quote:
Het ziet eruit alsof hij ook bezopen was tijdens de clipquote:
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof hij ook bezopen was tijdens de clip
Ja maar dat bekt niet zo lekker als tgifquote:
Heb jij Air wel eens gezien bij een boybandconcert in je jeugd?quote:
De S en de F verschillen te veel?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar dat bekt niet zo lekker als tgif
Want ik ben er naar zoveel geweest?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij Air wel eens gezien bij een boybandconcert in je jeugd?
TGIS hmmm, misschien kan ik eraan wennen.quote:
Geen idee. Zeg jij het maar?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want ik ben er naar zoveel geweest?
Moet haast wel wil je zoiets gaan zingenquote:
Meer dan ikquote:
0quote:
Om de kater van gister weg te spoelenquote:
Niks geen kater joh. Ben geen watjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om de kater van gister weg te spoelen
Heb je redenen om aan te nemen dat het wel het geval is?quote:
Tot op heden nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je redenen om aan te nemen dat het wel het geval is?
Goed zoquote:
Was dat het achter de schermen verhaal? Hoe was dat?quote:
Biertje?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was dat het achter de schermen verhaal? Hoe was dat?
Ik heb vandaag lichamelijke arbeid verricht
3 maanden bijkomen
Na het douchen danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er al 2 op
Nu maar eens douchen
Ik heb nog een paar Westmalle tripeltjes staan.quote:
Dat lust ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar Westmalle tripeltjes staan.
Dan moeten we naar de manege, daar hebben we Jupiler op de tap.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lust ik niet![]()
Jupiler doe jij mij een veel groter plezier mee
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten we naar de manege, daar hebben we Jupiler op de tap.
zit jij toevallig nu een pul juup te drinken, juup?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat lust ik niet![]()
Jupiler doe jij mij een veel groter plezier mee
Pfff, mag je wel opschieten, de tenten zullen allemaal wel de keuken sluiten zoquote:
Nee, sinas.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit jij toevallig nu een pul juup te drinken, juup?
daar herken je de èkte zolderkamerautisten aanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
Wacht even, jullie zitten in hetzelfde café/restaurant, maar kiezen ervoor te communiceren via FOK!? What the hell?
Ik vind het eigenlijk sneuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar herken je de èkte zolderkamerautisten aan
joh, we zitten gewoon een beetje te grappen!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk sneu. Maar whatever floats your boat
.
Je weet 't maar nooit met FOK!ersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, we zitten gewoon een beetje te grappen!
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was dat het achter de schermen verhaal? Hoe was dat?
Ik heb vandaag lichamelijke arbeid verricht
3 maanden bijkomen
Ik weet dat nog omdat ik jaloers wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Het was heel leukJe mocht niet zover dat je de dieren aan mocht raken, alleen de reuzenschildpad maar die peerde hem al voordat ik aan de beurt was, maar ik ben wel in de koelcel met alle kadavers geweest, met -20
Iedereen gruwelen en snel weg en ik zo van 'mwah wel lekker temperatuurtje zo'
Verder heel dichtbij de ijsbeertjes en de zeeleeuwen geweest. Alleen de stokstaartjes zaten binnen en kon je niet zien
Yepquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
Wacht even, jullie zitten in hetzelfde café/restaurant, maar kiezen ervoor te communiceren via FOK!? What the hell?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk sneu. Maar whatever floats your boat
.
Schildpadden!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Het was heel leukJe mocht niet zover dat je de dieren aan mocht raken, alleen de reuzenschildpad maar die peerde hem al voordat ik aan de beurt was, maar ik ben wel in de koelcel met alle kadavers geweest, met -20
Verder heel dichtbij de ijsbeertjes en de zeeleeuwen geweest. Alleen de stokstaartjes zaten binnen en kon je niet zien
Als je ze onder de kin aait gaan ze hoger op hun poten staanquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Wat doen die voor trucjes?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutbeesten.
De jonge capibara's waren wel heel schattig
Liever andersom ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat zijn dan ook gewoon huge ass cavia'squote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De jonge capibara's waren wel heel schattig
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gewoon huge ass cavia's
Zijn waterdieren, moet ze wel ff een flinke vijver aanleggen op d'r balkonquote:Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is dat de volgende stap voor haar. Als huisdieren
Ohquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn waterdieren, moet ze wel ff een flinke vijver aanleggen op d'r balkon
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever andersom ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zomer in name onlyquote:
1 2 | # 125 CherryLips 101.074 # 126 AirwiN 100.736 |
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
Elders op FOK! in de top 500...![]()
[ code verwijderd ]
Cherry on top!
quote:24 18712 MissMSX 0.34%
25 18629 Lokasenna 0.34%
Geil.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
Maar als je opgewonden wordt van dergelijke zaken:
[..]
been therequote:Op zondag 21 juni 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[ code verwijderd ]
Cherry on top!
Doe je goed, zij heeft immers veel meer tijd dan jou.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:31 schreef MissMSX het volgende:
Maar als je opgewonden wordt van dergelijke zaken:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je goed, zij heeft immers veel meer tijd dan jou.
Dat haal ik met al mijn kloons bij elkaar nog niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[ code verwijderd ]
Cherry on top!
Langzaam maar zeker ben ik er uit aan het zakken:quote:
quote:# 485 Grrrrrrrr 53.292
Ik zak ook. Goed nieuws vind ik zelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker ben ik er uit aan het zakken:
[..]
quote:# 13 Rezania 204.077
# 14 Greys 201.414
# 15 Huppelmuts 198.454
# 16 HeatWave 186.742
# 17 Mexicanobakker 186.417
# 18 Renesite 183.325
# 19 Stormqueen 177.390
# 20 PrintScreen 176.898
# 21 iBenny 173.679
# 22 LovelyLady 172.290
# 23 PeZu 166.985
# 24 Kally 165.365
1 2 | # 60 Q. 130.456 # 81 QyRoZ 120.315 |
Jij ook al. De jaren verstrijken Q.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:05 schreef Q. het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ben flink gezakt sinds mn nummer 1 positie 13 jaar geleden.Moet zeggen dat ik tegenwoordig ook iets minder vaak op FOK! kom. Iets.
Go get her tiger!quote:Op maandag 22 juni 2015 08:01 schreef stbabylon het volgende:
# 190 Cue_ 84.463
# 191 Crazy-M 84.435
# 192 stbabylon 84.339
Bijna bij Cue_
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je lol hebt. Of als je oud wordt.
Sterker nog, als ik een keer een avond flink lol heb, voel ik me er de dag erna ineens een stuk ouder.quote:
Vraag het haar eensquote:Op maandag 22 juni 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet hoe mijn vrouw dat zou vinden
Owja, dat ook.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik een keer een avond flink lol heb, voel ik me er de dag erna ineens een stuk ouder.
26 en dan al 2daagse katers? Watje!quote:Op maandag 22 juni 2015 08:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owja, dat ook.
En de dag erna ook, trouwens.
#26-and-counting.
Je bent pas 26?!?!?!?!!quote:Op maandag 22 juni 2015 08:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owja, dat ook.
En de dag erna ook, trouwens.
#26-and-counting.
Niks gewendquote:Op maandag 22 juni 2015 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
26 en dan al 2daagse katers? Watje!
quote:
Dr_flash is het niet...quote:Op maandag 22 juni 2015 09:17 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)in-nederland-af.html
Welke FOK!ker is dit.
[..]
Hulde![]()
Sociosquote:Op maandag 22 juni 2015 09:17 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)in-nederland-af.html
Welke FOK!ker is dit.
Zoveel gezopen dat je het weer vergeten bent.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet eens gezopen dit weekend maar ben toch moe
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren reden we langs een huis waar dochter Rimke was geboren... arme meid...
Ik wilde eerst zeggen dat ik het best een leuke naam vond. Tot ik Angels reactie lasquote:Op maandag 22 juni 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Zusje van Titiaquote:Op maandag 22 juni 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Oei. Ik ben ook iets van 10 plekken gezakt zo te zien.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:05 schreef Q. het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik ben flink gezakt sinds mn nummer 1 positie 13 jaar geleden.Moet zeggen dat ik tegenwoordig ook iets minder vaak op FOK! kom. Iets.
O ja, en Bafke is t oudste broertje toch?quote:
Ik weet t altijd weer te verpestenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik het best een leuke naam vond. Tot ik Angels reactie las
Ook een meisjesnaam toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, en Bafke is t oudste broertje toch?
Je mag d'r vast gewoon slet noemen in bed hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Leuk koppie, jammer van die naam, maar soit.
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik had anders gisteren ook een best goed rimke gehad
Zou haar wel doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Och leuk, van die veertjes in je haarquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef vigilant7 het volgende:
Alhoewel de OP vast grappig bedoeld is, ik vind hem niet kunnen.
Hij staat er dan ook pas langer dan Blatter president van de FIFA isquote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef vigilant7 het volgende:
Da's geen valide argument, jij oude bureaucraatquote:Op maandag 22 juni 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij staat er dan ook pas langer dan Blatter president van de FIFA is.
Vind dr een beetje een kampuitstraling hebben...quote:Op maandag 22 juni 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ben je mal, ik zou alles een veeg geven wat vrouwelijk is en niet te veel weerstand biedt. Maar dat neemt niet weg dat ik ook een mening heb.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 juni 2015 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben je mal, ik zou alles een veeg geven wat vrouwelijk is en niet te veel weerstand biedt. Maar dat neemt niet weg dat ik ook een mening heb.
Je weet waar het FB topic is.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:12 schreef vigilant7 het volgende:
De romantiekquote:Op maandag 22 juni 2015 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend wat te doen? [ afbeelding ]
Dat is geen vooroordeel, dat is gewoon de waarheid. Oh, en ze gaan naar de hel. Ook de waarheid.quote:
Ik was sarcastisch.quote:
Ik ben soms best vrouwelijkquote:Op maandag 22 juni 2015 10:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben je mal, ik zou alles een veeg geven wat vrouwelijk is en niet te veel weerstand biedt. Maar dat neemt niet weg dat ik ook een mening heb.
Dat snap ik. Kan lastig roepen dat ze heel lelijk is op de foto.quote:
Het is een begin.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is na het rimmen...
De gerimde is wel schonerquote:Op maandag 22 juni 2015 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is na het rimmen...
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ander onderwerp, ik begin Angel met een bruine snor voor me te zien.
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
De officiele toezegging binnen. Per 1 augustus benoeming in vaste dienst
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Dat is toch nauwelijks meer iets waard. Maximale afkoop van 75.000 en halve maand per gewerkt jaar.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]Ik heb donderdag mijn gesprek voor een eventuele verlenging. Een vaste dienst contract gaat het niet worden
Dat het niets meer waard is heb ik zelf wel meegemaakt bij mijn vorige werkgeverquote:Op maandag 22 juni 2015 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch nauwelijks meer iets waard. Maximale afkoop van 75.000 en halve maand per gewerkt jaar.
Ze willen meer flexibiliteit op de markt. Leuk dat ze dat willen maar ze slaan de plank wel mis wat mij betreftquote:Op maandag 22 juni 2015 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat het niets meer waard is heb ik zelf wel meegemaakt bij mijn vorige werkgever
Nou ben ik ambtenaar dus nog iets meer zekerheid, al willen ze die beschermde status ook afschaffen...quote:Op maandag 22 juni 2015 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch nauwelijks meer iets waard. Maximale afkoop van 75.000 en halve maand per gewerkt jaar.
Dit is wel heel flexibel.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze willen meer flexibiliteit op de markt. Leuk dat ze dat willen maar ze slaan de plank wel mis wat mij betreft
Dat dus terug mailenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Mailtje vanuit de VvE, iemand sloopt blijkbaar de ruitenwissers van foutgeparkeerde auto's op het parkeerterrein (ik was het niet trouwens). Hoewel je met de tengels van andermans auto's af moet blijven, is de reactie op het foutparkeren: 'ik heb vaak geen keus en ben niemand tot last'. Jawel, je staat in de weg zodat ik m'n parkeervak niet meer in kan, sjappie. En je hebt wel keus, gewoon net zoveel parkeerplaatsen huren/kopen als je aan auto's hebt, simpele oplossingNiet zomaar je auto her en der neerflikkeren, jankbal.
Terecht. Je reinste discriminatie als je je eigen mensen extra gaat voortrekken.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou ben ik ambtenaar dus nog iets meer zekerheid, al willen ze die beschermde status ook afschaffen...
Hoezo? Je kan toch aangeven wat je hier zegt. Dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven maar dat hij best nog een parkeerplek er bij kan/moet huren/kopenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Tofquote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Dat is in deze tijd wel heel bijzonder.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Beter dan dat je na een stapel jaarcontracten zonder cent weg gaat. Maar het zegt weinig meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik wordt naar verhouding niet zo top betaald maar daarentegen een vaste baan binnen een jaar gekregen. hypotheektechnisch wel een dingetjequote:
Of je gaat weg na een vast contract zonder centen. Net zoals 15 van mijn ex-collega'squote:Op maandag 22 juni 2015 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan dat je na een stapel jaarcontracten zonder cent weg gaat. Maar het zegt weinig meer.
Het is via het bestuur van de VvE gegaan, ik heb geen direct e-mailadres van die persoonquote:Op maandag 22 juni 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch aangeven wat je hier zegt. Dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven maar dat hij best nog een parkeerplek er bij kan/moet huren/kopen
Daarbij mag hij het best bewijzen dat JIJ dat gedaan zou hebben
Aaah okay. Nou dan hunnies mailen.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is via het bestuur van de VvE gegaan, ik heb geen direct e-mailadres van die persoon
Ja ik ook, maar het werkt allemaal weer niet zoals het moetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah okay. Nou dan hunnies mailen.
Sorry ik ben tussendoor ook nog een beetje aan het werk
Hier ook niet nee.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het werkt allemaal weer niet zoals het moet
Bij jaarcontracten weet je waar je aan begint.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan dat je na een stapel jaarcontracten zonder cent weg gaat. Maar het zegt weinig meer.
Ik krijg anders nog een behoorlijke smak geld mee.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook een jaarcontract kan voor het eind opgezegd worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij jaarcontracten weet je waar je aan begint.
En je hebt dan elke keer een jaar zekerheid.
Het kan, maar het is dusdanig veel gedoe dat je het meestal mag uitzitten.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook een jaarcontract kan voor het eind opgezegd worden.
Dat ligt er aan hoe ze je gaan ontslaanquote:Op maandag 22 juni 2015 12:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik krijg anders nog een behoorlijke smak geld mee.
Maar da's vakantiegeld + ongebruikte vrije dagen, dus een redelijke sigaar uit eigen doos
Zeker. Bij een jaarcontract moet je nog steeds een werkgeversverklaring inleveren.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Overigens vind de bank nog steeds wel dat er een enorm verschil zit tussen een tijdelijk en vast contract.
Het was al wel de bedoeling om na 2 jaar opleiding in vaste dienst te komen per die datum, maar om je leidinggevende ook de toezegging horen doen is wel fijnquote:
En dan word je er alsnog na een jaar alsnog uitgegooid en heb je een hypotheek en geen werk.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker. Bij een jaarcontract moet je nog steeds een werkgeversverklaring inleveren.
Een intentieverklaring is een wassen neus. 0,0 verplichting voor de werkgever.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker. Bij een jaarcontract moet je nog steeds een werkgeversverklaring inleveren.
Inderdaad. Zoals Godtje al zegt zo'n papiertje maakt geen reet uitquote:Op maandag 22 juni 2015 12:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan word je er alsnog na een jaar alsnog uitgegooid en heb je een hypotheek en geen werk.
Ze moeten voldoen aan wat de wet vraagt. Ze moeten de juiste risico afwegingen maken.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Hypotheken zijn sowieso raar. Je moet haast een engel zijn om er één te krijgen, maar als je hem eenmaal hebt, kun je aan de heroïne.
Moet je eens je risicofactor willen aanpassen. Dat krijg je voor geen goud voor elkaarquote:Op maandag 22 juni 2015 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Hypotheken zijn sowieso raar. Je moet haast een engel zijn om er één te krijgen, maar als je hem eenmaal hebt, kun je aan de heroïne.
Bij mijn vorige werk wilden ze daar niet aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een intentieverklaring is een wassen neus. 0,0 verplichting voor de werkgever.
Je moet wel een aardige lul zijn als je die niet wilt geven.
Vakantiegeld is iets wat je opbouwt, daar heb je sowieso gewoon recht op. Vrije dagen kunnen ze je inderdaad op laten maken maar dat hebben ze bij mij niet gedaan.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe ze je gaan ontslaan
Als "ze" het doen zoals ze bij mijn vorige collega's hebben gedaan zijn ze helemaal niet verplicht om die uren en vakantiegeld uit te betalen.
Dan word het ontslag gewoon bij het UWV aangevraagd.
Dat. Als ze dat niet uitbetalen is het gewoon diefstal.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vakantiegeld is iets wat je opbouwt, daar heb je sowieso gewoon recht op.
Als ze je ontslag hebben aangevraagd bij het UWV en dus een collectief ontslagronde doen. Dan kunnen ze dat van je pikken. Ze hoeven dit niet uit te keren.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vakantiegeld is iets wat je opbouwt, daar heb je sowieso gewoon recht op. Vrije dagen kunnen ze je inderdaad op laten maken maar dat hebben ze bij mij niet gedaan.
Dan is het op econische gronden. En dan krijg je het tot een maximum van het UWVquote:Op maandag 22 juni 2015 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze je ontslag hebben aangevraagd bij het UWV en dus een collectief ontslagronde doen. Dan kunnen ze dat van je pikken. Ze hoeven dit niet uit te keren.
Want dan kunnen ze simpel roepen: Ja als we dit moeten uitbetalen gaan we alsnog failliet of moeten er nog meer ontslagen volgen of.....
Ja maar dan is er dus wel wat anders aan de hand dan gewoon een contract dat niet verlengd wordt.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze je ontslag hebben aangevraagd bij het UWV en dus een collectief ontslagronde doen. Dan kunnen ze dat van je pikken. Ze hoeven dit niet uit te keren.
Want dan kunnen ze simpel roepen: Ja als we dit moeten uitbetalen gaan we alsnog failliet of moeten er nog meer ontslagen volgen of.....
Dat weet ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja maar dan is er dus wel wat anders aan de hand dan gewoon een contract dat niet verlengd wordt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe ze je gaan ontslaan
Als "ze" het doen zoals ze bij mijn vorige collega's hebben gedaan zijn ze helemaal niet verplicht om die uren en vakantiegeld uit te betalen.
Dan word het ontslag gewoon bij het UWV aangevraagd.
Ik had "mazzel" dat ik zwanger was toentertijd. Ik heb wel alles ontvangen. Mijn baas wilde een deal maken (bij de rechtbank) dat ik een afkoop kreeg als ik af zag van mijn vrije uren en vakantiegeld. Mijn vrije uren waren al 4 maanden bij elkaarquote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het op econische gronden. En dan krijg je het tot een maximum van het UWV
T mijne ook nietquote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Kan lastig roepen dat ze heel lelijk is op de foto.
Maar mijn god toch echt niet mijn type.
Ze heeft ook een kont hoorquote:
O ja, hetero's douchen niet. Smeerkezen. Was ik ff vergeten.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ander onderwerp, ik begin Angel met een bruine snor voor me te zien.
Ja zo'n ronde vrouwelijke!quote:
Tsssssssss zeiksnorquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo'n ronde vrouwelijke!
Ik heb niks met kontjes 90% of the time.
Bruine snor toch?quote:
Hoezo? Je had toch niets met dr vrouwelijke kontquote:
Neee. Too hugequote:Op maandag 22 juni 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je had toch niets met dr vrouwelijke kont
Tja, als het bedrijf echt gaat omvallen dan is er nog iets voor te zeggen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had "mazzel" dat ik zwanger was toentertijd. Ik heb wel alles ontvangen. Mijn baas wilde een deal maken (bij de rechtbank) dat ik een afkoop kreeg als ik af zag van mijn vrije uren en vakantiegeld. Mijn vrije uren waren al 4 maanden bij elkaar
Dit was ook getruc. Want inmiddels werken er weer net zo veel medewerkers als eerder.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, als het bedrijf echt gaat omvallen dan is er nog iets voor te zeggen.
Helaas is het te vaak getruc met cijfers voor een schoning. Dan is het hufterig
Ja maar jij bent zelf klein. Dan kan je niets met groot dat snap ikquote:Op maandag 22 juni 2015 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neee. Too huge
Ook bij mannen kan ik er alleen iets mee als t een klein strak mooi kontje is.
Klein? Ik ben 1.83mquote:Op maandag 22 juni 2015 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit was ook getruc. Want inmiddels werken er weer net zo veel medewerkers als eerder.
En alle afdelingen zijn weer vol. Alleen dan met medewerkers met een andere omschrijving op hun contract. Dus geen IT-specialistmaar een systeembeheerder.
[..]
Ja maar jij bent zelf klein. Dan kan je niets met groot dat snap ik
Smal dan. Lichtquote:Op maandag 22 juni 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klein? Ik ben 1.83m
And I have a mighty fine cute little bubble but. Werd me gisteren gezegd
Plus: Ikheb best iets met grrootAlleen geen konten.
Ik fitness heul kei hard.quote:
Welke Rogier?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik fitness heul kei hard.
Ik word zoals Rogier!
Die mister Universe is geworden dit weekend.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mister Universe is geworden dit weekend.
Warnawa.
Ja, daar hoor je vrij weinig van.quote:
Ja idd. Ik heb dat nog wel eens zitten kijken.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar hoor je vrij weinig van.
Mister Universe sowieso, maar ook Miss.
Vroegah was dat een hele happening op tv.
Ik ben bij Vanessa Williams en Angela Visser blijven hangen geloof ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb dat nog wel eens zitten kijken.
Maar nu zegt het me niets meer.
Vanessa Williams kan ik me nog wel herinneren. Visser ook trouwens.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bij Vanessa Williams en Angela Visser blijven hangen geloof ik.
De eerste donkere Miss Americaquote:Op maandag 22 juni 2015 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanessa Williams kan ik me nog wel herinneren. Visser ook trouwens.
Heb je je haar nu in zo'n hipster knot?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik afgelopen weekend trouwens.
Was best een leuke kick, zingen met een bandje.
![]()
#Takemetochurch
Standaard procedure.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:00 schreef Tally het volgende:
De makelaar belde of we het koopcontract komen tekenen van ons nieuwe huis. Maar of het ons nieuwe huis word weten we nog niet want de bank moet nog goedkeuring geven en dat kan 4 weken duren
MAAR........... dat was een ontbindende factor in ons koopcontract.
Waarom we dan niet kunnen wachten op de goedkeuring en dan tekenen is me een raadsel
Nee wij kopen niet zonder makelaar. En wel onder voorbehoud uiteraard.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Standaard procedure.
Je koopt zeker zonder makelaar (en kennlijk niet voldoende kennis van de gang van zaken)?
Je koopt onder voorbehoud financiering. Dat heeft de verkopende partij de zekerheid dat je koopt (na 3 dagen bedenktijd en onder het voorbehoud dus). Je moet flink betalen om er daarna vanaf te zien tenzij het voorbehoud weer.
Anders kan de verkoper het nog wel even langer te koop laten staan. Misschien komt er iemand met een beter bod
Goed je kan dat er uit halen. Maar het is een normale gang wat je makelaar je ook zal vertellen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee wij kopen niet zonder makelaar. En wel onder voorbehoud uiteraard.
Die verkoper mag het van mij langer laten staan hoor. Voor de prijs waar het te koop voor staat komt toch geen hond
Meer dan dat we er nu vanaf hebben gaat niet lukken (35.000).quote:Op maandag 22 juni 2015 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed je kan dat er uit halen. Maar het is een normale gang wat je makelaar je ook zal vertellen.
Je gaat een overeenkomst aan en die leg je vast. Dat is het.
Ze zijn zo aardig om een uitzondering te maken voor de financiering. Kopen zonder voorbehoud kan je dan ook geld opleveren. Dan zijn ze eerder bereid om in prijs te zakken. Scheelt toch weer tot 8 weken. Want zo lang doen banken er bijna over
Ja. Al best wel lang hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je je haar nu in zo'n hipster knot?
Moet van de meiden.quote:
Doen we ook. Alleen snap ik niet waarom we zo veel vrij moeten nemen hier voor.quote:
Het is ook niet of je een pakje pinda's gaat kopen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Doen we ook. Alleen snap ik niet waarom we zo veel vrij moeten nemen hier voor.
En dan valt het bij mij wel mee maar met name voor mijn man.
Is al de derde keer in een kleine week tijd dat we er heen moeten/gaan.
Ik snap dat je er niet heen gaat voor je dagelijkse boodschappen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook niet of je een pakje pinda's gaat kopen.
EN veel komt neer op planning en afspraken. Veel makelaar zijn tegenwoordig open in de avond of op zaterdag. Dat geeft meer flexibiliteit.
Dat terugkoppelen aan de makelaar. Of zeggen dat je zaterdag komt tekenen en niet eerderquote:Op maandag 22 juni 2015 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap dat je er niet heen gaat voor je dagelijkse boodschappen.
Maar die planning had van mij wel wat beter gemogen
We gaan juist een weekje weg. Dus dan kan het pas over anderhalve weekquote:Op maandag 22 juni 2015 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat terugkoppelen aan de makelaar. Of zeggen dat je zaterdag komt tekenen en niet eerder
Dus je had je weekend weg wat handiger moeten plannen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
We gaan juist een weekje weg. Dus dan kan het pas over anderhalve week
Nou ja we. Ik en de kinderen
quote:Op maandag 22 juni 2015 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je had je weekend weg wat handiger moeten plannen.
Wat een taal voor een dame!quote:
Weer om hard bij aan het werk te gaan. Je wordt iig niet afgeleid door de zon zodat je naar buiten wilquote:
Het schokt me elke keer weer.quote:
Ik moet zo nog naar huis fietsen. Net als er een pleuriszooi regen uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer om hard bij aan het werk te gaan. Je wordt iig niet afgeleid door de zon zodat je naar buiten wil
Werk je wat langer. Buienradar gaf nauwelijks wat aanquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar huis fietsen. Net als er een pleuriszooi regen uit de lucht komt vallen.
* MissMSX slikt flauwe grap inquote:Op maandag 22 juni 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
Maandag auto grote beurt. Ik ga nog eens failliet
Ik las "lauwe pap"quote:Op maandag 22 juni 2015 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX slikt flauwe grap in
#niveautje
Het wordt beter en beter...quote:Op maandag 22 juni 2015 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik las "lauwe pap" [ afbeelding ]
Daarom heb ik een paraplu meegenomenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zo nog naar huis fietsen. Net als er een pleuriszooi regen uit de lucht komt vallen.
Onweerquote:Op maandag 22 juni 2015 16:18 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb geen werk meer te doen vandaagaar zo nog wel even een afspraak. Krant al 3 keer gelezen, sudoku uit de metro gemaakt...
En het begint te onweren
Wat zijn wij toch "GMTA"quote:Op maandag 22 juni 2015 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX slikt flauwe grap in
#niveautje
En stevig ook. Ben blij dat ik op 10 seconden lopen van het station zit (5 seconden als ik een sprintje trekquote:
wel 7 minutenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Godver, om 16:49 gaat er een trein, om 18:49 gaat er een trein, maar om 17:49 niet. Moet ik tot 17:56 wachten
Zwaar overwerken vandaag
Hier duurt het nog een eeuwigheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben heel blij eigenlijk. Maar dat komt omdat ik bijna vakantie heb denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |