quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:26 schreef Scrummie het volgende:
@div, vind het tofste/beste personage van die serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
hehe, hier bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]Zo hard lachen soms
Dit seizoen binnen 2 dagen gekeken
zielig voor lavquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
vorige topic was snelste topic in de reeks ooit
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag peuken gehaaldik rook tegenwoordig uit verveling ook weer veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag peuken gehaaldff xchachet quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hehe, hier bijna hetzelfde. moet de finale alleen nog zien.
ik heb ook wel wat lekkersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Wingding het volgende:
Hups op de fiets op jacht naar wat lekkers in de Appie
succes schoonheid, tot straksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:28 schreef Wingding het volgende:
Hups op de fiets op jacht naar wat lekkers in de Appie
ik gisteren heel pakjequote:
Wacht, jij hebt foto gezien? WD zien we dus niet meer terug over een tijdje?quote:
ik rook bijna altijd alleenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik gisteren heel pakje
maar geef ook veel weg als ik dronken ben
vind alleen roken saai
Wie is WD ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt foto gezien? WD zien we dus niet meer terug over een tijdje?
heh? Hoezo? Omdat ik toen foto van KB had gezien en ze spoorloos verdween?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, jij hebt foto gezien? WD zien we dus niet meer terug over een tijdje?
WingDing.quote:
Zijn je eigen woorden jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
heh? Hoezo? Omdat ik toen foto van KB had gezien en ze spoorloos verdween?
Ojaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
WingDing.
[..]
Zijn je eigen woorden ja![]()
Ik heb KB ook gezien trouwens. Ene meer mensen.
*Gaat topic openen*
ja jaar terug nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tjacka is meer een gelegenheidsroker?
Klopt, perfecte combo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jaar terug niet
maar nu alleen met bier inderdaad
bier + peuk = te lekker
wat gaat ie doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:33 schreef Tjacka het volgende:
mijn broertje heeft best een toffe baan als alles doorgaat inso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |