As je verstand zegt "kappen", dan moet je kappen. Als je hart zegt "kappen", dan moet je kappen. Maar zo denk ik eroverquote:Op zondag 21 juni 2015 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Als je naar je hart luistert, cijfer je jezelf zo snel weg.
Ik weet het verschil niet tussen mijn hoofd en hart. Mijn innerlijke zelf zegt gewoon altijd hetzelfde.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk dat je vooral naar je hart én hoofd moet luisteren.
Gesproken als een echte houthakker.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:
As je verstand zegt "kappen", dan moet je kappen. Als je hart zegt "kappen", dan moet je kappen. Maar zo denk ik erover
Nee. Maar voor sommige mensen is het leven ook ronduit kut btw.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je in een zware depressie zit denk je daar niet aan
Zodra ze het verschil weet tussen paksoi en Chinese kool.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon alleen naar je vriendin
Het hart wil altijd dingen die niet goed voor je zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk dat je vooral naar je hart én hoofd moet luisteren.
Dat moment ben ik een kleine maand geleden al eens gepasseerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze het verschil weet tussen paksoi en Chinese kool.
Oneens. In bepaalde gevallen wel, maar lang niet altijd. Wel jammer dat je het zo hebt ervaren, srsquote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze het verschil weet tussen paksoi en Chinese kool.
[..]
Het hart wil altijd dingen die niet goed voor je zijn.
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
As je verstand zegt "kappen", dan moet je kappen. Als je hart zegt "kappen", dan moet je kappen. Maar zo denk ik erover
Communicerenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens.
Maar andersom niet, als een van beide zegt 'doorgaan' moet je niet zomaar doorgaan.
what happened to malaga?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ZOu naar malaga gaan, en met Cali naar een stadje ergens. Eerste zit er niet meer in denk ik
Jij?
Zijn er wel meer, maar ik wil geen relatie.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die stalker dan? Kun je daar niet gewoon mee aanpappen anders?
Amenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zonder communicatie geen relatie
Mee eensquote:Op zondag 21 juni 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens.
Maar andersom niet, als een van beide zegt 'doorgaan' moet je niet zomaar doorgaan.
Heb je nog nooit een vriendje gehad dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:02 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Zijn er wel meer, maar ik wil geen relatie.
Aanpappen met een stalker. Ja nee dat is een basis voor een gezonde, stabiele relatiequote:Op zondag 21 juni 2015 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die stalker dan? Kun je daar niet gewoon mee aanpappen anders?
Nee, echt niet. :=quote:Op zondag 21 juni 2015 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een vriendje gehad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |