Hoe kan je het op basis van een flutartikeltje overtuigender vinden klinken klinken als RdK? Er is nog helemaal niks, alleen wat informele gesprekken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Persoonlijk vind ik het verhaal - in eerste instantie - wel overtuigender klinken dan het Red de Kuip verhaal.
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Meh, ik geloof jan dirk stouten wel met z'n 15 miljoen budget.
Dacht het wel, weet de exacte quote niet. Maar dat had hij begrepen van Geel en Gudde, mede dankzij europese meevallers afgelopen jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd?
In dat geval zat ik redelijk goed met m'n schatting.
Ik vraag altijd naar de bekende weg. Omdat het zo eenvoudig is. Met 3/4 miljoen haal je een speler. Clasie gaan we niet op cashen, daar verwacht ik heel weinig van. Verwacht dat we maar één of twee spelers kunnen halen met het budget dat er ligt. 15 miljoen geloof ik gewoonweg niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Er is allang weer (enig) budget beschikbaar.
Bovendien ligt er nog overgebleven transferbudget van vorige transferperiodes. Zo'n 3 a 4 miljoen.
Daarnaast zal Clasie naar alle waarschijnlijkheid verkocht gaan worden (ik verwacht een transferopbrengst van zo'n 10 miljoen, en daar kan ook pakweg 50% van geinvesteerd worden, Van Geel sprak zelfs van 75%), dan heb ik het nog niet gehad over een - hopelijk - vertrek van Te Vrede, Verhoek, en Vilhena, die ook allen een klein beetje geld opleveren.
Al met al kom je wel op een transferbudget van zo'n 10 miljoen hoor.
Wat een onzin. Heeft hij nooit gezegd. Bron?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dacht het wel, weet de exacte quote niet. Maar dat had hij begrepen van Geel en Gudde, mede dankzij europese meevallers afgelopen jaar.
http://www.soccernews.nl/(...)_dat_beeld_geschetstquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft hij nooit gezegd. Bron?
Inderdaad, 15 miljoen winst heeft niks met transferbudget te maken. Al denk ik wel dat ze na de verkoop van Clasie 3 spelers kunnen halen. Ik verwacht dat Clasie verkocht gaat worden voor +/- 11 miljoen. Maar dat is gissen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)_dat_beeld_geschetst
Dit vond ik net. Staat niks over 15 miljoen budget.
15 miljoen lijkt me inderdaad ook erg optimistisch.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vraag altijd naar de bekende weg. Omdat het zo eenvoudig is. Met 3/4 miljoen haal je 1 speler. Clasie gaan we niet op cashen, daar verwacht ik heel weinig van. Verwacht dat we maar 1 of 2 spelers kunnen halen met het budget dat er ligt. 15 miljoen geloof ik gewoonweg niet.
Ik houd vertrouwen in Basacikoglu. Nog te vroeg om hem al af te schrijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:16 schreef Happel het volgende:
Die twee spelers moeten dan ook echt versterkingen zijn. Geen koekebakkers zoals Bilal.
Wel voor hetgeen we voor hem hebben betaald. Daar gaan we niks op winnen in de toekomst.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik houd vertrouwen in Basacikoglu. Nog te vroeg om hem al af te schrijven.
Ik vind hem geen koekebakker.
Ja, hij was wel erg duur inderdaad. Ongeveer de helft van die 3,5 miljoen was een eerlijkere transfersom geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel voor hetgeen we voor hem hebben betaald. Daar gaan we niks op winnen in de toekomst.
Wat Happel zegt, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Sorry hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heeft hij nooit gezegd. Bron?
Bilal is dan ook helemaal verkeerd gebracht. Hij kwam voor dik geld en werd dus als grote aankoop gezien. Werd meteen een basisspeler. Na anderhalve wedstrijd werd hij al wisselspeler en paar wedstrijden later mocht hij op maandag bij de beloften mee spelen. Toen opeens kwam in de media dat hij voor de toekomst is gehaald. En alleen als het he-le-maal niet liep bij Feyenoord, mocht hij 5 minuten spelen. Zo hoor je (in mijn ogen) niet om te gaan met een aankoop van 19(!) jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel voor hetgeen we voor hem hebben betaald. Daar gaan we niks op winnen in de toekomst.
No probsquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat Happel zegt, dat heb ik dan verkeerd begrepen. Sorry hoor.
Al verschillen de berichten natuurlijk wel altijd nog tussen 2.5-3.5 mln. Ik vind 2.5mln een prima bedrag voor de potentie die hij vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, hij was wel erg duur inderdaad. Ongeveer de helft van die 3,5 miljoen was een eerlijkere transfersom geweest.
Al kan hij nog steeds wel enige winst opleveren indien hij zich spectaculair ontwikkelt de komende jaren.
Het kan snel gaan tenslotte. Kijk naar Boetius, die echter de ontwikkeling de andere kant opmaakt.
Omdat Red de Kuip een bij elkaar geraapt zooitje is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe kan je het op basis van een flutartikeltje overtuigender vinden klinken klinken als RdK? Er is nog helemaal niks, alleen wat informele gesprekken.
Krabbyquote:Grote onduidelijkheid over positie Verhoek
bron: FR-Fans.nl
Woensdagochtend maakte Feyenoord de rugnummers voor het nieuwe seizoen bekend. Opvallend is dat Feyenoord geen plek heeft voor een rugnummer voor Wesley Verhoek. De aanvaller speelde het afgelopen half jaar voor Go Ahead Eagles op huurbasis, maar wist met die club zich niet te handhaven voor de Eredivisie.
Wat Feyenoord nu van plan is met Verhoek is onduidelijk. Het is ook onduidelijk of de aanvaller zondag aanwezig zal zijn bij de eerste training.
Update 24-06-2015 13:06
Martijn Krabbendam van Voetbal International heeft gereageerd op de situatie rondom Wesley Verhoek "Hij zal wel worden verhuurd of verkocht."
Krabbendam, kampioen open deuren.quote:
Wanneer wel?quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:52 schreef Happel het volgende:
[..]
We winnen geen prijzen aankomend seizoen.
Is dat zo? Kon maar 2 projecten vinden op hun site.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Met veel ervaring in het ontwerpen van stadions.
Is dat een vermoeden of heb je er al eerder geruchten over gehoord?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij wordt er al een tijd aan een plan gewerkt met Koolhaas en Arup, maar is het niet netjes naar andere partijen dat nu bekend te maken.
Dat is juist de grap die ervaring heeft hij niet. Tevens staat hij bekend als een arrogante kwal die zijn ontwerp boven de opdrachtgever schaart, ja ik voorspel een prettig samenwerken met Feyenoord.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo? Kon maar 2 projecten vinden op hun site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |