ik denk tegen de 40k aan, maar zeker geen 50k. Maar ik bedenk me nu dat ik kina en nisan niet heb meegerekend.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Salon, ceyiz, mihr, kina, loempia's, alles wat je hebt neergelegd
Ben niet lesbo of bi. Soms wish ik wel dat ik het was maja.quote:
Advocado zelf vind ik sws al niet lekker, maar ik dacht maybe in combinatie met ei wel. Net zoals dat ik geen vlees lust, behalve op lahmacun.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja heb dat ook wel eens gezien maar dan in de oven gebakken. Maar het idee van warme avocado maakt me misselijk.
gooi dat er bovenop?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik denk tegen de 40k aan, maar zeker geen 50k. Maar ik bedenk me nu dat ik kina en nisan niet heb meegerekend.
Watquote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet lesbo of bi. Soms wish ik wel dat ik het was maja.
Tering man, mensen gaan jaren op hun geld letten en gaan dan 50k voor een bruiloft betalen wat alleen maar laat zien: ''Kijk ik kan dit veroorloven ik ben stoer ik hoop dat je niet slecht over dit gaat praten'' En dan na de bruiloft hebben ze geen houdvast..
Ik ken een jongen die nu nog 40k aan het aflossen is, jongen is 2 jaar getrouwd ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Tering man, mensen gaan jaren op hun geld letten en gaan dan 50k voor een bruiloft betalen wat alleen maar laat zien: ''Kijk ik kan dit veroorloven ik ben stoer ik hoop dat je niet slecht over dit gaat praten'' En dan na de bruiloft hebben ze geen houdvast.. of ze beginnen in de schulden
ben geen mocroquote:Op zondag 28 juni 2015 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Tering man, mensen gaan jaren op hun geld letten en gaan dan 50k voor een bruiloft betalen wat alleen maar laat zien: ''Kijk ik kan dit veroorloven ik ben stoer ik hoop dat je niet slecht over dit gaat praten'' En dan na de bruiloft hebben ze geen houdvast.. of ze beginnen in de schulden
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die nu nog 40k aan het aflossen is, jongen is 2 jaar getrouwd ofzo.
Echt stupid lol. En ook al kunnen mensen het veroorloven.. 50k voor een bruiloft.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die nu nog 40k aan het aflossen is, jongen is 2 jaar getrouwd ofzo.
Bij mij achter heb je zo een park, altijd populair voor de shoots van uitsluitend de moslims, heb er serieus nog nooit een Hollander gezien. Altijd met hummer of limo arriveren enzo, wil ze altijd onderbreken.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt stupid lol. En ook al kunnen mensen het veroorloven.. 50k voor een bruiloft.![]()
rot op pls. Mijn nicht ook.. heb haar echt stupid genoemd op haar eigen bruiloft
Cringe x216464646quote:Op zondag 28 juni 2015 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij mij achter heb je zo een park, altijd populair voor de shoots van uitsluitend de moslims, heb er serieus nog nooit een Hollander gezien. Altijd met hummer of limo arriveren enzo, wil ze altijd onderbreken.
Het liefst wil ik gewoon trouwen en dan weg gaan op een dikke vakantie met mn geliefde naar een mooi land.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in de scene staan met zo een kop ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |