Laat maar zienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wil je mijn gehaktballetjes zien?
Ze zijn van augustus vorig jaar, ik denk dat ze nu wel bedorven zijnquote:
wat een kleine rechercheur ben jij toch ook he, niets ontgaat jequote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zijn van augustus vorig jaar, ik denk dat ze nu wel bedorven zijn
WCH is oud en langzaam, hij is gewoon al 10 maanden bezigquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zijn van augustus vorig jaar, ik denk dat ze nu wel bedorven zijn
Verdoriequote:
Wat ben jij een bullebakquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vrouw vraagt zich af waarom ik met zo'n sardonische grijns zit te typen
Veel plezier, en voor donker thuis zijn, want dan komen de enge mensen buitenquote:
ben je gek, ik blijf binnen hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Veel plezier, en voor donker thuis zijn, want dan komen de enge mensen buiten
Meestal stop je rond 21:30, ik denk dat je dan naar buiten gaatquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je gek, ik blijf binnen hoor
gvdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meestal stop je rond 21:30, ik denk dat je dan naar buiten gaat
Nou nee, we zijn net even naar de stad geweest, was niet veel, maar gezopen heb ik niet aangezien ik dat ding op 4 wielen heb bestuurd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt gezopen ouwe, het is nog avond
Peter Remqo de Vriesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd
je bent echt een rechercheur
fuck
Lekker geslapen, ome Frankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |