Morgen dus weer afstand van je nemenquote:Op zondag 21 juni 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HeHe zo ken ik mijn team weer een beetje
0-3 winst op Hannover '96
Morgenavond Hamburger Sv
Ik ben naar mijn oude vertrouwde systeem teruggegaan waarmee ik de eerste 4 wedstrijden op rij won. Hopelijk is dat de gouden formule, waar ik nooit van af had moeten wijken...quote:Op zondag 21 juni 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen dus weer afstand van je nemen
quote:KWARTFINALES BEKER: LEVERKUSEN-MÖNCHENGLADBACH
De ploegen die in de kwartfinales zullen strijden om een plek bij de laatste vier, zijn bekend:
FSV Mainz05 - Schalke04
Werder Bremen - Eintracht Frankfurt
Bayer Leverkusen - Borussia Mönchengladbach
Bayern München - 1899 Hoffenheim
Een aantal mooie affiches zijn uit de koker gekomen, waaronder de topper tussen Bayer Leverkusen en Borussia Mönchengladbach. Twee van de drie favorieten voor de bekerwinst dit seizoen.
We spraken Haagse_Peitah nog om een reactie te vragen voor de loting.
''Een thuiswedstrijd is altijd fijn. Ik vind Hoffenheim net zo'n grote kanshebber als wij, dus wij zullen ze zeker niet onderschatten. Tegen de tijd dat we ze treffen, hoop ik dat we in betere doen zullen zijn. Maar je mag iedereen wel vanuit gaan.''
Ik had op gegeven moment 5 basisklanten die geblesseerd/geschorst waren, dat hakte er flink in. Zelfs met dit teamquote:
Tegen mij is niet lastig met jouw team hahaquote:Op zondag 21 juni 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pakte alleen bizar kut uit. Maar we zien wel, zal alsnog extreem zwaar worden om DS te gaan behalen. Morgen verwacht ik een lastige pot.
Vond ik leuk. Volgend seizoen eredivisie genotquote:Op maandag 22 juni 2015 12:19 schreef DonRaja het volgende:
Deeltje 6 alweer. Goed bezig mannen![]()
Maar waarom eigenlijk de Bundesliga?
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindelijk weet ik weer wat winnen is
Next: Sc Freiburg
Robben is moe, geef hem misschien wat rust.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:18 schreef Zhero het volgende:
[..]Gaat de laatste wedstrijden al niet echt lekker, kom jij nog ff langs
.
Ik geef Gouffran en GroBkreutz ook rust, wordt toch niks tegen Bayernquote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Robben is moe, geef hem misschien wat rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |