quote:VASION: DIT IS BESCHAMEND
Voor aantrekkelijk, aanvallend voetbal hebben de supporters niets te klagen bij Hannover96. De resultaten vallen echter wel zwaar tegen.
De ploeg van trainer Vasion verloor opnieuw tegen een op papier makkelijke tegenstander. Ditmaal was VfB Stuttgart te sterk. Door de 3-1 overwinning klom Die Schwaben naar plek vijftien.
''Het wordt nu tijd voor verandering bij Hannover. We hebben er lang naar gekeken en moeten nu concluderen dat we te optimistisch spelen. Het is beschamend voor een club met dit spelers materiaal om zoveel nederlagen te incasseren. Ons sterkste punt is ons middenveld, maar we komen niet uit de voeten.'' Aldus de trainer van Hannover96.
De ploeg staat vijf punten achter op de doelstelling, maar wist in de afgelopen 7(!) duels slechts één keer te winnen.
quote:VERMAKELIJK DUEL HOFFENHEIM - DORTMUND EINDIGT GELIJK
De topper tussen de koploper 1899Hoffenheim en de nummer vijf Borussia Dortmund eindigde in een 2-2 gelijkspel. Met veel kansen voor beide teams, werden de punten gelijk verdeeld.
Voor Borussia Dortmund was dit DE kans om zich te mengen in de titelstrijd, maar Hoffenheim hielt stand.
Na afloop konden we opmaken dat beide trainers genoegen namen met een gelijkspel.
''Als je de koploper een pijnlijke nederlaag kan toedienen, dan was dit onze kans. Helaas winnen we niet, maar als er een winnaar had moeten komen, dan waren zij dat wel. We hebben laten zien dat we goed in vorm zijn en ons kunnen meten met de top van de competitie, dus dat is al voldoening genoeg voor mij.'' Liet Bedankthans weten voor de camera van Fok!sports.
Hoe kan je nou tegen mij gelijk spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-0
1 geblesseerd
2 geschorst
Lol
The same old song zou van Gaal zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tegen mij gelijk spelen
Jij pas 5 minuten geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:30 schreef jarti66 het volgende:
[..]
We zijn allebei op trainingskamp gegaan dus we zullen zien.
Ik was aan het twijfelen of het de moeite was. Jij hebt op (bijna) elke positie een betere speler dus met een werkende tactiek moet je van me kunnen winnen.quote:
Ik kies nooit meer Bayern, neem volgende keer gewoon weer een middenmoter club waar ik altijd mijn DS mee behaal.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen of het de moeite was. Jij hebt op (bijna) elke positie een betere speler dus met een werkende tactiek moet je van me kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
Gvd! 1 geblesseerd en 3 geschorst![]()
en ook 2-0 verloren... Hoe dan?!
Uitgenodigd voor oefenenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
1-0 voor jou en niemand beterquote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
1-0 voor jou en niemand beter![]()
Geld een bekerronde (als je eruit ligt) ook als een geschorste wedstrijd voor spelers?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
1-0 voor jou en niemand beter![]()
Geld een bekerronde (als je eruit ligt) ook als een geschorste wedstrijd voor spelers?
Haha mijn nieuwe tactiekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
Gaat niet zo lekker bij jou ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En we gaan doorrrrr... hoop punten achterstand. Eerste doel is het achterhalen van dat dekselse Dortmund.
Dat moet je wel kunnen winnen.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet zo lekker bij jou ja.
Ik heb zojuist mijn verdediging compleet gemaakt. Vanavond tegen Sked.
No offence (want het werkt blijkbaar welquote:Op zondag 28 juni 2015 08:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat niet zo lekker bij jou ja.
Ik heb zojuist mijn verdediging compleet gemaakt. Vanavond tegen Sked.
Geen idee, maar mij hoor je er niet overquote:Op zondag 28 juni 2015 10:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
No offence (want het werkt blijkbaar wel), maar dat de engine die zwaar overpricede spelers van je koopt is wel echt
![]()
![]()
. Is dit veranderd ofzo, meen me herinneren dat er vroeger een limiet op zat van 10 miljoen en dat de engine daarboven niks kocht?
quote:FREDFLINKSTONED: WIJ WILLEN DE VERASSING VAN HET TOERNOOI WORDEN
In de aanloop naar de bekerwedstrijden staat de FSV Mainz05 voor het Schalke04 van Jorden.
Onderling eindigde de ontmoeting in een doelpuntloos gelijkspel. Schalke04 lijdt momenteel aan een enorme vormdip.
FredFlinkstoned heeft vertrouwen in zijn ploeg voor de confrontatie met de bezoekers uit Gelsenkirchen.
''We staan boven ze op de ranglijst met een aardig verschil. Ze zitten in een slappe vorm. Maar we moeten waken voor onderschatting. Het blijft natuurlijk wel Schalke04 en wij leven boven onze stand als je kijkt naar de kwaliteit die we hebben. Ik kan niet zeggen dat we die beker gaan winnen, maar ik denk dat we vandaag een goede kans maken om bij de laatste vier te komen. Mijn ploeg heeft vertrouwen en ik denk dat we de verassing van het bekertoernooi kunnen worden als we zo door gaan.''
quote:JARTI: WE HEBBEN NOG IETS GOED TE MAKEN
De laatste wedstrijd die gespeeld zal worden vanavond, zal gaan tussen Bayern München en 1899 Hoffenheim.
Afgelopen week wist Die Rekordmeister met 3-1 te winnen van de Hoffe.
''Dat was een verdiende overwinning voor Bayern.'' reageerde Jarti. ''Misschien hadden we een off-day of misschien hebben we ze een beetje onderschat. We krijgen nu een herkansing van de wedstrijd en nu moeten we ze pijn gaan doen. Ik verlies niet graag dus we hebben zeker wat goed te maken.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |