http://zappen.blog.nl/rtl(...)-misdaadserie-tyrantquote:Bassam "Barry" Al-Fayeed, the youngest son of an infamous Middle-Eastern tyrant, has been running from his past for 20 years. Now a pediatrician living in the United States, he has an American wife, son and daughter, and has no desire to revisit his familial origins. However, when he is reluctantly compelled to return to his home country (the fictional Abbudin) for his nephew's wedding, he is quickly drawn into a taut political crisis when his father passes away in the midst of growing popular revolution against the ruling family. Bassam must now attempt to use his influence to guide the new President, his brutal and unstable older brother Jamal, to a political solution that will avert a bloody conflict.
Bij het plaatsen daarvan had ik natuurlijk pas enkele afleveringen gezien.quote:
26 juni begint Season 2 in de States.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:41 schreef Cotton het volgende:
Vanavond de laatste delen geloof ik. Ik vind het ook een leuke serie, weer is wat anders als wat ik normaal kijk..
quote:
Die is net pas begonnen in de States.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:15 schreef Snuifdoos het volgende:
Dit weekend in ieder geval geen seizoen twee in zicht op RTL 5 volgens mij.
Ik volg het vanaf dag één, vermaak me er prima mee. Vandaag S2E3 gezien. Die was weer goed, de vorige een beetje flauw.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:07 schreef Djoetma het volgende:
De serie blijft op zich prima op niveau. Kijken zo weinig mensen dit?
Op minder legale wijze.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef Snuifdoos het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar kan ik het tweede seizoen zien dan?
Tijdje terug erg genoten van de eerste en nu laat RTL 5 het wat betreft de tweede mooi afweten.
Dat seizoen is pas net begonnen in de States.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef Snuifdoos het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar kan ik het tweede seizoen zien dan?
Tijdje terug erg genoten van de eerste en nu laat RTL 5 het wat betreft de tweede mooi afweten.
Bel de chauffeur anders ipv de moeder. Whatever, dit was wel een beetje karig ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:26 schreef Djoetma het volgende:
En waarom kan Jamal niet gewoon roepen 'stop the car!'? Het kan toch niet van zijn lastige spraak aanhangen dat zijn moeder het wel of niet overleeft?
Dat nummer moet hij natuurlijk wel hebben. Normaal gesproken zou hij een chauffeur door iemand anders laten bellen. Zijn moeder kon hij direct bereiken, maar goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Bel de chauffeur anders ipv de moeder. Whatever, dit was wel een beetje karig ja.
Nee. S02 is het laatste. Gekeken naar de vorige twee jaar, begint het waarschijnlijk in juni ergens...quote:
De VS politiek correct? Leg eens uit? Of bedoel je meer iets als dat er in series geen oeverloos dom gebral gebruikt wordt over bepaalde groepen waarvan jij het idee hebt dat dit 'de waarheid' is en iedereen die het niet met je eens is het 'ontkent'? Dingen 'politiek correct' noemen is ook een stroman geworden. Al jaren overigens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is een goede serie en ik vind het moedig dat ze zelfs IS erin hebben verwerkt. En dat voor een politiek correct land als de USA.
Ik vond Homeland juist beter geworden sinds Brody. Ik was niet kapot van het laatste seizoen, maar 4 vond ik wel goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:03 schreef waxmask het volgende:
Beter dan de laatste 3 seizoenen van Homeland.
Omdat het een familiegebruik is om alles fout te laten gaan door elkaar niks te vertellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:26 schreef Djoetma het volgende:
En waarom kan Jamal niet gewoon roepen 'stop the car!'? Het kan toch niet van zijn lastige spraak aanhangen dat zijn moeder het wel of niet overleeft?
Zo had ik er niet eens naar gekeken maar ik zie idd de bommenwerper opstijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:32 schreef ems. het volgende:
Deze aflevering bevestigt zo ongeveer mijn vermoeden dat Barry de Darth Vader in wording is van dit verhaal.
Je gaat gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:32 schreef ems. het volgende:
Deze aflevering bevestigt zo ongeveer mijn vermoeden dat Barry de Darth Vader in wording is van dit verhaal.
Had al zo'n vermoeden toen je kleine Barry in de flashback iemand door z'n kop zag schieten omdat Jamal dat niet wilde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je gaat gelijk krijgen.
Had dit eigenlijk nog niet zo snel verwacht. IK dacht dat hij eerst met bommen zou gaan lopen smijten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:41 schreef jogy het volgende:
ems. de waarzegger.. Die president gaat steeds verder van het padje af.
Heeft ie ook gedaan met wisselend succes. Maar het is wel goed in elkaar gezet hoe je eigenlijk in de redenering van iemand kan kruipen die steeds verder van de democratie afglijd maar enkel met de beste bedoelingen eigenlijk. 'Nog even dit doen maar dan!..'quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Had dit eigenlijk nog niet zo snel verwacht. IK dacht dat hij eerst met bommen zou gaan lopen smijten.
Naja persoonlijke wraak noem ik niet perse een goede redenering. Ik snap eigenlijk niet waarom hij zo moeilijk loopt te doen. Ze wisten van die bruiloft en waar hij was. Dan gebruik je toch niet 1 hellfire maar bombardeer je alles plat. Net zoals hij vanuit die drone toen zijn dochter dood ging al gelijk had kunnen schieten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan met wisselend succes. Maar het is wel goed in elkaar gezet hoe je eigenlijk in de redenering van iemand kan kruipen die steeds verder van de democratie afglijd maar enkel met de beste bedoelingen eigenlijk. 'Nog even dit doen maar dan!..'
Ja oké, daar heb je wel een punt. Zeker nu hij zijn dode dochter als wraakspook overal ziet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Naja persoonlijke wraak noem ik niet perse een goede redenering. Ik snap eigenlijk niet waarom hij zo moeilijk loopt te doen. Ze wisten van die bruiloft en waar hij was. Dan gebruik je toch niet 1 hellfire maar bombardeer je alles plat. Net zoals hij vanuit die drone toen zijn dochter dood ging al gelijk had kunnen schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard de killing van deze serie met al zijn charme..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste hadden ze nooit mogen doen! NOOIT!.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Ze hadden hem op zijn minst als een halve plant achter moeten laten. Niet dood. Moet altijd nog terug kunnen komen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:28 schreef ems. het volgende:
Ik vond de dood van Jamal ook vrij abrupt en jammer. Hij voegde wel wat toe aan de serie maar zo te zien hebben we ondertussen een nieuwe Jamal
quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:22 schreef Dizer het volgende:
Seizoen 1 was FANTASTISCH. In 2 avonden uitgekeken. Seizoen 2 was nog VEEL BETER. In 1 zit afgekeken. Seizoen 3 vind ik echt uitermate slecht en mist alle charme die seizoen 1 en 2 hadden. Met als enige hoogtepunt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard de killing van deze serie met al zijn charme..Dit ja. Vreselijk seizoen dit, ben er na de laatste aflevering ook wel klaar mee. Zo zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste hadden ze nooit mogen doen! NOOIT!.![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Ik moet eerlijk bekken dat ik de grootste hekel heb aan de twee hoofdrolspelersquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En de laatste aflevering is er geweest. Beetje apart einde al was de seksscene wel mooi.
bronquote:‘Tyrant’ Cancelled After Season 3 by FX
FX has cancelled “Tyrant” after three seasons, with the show set to conclude after tonight’s Season 3 finale, the cable network announced Wednesday.
“It’s very difficult to find common ground with other people whose stories we do not know or understand,” said John Landgraf, CEO of FX Networks and FX Productions. “The creators of ‘Tyrant’ have done their utmost over three seasons to tell American audiences a tiny fraction of the many gripping, human stories coursing through the Middle East today. We want to thank Howard Gordon, Chris Keyser and their talented team of collaborators, including all the writers, directors, cast and crew, as well as our studio partners at Fox 21 Television Studios, for taking on ‘Tyrant’s’ tremendously ambitious story with such profound dedication and respect.”
“’Tyrant’ is a beloved show to all of us at Fox 21 Television Studios, and we are indebted to Howard and Chris for their incredible work, and to John Landgraf and everyone at FX who have been fantastic partners,” said Fox 21 Television Studios President Bert Salke. “We feel the show is a gem and we’d love to find a way to keep it in production. That said, we want to be realistic about its prospects. So for its loyal audience, tonight’s episode will be a satisfying end should the series not find another home, but also provides interesting possibilities should we be able to continue on some other platform.”
The series finale of “Tyrant” airs tonight, September 7, at 10 p.m. on FX. The drama was executive produced by Howard Gordon, Chris Keyser, Gideon Raff and Avi Nir and starred Adam Rayner, Jennifer Finnigan, Moran Atias, Ashraf Barhom, Noah Silver, Alexander Karim, Cameron Gharaee, Melia Kreiling and Chris Noth. “Tyrant” was produced by Fox 21 Television Studios and FX Productions.
HMM, als ik dit had geweten had ik graag een ander einde gezien.quote:
Ik ook... Jamal die terugkomt en helemaal niet dood blijkt te zijn en alles opeist en Bassam om zeep helpt, Molly onthoofd en daarna Leila in zijn armen neemt en haar laat smeken om zijn vergiffenis en then they lived happy ever afterquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
HMM, als ik dit had geweten had ik graag een ander einde gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |