Haha ja hebben ze al een tijdje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef rene90 het volgende:
Haha Allbuy heeft de trend in Europe / Amerika opgepikt, en heeft nu ook een Plus-size pagina![]()
Waarschijnlijk dus gewoon 'normale maten' voor de westerlingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banggood warehouse
Dit zit er dan weer een stuk overzichtelijker uit, hoewel ik toch een soort FBI-dossier idee bij krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door rene90 op 23-06-2015 12:49:36 ]
Beetje gek inderdaad, mijn order is weleens rond heel Europe gegaan voordat hij in Nederland terug kwamquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:30 schreef johanndoe het volgende:
2015-06-03T15:19:00InTransit , Item received for processing (Direct Link, PostNord Receiving HUB)
2015-06-14T10:12:00InTransit , The item has been dispatched from Direct Link's international terminal for onward transport to the country of destination (MALMO UTR/MMAH,Sverige)
2015-06-16T11:38:00InTransit , The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting (NETHERLANDS)
2015-06-16T22:57:00InTransit , The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country (NETHERLANDS)
2015-06-20T10:22:00InTransit , The item has arrived from abroad to Posten´s international terminal for sorting (Stockholm utr)
Tracking van mijn 5000mah xiaomi van allbuy.
Lijkt erop dat hij in nederland was en nu weer terug is in zweden
Haha, ja merk het wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:32 schreef rene90 het volgende:
Beetje gek inderdaad, mijn order is weleens rond heel Europe gegaan voordat hij in Nederland terug kwam
Holy cow, da's snel!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:08 schreef ThaBrain het volgende:
zozo 17 juni een schildersezel besteld bij BIC, vandaag binnen!
Ik denk dat je dat vooral hier dan al wel gezien zou hebbenquote:
De Yeelight komt gewoon uit de EU, geen importkosten. Je kan hem oa. op amazon.co.uk bestellen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:58 schreef Halldor het volgende:
Ik twijfel of ik de nieuwe Yeelight ga bestellen. Hij is vrij prijzig en mogelijk import kosten zijn rond de 20 euro.
Hier al iemand ervaring met deze lamp?
Ik heb het over de Yeelight bed lamp.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:18 schreef Kenzi het volgende:
[..]
De Yeelight komt gewoon uit de EU, geen importkosten. Je kan hem oa. op amazon.co.uk bestellen.
Chinees, hoezo? Ik heb al jaren zo een apparaat (het was één van mijn eerste "dure" China aankopen), maar er zit gewoon Nederlands op CE6.0 en het meegeleverde Igo is een uitstekend navigatieprogramma, alleen zo te zien nogal verouderd (2007). Ik heb jaren geleden iGo8 meteen vervangen door iGo Primo. Ik denk wel dat de nieuwste r3 maps er gewoon in geplaatst kunnen worden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:50 schreef dimmak het volgende:
Goedkope navigatie, je moet echter wel Chinees kunnen om de maps te veranderen.
http://www.banggood.com/Car-GPS-Navigation-p-949180.html
Kijk eens naar die instructies om Europese maps te downloaden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:17 schreef elinx het volgende:
[..]
Chinees, hoezo? Ik heb al jaren zo een apparaat (het was één van mijn eerste "dure" China aankopen), maar er zit gewoon Nederlands op CE6.0 en het meegeleverde Igo is een uitstekend navigatieprogramma, alleen zo te zien nogal verouderd (2007). Ik heb jaren geleden iGo8 meteen vervangen door iGo Primo. Ik denk wel dat de nieuwste r3 maps er gewoon in geplaatst kunnen worden.
Er zit inderdaad ook een nogal verouderd CE besturingssysteem in waar je ook weinig meer mee kan. Maar als navigator doet hij zijn werk nog steeds naar behoren. Al moet ik toegeven dat hij al een tijd ligt te verstoffen vanwege car navigatie en Android phone.
Bedankt voor de tip, gelijk eentje besteld voor 91 cent.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:43 schreef Zspirit het volgende:
Mijn blitzwolf heeft een defecte usb port, krijg gewoon een nieuwe opgestuurd van banggood, super netjes!
Die keysmart waar ik een tijd gekleden om vroeg en van renee over nam zie ik nu ook gewoon bij bangood tekoop staan. Wel een nep versie natuurlijk!
http://www.banggood.com/A(...)ty&utm_content=Louis
Ja héquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:08 schreef Zspirit het volgende:
Maar wat ik er zo mooi anv indt is dat er dus blijkbaar namaak waterflessen zijn!
Wat is het toch een bijzonder land ;')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodleuk ontwerp nagemaakt op zicht en overal stonden Belgische proefbank- en fabrikantstempels op
[ Bericht 15% gewijzigd door dodge_911 op 24-06-2015 15:52:45 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:31 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ja héEn het grappige is : ze maken al langer stuff na dan wij denken.
Ik was laatst een youtube filmpje aan het kijken over Chinese pistolen van rond de eeuwwisseling en daarna.Haha ja klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodleuk ontwerp nagemaakt op zicht en overal stonden Belgische proefbank- en fabrikantstempels op
Ik heb op de middelbare school geleerd dat de japanners ook vaak Russische onderzeeërs na maakte e.d en dan soms zelfs nog het origineel ontwerp verbeterde. Lijkt echt wel een cultuurgebonden iets te zijn.Gegroet!
Met als verschil dan toch dat Japanners 'verbeteren' en Chinese namaak meer van 'mwoah, goed genoeg' is. Of ze hebben gewoon niet genoeg kennis en maken echt op zicht na, zonder functie, zoals ook goed te zien is in het filmpje (en andere filmpjes van Forgottenweapons)quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:57 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Haha ja klopt.
Ik heb op de middelbare school geleerd dat de japanners ook vaak Russische onderzeeërs na maakte e.d en dan soms zelfs nog het origineel ontwerp verbeterde. Lijkt echt wel een cultuurgebonden iets te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |