Voor dat geld mag iemand ook Volland van mij overnemen...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand Messi kopen? Kost maar 54 miljoen
Opmerkelijk wel , Volland op bijna hetzelfde niveau als Messi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Voor dat geld mag iemand ook Volland van mij overnemen...
Aanval maar 1 minder, verdediging veel meer en ook nog eens trainbaar.
quote:
Hij is nu zelfs beter dan Messi...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel , Volland op bijna hetzelfde niveau als Messi.
Dat was leukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:30 schreef jarti66 het volgende:
Nog altijd een stuk boven me doelstelling,maar ik zal nog wel terugvallen.
Iemand oefenwedstrijdje?
quote:SC PADERBORN SPRINT WEG VAN HERTHA BSC
SC Paderborn deed er goed aan om op trainingskamp te gaan als voorbereiding voor de wedstrijd tegen Hertha BSC. De ploeg van trainer Funel heeft een gat geslagen van zes punten met Bertha BSC en tien punten met de hekkensluiter Fc Köln.
Ook Hertha BSC ging op trainingskamp, maar kon geen vuist maken tegen de directe concurrent.
quote:SPEKTAKELSTUK IN STUTTGART
Voor de neutrale kijker was de ontmoeting tussen Stuttgart en Bayer Leverkusen een genot om naar te kijken. Bayer Leverkusen kwam al in de eerste helft op een 1-3 voorsprong, maar moest angstig toekijken hoe Stuttgart zichzelf terug in de wedstrijd speelde en zelfs een aansluitingstreffer maakte.
Bayer Leverkusen gaf geen mogelijkheid meer weg en kon de drie punten opeisen.
Ik doe niet meer aan oefenpotjes OMDAT IK OEFENPOTJES NIET MEER KAN ORGANISEREN.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet weer. iemand oefenpotje ?
ik durf welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geniet weer. iemand oefenpotje ?
Ach die oefenpotjes zeggen ook niet veel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan oefenpotjes OMDAT IK OEFENPOTJES NIET MEER KAN ORGANISEREN.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:56 schreef RRuben het volgende:
Damn 2-0 hahaHoltby wordt ook gewoon elke wedstrijd beter bij mij
echt al 10 mil in waarde gestegen (schat ik) zonder te trainen.
Voorlopig even niet, dit seizoen duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Hey dit topic was weg.
Zijn jullie ergens bezig? Heb morgen een account vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |