lucky hahahaquote:Op maandag 22 juni 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindelijk weet ik weer wat winnen is
Next: Sc Freiburg
 zo daal ik wel heel erg snel op de ranglijst
 zo daal ik wel heel erg snel op de ranglijst  

Niet eens zo heel gek als je die selectie ziet. Opperkleurder heeft flink geïnvesteerd in een nieuwe selectie.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
Check die spelers van Bremen op de transfer lijst

Mijn beste zijn Holtby en Van der Vaart: beide 91/87quote:Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alaba; aanvallend 42, Verdedigend 99 gemiddeld 70. Beat that

het ging meer om de prijs, gewoon 15 mil boven de waarde van de spelerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eens zo heel gek als je die selectie ziet. Opperkleurder heeft flink geïnvesteerd in een nieuwe selectie.

Ach, er komt vanzelf een debiel die er voor betaaldquote:Op maandag 22 juni 2015 20:34 schreef RRuben het volgende:
[..]
het ging meer om de prijs, gewoon 15 mil boven de waarde van de speler

Of mijn aanvallers waren scherpquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn verdediging is zo lek als een mandje

Ook niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mijn beste zijn Holtby en Van der Vaart: beide 91/87

Er zitten nog wel een aantal clubs die gaan kelderen.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Funel het volgende:
Zoals het er nu voorstaat zijn er 6 managers die hun DS halen, maar bovenin zit het echt dicht bijelkaar. Best spannend

Jij hebt echt een ziek goed team. Beter geef je mij even een leuke spelerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet slecht.
Alleen Gotze tikt bij mij de 100 aan. Daarna Di Maria en Alaba met 99.

ja ik sowiesoquote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten nog wel een aantal clubs die gaan kelderen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |