeilijk gehad met alle veranderingen. O en dan waren we ook nog vlak voor ik zwanger werd verhuisd naar de andere kant van het dorp, we hebben een behoorlijk heftige tijd achter de rug.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wow, dat is ook een groot leeftijdsverschil. Jij zit in het andere uiterste van mijn situatie dus
Hoe vinden broer en zus hun kleine zusje? Ook even omschakelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |