Voor mensen die er niet bij kunnen zijn toch een manier om sfeer te proeven of om even je maten te laten zwaaien:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:27 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik zit hier nu al, heb mijn eerste golden power blikjes alweer leeg!![]()
leuk weekendje!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:06 schreef kkroz het volgende:
[..]
Voor mensen die er niet bij kunnen zijn toch een manier om sfeer te proeven of om even je maten te laten zwaaien:
LIVE INTERNETUITZENDING: http://www.eventcam.nl/drome
enjoy !
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef AMD-XP het volgende:
www.lan-anthem.nl
Waar;
De lan party word gehouden worden in een van de zalen op het Vakantie park Het Stoetenslagh te Rheezerveen. Hier door hebben wij de beschikking over zeer veel ruimte, een bar/snackbar en een apparte slaapzaal. Voor meer info over Het Stoetenslagh zie www.stoetenslagh.nl
Waneer;
De Lanparty zal plaats vinden op de 14, 15 en 16 Oktober 2005.
Netwerk;
Op de lan zal er een 100 mbit netwerk liggen wat gesponserd is door gameparty. Hierdoor kunnen wij er dus vanuit gaan dat er een top netwerk ligt. Ook zullen er op de lan verschillende gameservers draaien. Wat natuurlijk ons weer leuke compo’s gaat bezorgen!!
We krijgen de beschikking over:
4 x 3Com 3300 (24 ports, incl GBIT Module) 4 x glasvezel lang 1 x cisco 4912G (12 ports fiberbackbone)
Kosten;
De kosten zullen 15,- euro zijn voor een plekje, hiervoor krijg je 1 220V aansluiten en 1 UTP 100 Mbit aansluiting. Maar natuurlijk krijg je ook nog het ontbijt er helemaal bij!! Het avond eten voor op zaterdag avond aangeboden worden tegen geringe kosten. Hierover vindt je later meer informatie.
Compo's
Er zullen de volgende compo’s gespeelt worden:.
- Unreal Tournament 2
- Counter Strike Source of 1.6
- Call of Duty
- Fifa 2005
Maar natuurlijk zullen we ook een Case Mod compo gehouden worden.
Met de compo’s zullen we ervoor zorgen dat er leuke prijzen te winnen zijn.
Internet;
- Op de lokatie ligt een 1,6 Mbit ADSL lijn die wij ter beschikking krijgen.
Hierdoor is het mogelijk voor de mensen die snel heimwee hebben om contact op te nemen met het thuisfront
[afbeelding]
more info check out ore site @ www.lan-anthem.nl
UPDATE!!
- Gameparty.net Sponsoring Toegewezen!!!
En daarom kan je je dus nog inschrijven. Kijk op www.xxlan.nl voor de compo's en hoe je korting kan krijgen!quote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef mrkanarie het volgende:
xxlan3 hebben zich nog maar een paar man voor aangemeld .:')
Ik ga echt dit jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef mrkanarie het volgende:
Drome 13: maandag gaan de reserveringen weer los.
Wow nu alquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik ook, al druk voorbereidingen aan het treffen enzo.![]()
Daar krijg ik ook altijd van die spam van.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef nexhil het volgende:
[afbeelding]
De 2006 editie staat voor de deur, vorig jaar was het ook super gezellig!
voor info en voor foto's van vorig jaar: http://www.eikelbyte.nl/nod/
games:
• Counterstrike ( ook voor compo)
• Quake 3 ( ook voor compo)
• Call of duty 1 ( ook voor compo)
• Enemy territory ( ook voor compo)
• Battlefield 2
• Serious sam 2
• Race game; suggestie is momenteel crash&burn
• Teamspeak
xbox / xbox 360 hoek
[afbeelding]
van wie dan? lijkt me een beetje vreemdquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:29 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook altijd van die spam van.
van ene dijkslag@*****.***, en het is heus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef nexhil het volgende:
[..]
van wie dan? lijkt me een beetje vreemd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |