muhquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niemand heeft het over opgeven. Half jaartje wat anders doen, maar goed weet niet hoe dat PhD wise werkt.
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:28 schreef Californium het volgende:
[..]
No way dat mijn baas accepteert dat ik over een jaar weer terugkom om rustig verder te gaan
Dan is het volgens mij geen sabbatical meerquote:Op zondag 21 juni 2015 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, dat staat in de planning voor als ik klaar ben!
Ik denk dat als ik niet zou hoeven werken om te kunnen leven, ik toch maar een heel stuk minder dan die 40 uur zou willen maken hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks.Daarom wil ik wel echt werk doen waar ik voldoening uit haal en energie van krijg.
Ja maar dat gaat echt niet met mijn werkquote:Op zondag 21 juni 2015 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij geen sabbatical meer.
Zonde... Het zou toch mogelijk moeten zijn een paar maanden (op zijn minst) op te kunnen laden.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat echt niet met mijn werk
Waarom zouden werkgevers dat 'moeten' faciliteren?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde... Het zou toch mogelijk moeten zijn een paar maanden (op zijn minst) op te kunnen laden.
Ik zou het al knap vinden als ik de helft zou kunnen volhoudenquote:Op zondag 21 juni 2015 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik niet zou hoeven werken om te kunnen leven, ik toch maar een heel stuk minder dan die 40 uur zou willen maken hoor.
Het lijkt me vrij normaal dat je er niet altijd zin in hebt.
Godver die Kaneel.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles wat je in je mond stopt intens zalig smaakt.
Vandaag lijkt zo'n dag te zijn.
Ik heb regelmatig collega's die een aantal maanden onbetaald verlof opnemen en dit een jaar ofzo van te voren inplannen. Wordt altijd gehonoreerd i.h.k.v. goed werkgeverschapquote:Op zondag 21 juni 2015 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zouden werkgevers dat 'moeten' faciliteren?
En hij is de enige die ervoor kan zorgen dat je je PhD kunt halen?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:28 schreef Californium het volgende:
[..]
No way dat mijn baas accepteert dat ik over een jaar weer terugkom om rustig verder te gaan
Hij is druk aan het werk.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver die Kaneel.
[ afbeelding ]
Dat is genereus van ze, maar ik kan me voorstellen dat het niet bij elke baan gewenst is, dat dat gedaan wordt.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig collega's die een aantal maanden onbetaald verlof opnemen en dit een jaar ofzo van te voren inplannen. Wordt altijd gehonoreerd i.h.k.v. goed werkgeverschap
Ehm… Ja?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hij is de enige die ervoor kan zorgen dat je je PhD kunt halen?
Ja maar jouw baan vs mijn baan...quote:Op zondag 21 juni 2015 10:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig collega's die een aantal maanden onbetaald verlof opnemen en dit een jaar ofzo van te voren inplannen. Wordt altijd gehonoreerd i.h.k.v. goed werkgeverschap
Gefeliciteerd dan maar. Dan heb je echt een uniek persoon ontmoet, tussen de miljarden mensen die op deze planeet wonen. Ergo: I call bullshit.quote:
Officieel nog 2,5 jaar, maar maak daar maar 3,5 vanquote:
Ze moeten niks. Maar in het kader van gezonde medewerkers zijn er heel veel bedrijven waar het gewoon mogelijk is een periode onbetaald verlof aan te vragen. Ken meer bedrijven waar dat wel mogelijk is dan nietquote:Op zondag 21 juni 2015 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zouden werkgevers dat 'moeten' faciliteren?
Als mijn baas mijn verzoek niet accepteert, wat dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar. Dan heb je echt een uniek persoon ontmoet, tussen de miljarden mensen die op deze planeet wonen. Ergo: I call bullshit.
4 weken vakantie geen optie? Lekker lang, hoofd helemaal leegmaken?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Officieel nog 2,5 jaar, maar maak daar maar 3,5 van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |