Niet eens zo heel gek als je die selectie ziet. Opperkleurder heeft flink geïnvesteerd in een nieuwe selectie.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
Check die spelers van Bremen op de transfer lijst![]()
![]()
Mijn beste zijn Holtby en Van der Vaart: beide 91/87quote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alaba; aanvallend 42, Verdedigend 99 gemiddeld 70. Beat that
het ging meer om de prijs, gewoon 15 mil boven de waarde van de spelerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eens zo heel gek als je die selectie ziet. Opperkleurder heeft flink geïnvesteerd in een nieuwe selectie.
Ach, er komt vanzelf een debiel die er voor betaaldquote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
het ging meer om de prijs, gewoon 15 mil boven de waarde van de speler
Of mijn aanvallers waren scherpquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn verdediging is zo lek als een mandje
Ook niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn beste zijn Holtby en Van der Vaart: beide 91/87
Er zitten nog wel een aantal clubs die gaan kelderen.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Funel het volgende:
Zoals het er nu voorstaat zijn er 6 managers die hun DS halen, maar bovenin zit het echt dicht bijelkaar. Best spannend
Jij hebt echt een ziek goed team. Beter geef je mij even een leuke spelerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet slecht.
Alleen Gotze tikt bij mij de 100 aan. Daarna Di Maria en Alaba met 99.
ja ik sowiesoquote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten nog wel een aantal clubs die gaan kelderen.
Ik heb nog 3 spelers op het oog die ik wil kopen.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ziek goed team. Beter geef je mij even een leuke speler
[..]
ja ik sowieso
Wie moet je nog hebben dan? Bijna alle spelers of de markt zijn slechter dan de rest van jouw team.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 spelers op het oog die ik wil kopen.
Had in de voorbereiding een spelertje gekocht van je voor 3 miljoen. Inmiddels bijna 13 miljoen waardquote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kurtquote:Op maandag 22 juni 2015 20:42 schreef Zhero het volgende:
[..]
Had in de voorbereiding een spelertje gekocht van je voor 3 miljoen. Inmiddels bijna 13 miljoen waard, 18 jaar en 83 aanval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:ONRUST? WELKE ONRUST? - OPPERKLEURDER
SC Freiburg wist thuis een punt over te houden aan de ontmoeting met Werder Bremen.
De wedstrijd begon goed voor thuisploeg. Na 22 minuten spelen kwamen ze zelfs op voorsprong door een fraaie treffer van Großkreutz.
In de slotfase pakte Werder Bremen toch een punt door een doelpunt van Goulart.
De ploeg van trainer Opperkleurder staat met zestien punten op een teleurstellende tiende plaats.
Opperkleurder werd voor de camera gezet en gevraagd of er al onrust is bij de club: ''Voor een club als Werder Bremen is er altijd druk, dat wist ik voordat ik hier tekende. Met zes punten meer hebben we een plek in de top 3. De competitie is zo wisselvallig als wat, dus over wat voor onrust praten we?''
Reageerde de trainer van Werder ontspannen na het 1-1 gelijkspel tegen SC Freiburg.
quote:WE HADDEN MOETEN WINNEN - WICKY
De wedstrijden beginnen voor Hertha BSC inmiddels hard te gaan tellen. De ploeg van trainer Wicky verloor thuis met 1-3 van Schalke04. Na opnieuw een nederlaag staat de ploeg er nog altijd slecht voor.
Wicky sprak tijdens de persconferentie al uit om te willen verassen tegen Die Königsblauen en dat lukte bijna.
Tien doelpogingen tegen de veertien van Schalke. In de eerste helft had de ploeg van Wicky 2-0 voor moeten komen, maar Stocker faalde voor een leeg doel.
In de tweede helft wist Schalke dat af te straffen en scoorde 1-1. Hertha BSC kwam niet meer tot voetballen toe en Schalke klaarde de klus.
''We hebben vandaag laten zien dat we wel degelijk kansen kunnen creëren en kunnen scoren.
Dit was een unieke kans om drie punten te pakken, maar dan moeten de kansen er wel in.''
Sprak de teleurgestelde manager van Hertha BSC na afloop tegen Fok!sport.
Jouw team is goed genoeg manquote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor dat geld mag iemand ook Volland van mij overnemen...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand Messi kopen? Kost maar 54 miljoen
Opmerkelijk wel , Volland op bijna hetzelfde niveau als Messi.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:51 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Voor dat geld mag iemand ook Volland van mij overnemen...
Aanval maar 1 minder, verdediging veel meer en ook nog eens trainbaar.
quote:
Hij is nu zelfs beter dan Messi...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel , Volland op bijna hetzelfde niveau als Messi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |