quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun jij er niets aan doen? hij kwetst me diep
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat hij een bullebak is
Toevallig vandaag zelf mijn hoofd geschoren, super kaalquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Vroeger deden ze weleens iemand kaal scheren en met pek overgieten maar ja...
Stop het internetpesten!quote:
Wat dat betreft zoek je je eigen niveau op, Corkeyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh, ik pak toch alleen downies, die hebben toch geen toekomst
Ja maar ja dan moet ik naar een forum voor übermenschenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat dat betreft zoek je je eigen niveau op, Corkey
Ik zou lange halen doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:27 schreef Der_Mann het volgende:
altijd al een tekenaar willen worden, ik denk dat ik mijn armen als canvas ga gebruiken
alles in rood
Kan je jezelf pestenquote:
Zal me eens hard maken voor GEK.quote:
Ja lijkt me mooi, of "gemeen"quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal me eens hard maken voor GEK.
voor en door dorpsidioten. Haar, geen haar? Als je een doorgewinterde mafkees bent ben je hier welkom!
Mijn steun heb jequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal me eens hard maken voor GEK.
voor en door dorpsidioten. Haar, geen haar? Als je een doorgewinterde mafkees bent ben je hier welkom!
Ohja, en lief doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dan kan KLB wel weer een forum worden waar het ooit voor bedoeld is, met op Gek/Gemeen ook echt duidleijke regels, niet uitzwermen naar andere fora, hooguit met lokquotes een downie lokken met ene gek topic.... maar geen topics verknallen...
Nou ja, in dat forum dus niet, dus als die downie hapt en op de lokquote ingaat, prima... is ie slim en doet ie het niet ook goed, maar niet uitzwermen en topics slopen in andere foraquote:
Gecontroleerd gemeen doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, in dat forum dus niet, dus als die downie hapt en op de lokquote ingaat, prima... is ie slim en doet ie het niet ook goed, maar niet uitzwermen en topics slopen in andere fora
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH is altijd gemeen, vieze vuile gore oude gefrustreerde balzak dat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |