Zo aso! Die bezorger vast waarschijnlijk zelf ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Haha.Heb de situatie uitlegd, hij bood 10 keer z'n excuus aan en kwam nog een tweede keer terug om te vragen of 22:15 niet te laat zou zijn.
Hij beloofde dat hij 22:15 hier zal zijn, dus we zullen zien.
Straks denkt 'ie "bitch" en warmt 'ie dit eten gewoon op
was da?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:53 schreef Crip het volgende:
Vandaag bbqen en morgen sushi bestellen..
SUSHI
HFUEJIOEJF
I can't wait.
Ik heb tot nu toe iedere dag braaf meegedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:06 schreef Slayage het volgende:
10 ramadan alweerjammer dat het weer niet gaat meewerken de komende dagen
nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe iedere dag braaf meegedaan.Zonder moeite.
![]()
nee lijkt me ook niet verstandig! veel plezier op je tour!quote:Morgen ga ik niet vasten omdat ik een kilometer of vierhonderd ga motorrijden en er best mooi weer (lees: warm) is voorspeld. Vasten is dan niet zo verstandig.
Thanks. Kom je ook naar de meet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
nice!ik ook weinig moeite, had alleen 1 van de eerste dagen kop/nekpijn
[..]
nee lijkt me ook niet verstandig! veel plezier op je tour!
Stel je niet aan joh.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:22 schreef Che_ het volgende:
Iftar-meet
Iedereen moe en alleen op eten focussen daarna allemaal knock out
Mietjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:33 schreef Crip het volgende:
Lol meeten als ik savonds als een verlepte snorlex eruit zie
Als er lekker eten isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof jij wel naar een meet gaat.
Dat is er.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
Ik heb alvast sushi besteld voor morgen avond en bij de opmerkingen gezet dat ik het zo laat mogelijk wil het liefst.ze zijn maar tot 20:15 open.
Ik had dat beter nietkunnen doen met honger tho. Heb net 40 euro betaald
Not likelyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Kom je ook naar de meet?
das echt lieffff. Mijn moeder vind het ook onzinquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mama heeft vandaag sushi gehaald voor mij.Verbaasde me echt, iedereen in mijn fam is vel tegen sushi.
Optyfen jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik spreek wel private met je af.. hoef niet de rest erbij
Niet overheen lullen..en stimorol- durft al helemaal niet te gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik spreek wel private met je af.. hoef niet de rest erbij
Ik ga sws niet naar een meet. Ik hoef niet iedereen te zienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet overheen lullen..en stimorol- durft al helemaal niet te gaan
Durfde jou wel te meeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet overheen lullen..en stimorol- durft al helemaal niet te gaan
Oh cool ben ik 10quote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, je bent dan ook 3x ouder dan zij.
En 3 x beter, precies zoals Che wil.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, je bent dan ook 3x ouder dan zij.
nog steeds een item ja?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En 3 x beter, precies zoals Che wil.
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hij wil niet.
Hij is nazli. Weet jij trouwens een goede vertaling voor t woord nazli?
Ik kan het gewoon niet uitleggen. Volgens mij bestaat daar geen vertaling voor.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
wallah ik vroeg dat recentelijk nog aan iemand.
Denk dat je ergens moet zoeken rondom hard-to-get-doen al denkt dat wederom niet de lading helemaal.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet uitleggen. Volgens mij bestaat daar geen vertaling voor.
Toevallig trouwens
Hmmm.. Niet helemaal. Kiz evi nazi evi: hoe vertaal je dat danquote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat je ergens moet zoeken rondom hard-to-get-doen al denkt dat wederom niet de lading helemaal.
'Joden'.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm.. Niet helemaal. Kiz evi nazi evi: hoe vertaal je dat dan
Cuuus ohaaaaaquote:Op zondag 28 juni 2015 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Joden'.
'De schoonouders zijn joden'
dadels, brood, water, soep.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
willen jullie me helpen. Normaal eten we als een gezin samen maar helaas ben ik dit jaar (omstandigheden, ziekte...) de enige die op is voor sahur. Ik ga dan ook alles even zelf koken en zo, wil mijn moeder niet wekken. Normaal maakte zij altijd eten voor me
wat moet je dus echt niet missen aan tafel voor Sahur? Sowieso olijven zijn aanwezig
Ik ben een beetje inspiratieloos en heb geen zin in een broodje pindakaas of zo.
je bent een studerende vrouwquote:Op zondag 28 juni 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
willen jullie me helpen. Normaal eten we als een gezin samen maar helaas ben ik dit jaar (omstandigheden, ziekte...) de enige die op is voor sahur. Ik ga dan ook alles even zelf koken en zo, wil mijn moeder niet wekken. Normaal maakte zij altijd eten voor me
wat moet je dus echt niet missen aan tafel voor Sahur? Sowieso olijven zijn aanwezig
Ik ben een beetje inspiratieloos en heb geen zin in een broodje pindakaas of zo.
ja hallo, wat je tegenwoordig allemaal moet doen joh.quote:
mwaah, ons is het met iets minder geluktquote:Op zondag 28 juni 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja hallo, wat je tegenwoordig allemaal moet doen joh.
Je mag blij zijn als je alles rondom de bruiloft al hebt gefixt voor 50k.
Fruit, gevulde msemen, gedroogde vijgen, ei.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
hoeveel minder, 40k, de helft?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
mwaah, ons is het met iets minder gelukt
Dat ik studeer, wat wil dat zeggen dan.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent een studerende vrouwDit kun je zelf toch wel bedenken?
Gebakken eitje met advocado, hoe smaakt dat ? Nog nooit geprobeerd haha. Lijkt me wel een lekkere combiquote:Op zondag 28 juni 2015 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Fruit, gevulde msemen, gedroogde vijgen, ei.
Ik zou eiwitrijk eten met sahur.. dus griekse yoghurt met fruit ofzo. Of een gebakken eitje met avocado tomaat salade.
nee niet altijd. Sommigen hebben fatsoen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja hallo, wat je tegenwoordig allemaal moet doen joh.
Je mag blij zijn als je alles rondom de bruiloft al hebt gefixt voor 50k.
Niet de avocado op de ei maar gewoon ernaast als salade met tomaat ofzo. Is lekker en vullendquote:Op zondag 28 juni 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebakken eitje met advocado, hoe smaakt dat ? Nog nooit geprobeerd haha. Lijkt me wel een lekkere combi
Wallah bij 90% van de Turkse bruiloften waar ik ben geweest was het vooral show, show, show, ohja nog een paar x show der bovenop.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee niet altijd. Sommigen hebben fatsoen.
Bij mij werd gezegd : gonlunuze gore.
Dat heb ik geweten: die waren echt jood volgens mij.
dat je een zelfstandige meid bent die vast kan googlen naar sahur recepten.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ik studeer, wat wil dat zeggen dan.
Ah oke, want ik zag ooit op Instagram een gerecht met advocado en op dat stuk waar normaal het pit ligt, hadden ze gepocheerde ei geplaatst.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet de avocado op de ei maar gewoon ernaast als salade met tomaat ofzo. Is lekker en vullend
Salon, ceyiz, mihr, kina, loempia's, alles wat je hebt neergelegdquote:Op zondag 28 juni 2015 00:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat tel je allemaal mee? Alleen bruiloft en jurk? Of ook takilar, balayi, ev/esya?
Ama hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah bij 90% van de Turkse bruiloften waar ik ben geweest was het vooral show, show, show, ohja nog een paar x show der bovenop.
Ja heb dat ook wel eens gezien maar dan in de oven gebakken. Maar het idee van warme avocado maakt me misselijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah oke, want ik zag ooit op Instagram een gerecht met advocado en op dat stuk waar normaal het pit ligt, hadden ze gepocheerde ei geplaatst.
Sommige mensen zijn gorgusuz.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Salon, ceyiz, mihr, kina, loempia's, alles wat je hebt neergelegd
ik denk tegen de 40k aan, maar zeker geen 50k. Maar ik bedenk me nu dat ik kina en nisan niet heb meegerekend.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Salon, ceyiz, mihr, kina, loempia's, alles wat je hebt neergelegd
Ben niet lesbo of bi. Soms wish ik wel dat ik het was maja.quote:
Advocado zelf vind ik sws al niet lekker, maar ik dacht maybe in combinatie met ei wel. Net zoals dat ik geen vlees lust, behalve op lahmacun.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja heb dat ook wel eens gezien maar dan in de oven gebakken. Maar het idee van warme avocado maakt me misselijk.
gooi dat er bovenop?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik denk tegen de 40k aan, maar zeker geen 50k. Maar ik bedenk me nu dat ik kina en nisan niet heb meegerekend.
Watquote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet lesbo of bi. Soms wish ik wel dat ik het was maja.
Tering man, mensen gaan jaren op hun geld letten en gaan dan 50k voor een bruiloft betalen wat alleen maar laat zien: ''Kijk ik kan dit veroorloven ik ben stoer ik hoop dat je niet slecht over dit gaat praten'' En dan na de bruiloft hebben ze geen houdvast..
Ik ken een jongen die nu nog 40k aan het aflossen is, jongen is 2 jaar getrouwd ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Tering man, mensen gaan jaren op hun geld letten en gaan dan 50k voor een bruiloft betalen wat alleen maar laat zien: ''Kijk ik kan dit veroorloven ik ben stoer ik hoop dat je niet slecht over dit gaat praten'' En dan na de bruiloft hebben ze geen houdvast.. of ze beginnen in de schulden
ben geen mocroquote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Tering man, mensen gaan jaren op hun geld letten en gaan dan 50k voor een bruiloft betalen wat alleen maar laat zien: ''Kijk ik kan dit veroorloven ik ben stoer ik hoop dat je niet slecht over dit gaat praten'' En dan na de bruiloft hebben ze geen houdvast.. of ze beginnen in de schulden
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die nu nog 40k aan het aflossen is, jongen is 2 jaar getrouwd ofzo.
Echt stupid lol. En ook al kunnen mensen het veroorloven.. 50k voor een bruiloft.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die nu nog 40k aan het aflossen is, jongen is 2 jaar getrouwd ofzo.
Bij mij achter heb je zo een park, altijd populair voor de shoots van uitsluitend de moslims, heb er serieus nog nooit een Hollander gezien. Altijd met hummer of limo arriveren enzo, wil ze altijd onderbreken.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt stupid lol. En ook al kunnen mensen het veroorloven.. 50k voor een bruiloft.![]()
rot op pls. Mijn nicht ook.. heb haar echt stupid genoemd op haar eigen bruiloft
Cringe x216464646quote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij mij achter heb je zo een park, altijd populair voor de shoots van uitsluitend de moslims, heb er serieus nog nooit een Hollander gezien. Altijd met hummer of limo arriveren enzo, wil ze altijd onderbreken.
Het liefst wil ik gewoon trouwen en dan weg gaan op een dikke vakantie met mn geliefde naar een mooi land.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in de scene staan met zo een kop ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |