Ik ben 22, zoek daar zelf maar een garde bij.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:09 schreef Machine82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van de oude garde bent misschien?
Gemillimeterd vind je dan beter?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een student met een kale kop ziet er niet uit.
Ik vind alles wat erg kort is bijzonder lelijk, gemillimeterd, opgeschoren weet ik voel hoe het heet.. Het ziet er niet uit. Bij jonge mensen dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gemillimeterd vind je dan beter?
Zo'n tondeusekapsel is zo armoedig.
Kort haar staat bij mannen altijd beter dan lang haar.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind alles wat erg kort is bijzonder lelijk, gemillimeterd, opgeschoren weet ik voel hoe het heet.. Het ziet er niet uit. Bij jonge mensen dan.
Dan nog kan kaal je goed staan. het ligt toch aan je total package? mmoie kleren, mooi lijf, mooie tanden, dan kan kaal op jonge leeftijd toch ook goed staanquote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben 22, zoek daar zelf maar een garde bij.
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind alles wat erg kort is bijzonder lelijk, gemillimeterd, opgeschoren weet ik voel hoe het heet.. Het ziet er niet uit. Bij jonge mensen dan.
Gelukkig bepalen jullie voor de rest van de wereld wat wel en niet mooi staat. Bedankt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kort haar staat bij mannen altijd beter dan lang haar.
Nee, staat bijzonder kneuzig.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Machine82 het volgende:
[..]
Dan nog kan kaal je goed staan. het ligt toch aan je total package? mmoie kleren, mooi lijf, mooie tanden, dan kan kaal op jonge leeftijd toch ook goed staan
Nee, beter een oost blok kapsel dan niksquote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gemillimeterd vind je dan beter?
Zo'n tondeusekapsel is zo armoedig.
Voor het eerst op een forum, leuk ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bepalen jullie voor de rest van de wereld wat wel en niet mooi staat. Bedankt.
Jaap stam staat het wel goed, Jason Stathem ook en een berg Jonge Oost Blokkers ookquote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, staat bijzonder kneuzig.
beter ditquote:Op zondag 21 juni 2015 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kort haar staat bij mannen altijd beter dan lang haar.
Ik heb nog een leven naast Fok gelukkig ipv 47 posts per dag te plaatsen. Mongoolquote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor het eerst op een forum, leuk ja.
Die bovenste foto's vallen nog steeds onder kort.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter dit
[ afbeelding ]
dan dit
[ afbeelding ]
Ik kan 47 posts in 20 minuten plaatsen, je punt?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik heb nog een leven naast Fok gelukkig ipv 47 posts per dag te plaatsen. Mongool
Smaken verschillen. Ik vind er velen een beetje Gay eruit zien eerlijkgezegd en dat vind ik van die jongen met gemilimeterd haar nu weer niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter dit
[ afbeelding ]
dan dit
[ afbeelding ]
Nee, normaal/gemiddeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die bovenste foto's vallen nog steeds onder kort.
Dat mag.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Machine82 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind er velen een beetje Gay eruit zien eerlijkgezegd en dat vind ik van die jongen met gemilimeterd haar nu weer niet.
Dat je nog een grotere nerd ben dan ik dacht.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan 47 posts in 20 minuten plaatsen, je punt?
Ook gelijk "schelden" en de "ik heb een leven" zin posten. Typisch.
Generaliserenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:20 schreef Sigaartje het volgende:
Je hebt ook van die gevalletjes die scheren hun hoofd kaal. Dan denk je zooo, die is in het voetbalstadion geweest en heeft bloed aan zijn vingers, of, die is met zijn motor naar kantoor gekomen.
Tot hij zijn mond open doet.
Dan komt er zo'n piepstemmetje uit.
En dan gaat het over ..... koffie.
dan ga ik maar snel naar het toilet om te poepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |