quote:"Van der Vaart botst tegen Van der Vaart...
quote:"Van der Vaart staat op, maar Van der Vaart blijft liggen..."
quote:"Van der Vaart verlaat geblesseerd het veld."
Wie weet dit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:26 schreef Vasion het volgende:
Jongens, wat is het nut van LED verlichting in je stadion te bouwen?
volgens mij komt het er allemaal op neer dat je thuis wedstrijden beter gaat spelen.quote:
Die rouleer ik lekker aan de rechterflankquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:16 schreef Funel het volgende:
Maar waarom doe je Robben op het middenveld?
quote:MODESTE LAAT ZICH ZIEN IN 4-KLAPPER TEGEN SCHALKE04
Schalke04 kreeg thuis de opdracht om de slechte vorm weg te spelen tegen 1899 Hoffenheim.
De bezoekers kwamen echter op voorsprong door een goal van Rudy, maar moesten toekijken hoe Szalai geblesseerd van het veld liep. Modeste kon zich opmaken voor een wissel.
Ook Lucas Moura blesseerde zich aan de kant van Schalke04 en werd vervangen door Choupo-Moting.
Modeste wist weliswaar geen indruk te maken in de eerste helft, maar wist het net twee keer achter elkaar te vinden in de tweede helft.
Als kers op de taart maakte Taarabt nog een vierde goal, waardoor Schalke04 afgedroogd het veld kon verlaten.
We spraken Modeste nog na afloop van de met 0-4 gewonnen wedstrijd tegen Schalke04:
''Ik ben blij dat ik weer heb gescoord en dat ik deze kans met beide handen, voeten kan ik beter zeggen haha, heb gegrepen. Als er zoveel concurrentie is, dan moet je het de trainer zo lastig mogelijk maken en dat is gelukt.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |