ja... het afbraakproduct van testosteron veroorzaakt kaalheidquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft dat echt met testosteron te maken; kaal worden?
nice dan heb ik weinig te vrezenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... het afbraakproduct van testosteron veroorzaakt kaalheid
Te dun of te dik zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja... het afbraakproduct van testosteron veroorzaakt kaalheid
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
Guus Meeuwis![]()
Meer kan ik er niet over zeggen
Schijnt ja, ik heb al mijn haar nog, geen centimeter terug loop of inham dus ik ben kennelijk minder mannelijk dan die kale.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft dat echt met testosteron te maken; kaal worden?
mexicano's, steak, pizza, schnitzels en saté als dieet gaan gebruiken WCH, ik eet dat en heb een flink bos haarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kook heel gebalanceerd (serieus)dus ja...
Hij is wel het voorbeeld dat iedereen rijk kan worden met wat geluk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
Guus Meeuwis![]()
Meer kan ik er niet over zeggen
Dat was ook wel te merken zonder je verhaal over haardosquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Schijnt ja, ik heb al mijn haar nog, geen centimeter terug loop of inham dus ik ben kennelijk minder mannelijk dan die kale.
Jij en Slaap_Zak zijn net Jack en Jill.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, daar komt het verwijfde door, gebrek aan testosteron.
Ik probeer dat ook, maar gaat weleens mis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kook heel gebalanceerd (serieus)dus ja...
ja ik vind t echt verschrikkelijke muziekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, een brabo die niet fan van Guus Meeuwis
Met je Wenger- kapsel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Schijnt ja, ik heb al mijn haar nog, geen centimeter terug loop of inham dus ik ben kennelijk minder mannelijk dan die kale.
Ja, maar de koning ook en die zingt er niet bijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij is wel het voorbeeld dat iedereen rijk kan worden met wat geluk.
Is het ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik vind t echt verschrikkelijke muziek
die kwam uit de goede kut donderen, hele prestatie hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar de koning ook en die zingt er niet bij
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb meer haar op m'n bovenlip dan wch op z'n hoofd. Rip
2 xquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Hey Fatimaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
gadverdammequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Jack en Jill?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij en Slaap_Zak zijn net Jack en Jill.
[..]
Ik probeer dat ook, maar gaat weleens mis.
Ja toch, de meeste zouden stikkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die kwam uit de goede kut donderen, hele prestatie hoor
vooral met zo'n dikke kop
Supquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |