SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabregas vond ik erg prettig spelen, niet een speler met een dodelijk schot, maar wel een ideale speler op het middenveld. Fijne dribbel, goede pass. Een speler die de assist voor de assist geeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Heb ook eens een bijdrage, BAM topic dicht.
Cesc is wel okayish. Maar dat linker been he..
Drie keer raden waar ik nu mee bezig benquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Tijd om afscheid te nemen van Handanovic IF, fijnste keeper van deze editie imo.
Maar een team om de keeper maken gaat me wat te ver....
Team om Handanovic bouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Drie keer raden waar ik nu mee bezig ben
Juist, het centrum Otamendi - Pepe - Diego Alves kreeg te veel tegengoals. Alleen aan het dubben of ik moet wachten met TOTS Chiellini. Maar Handanovic doet zelden gekke dingen, en het prettigste: alle spelhervattingen met hem zijn goedquote:
Plan Pogba overboord gegooid? Chiellini gaat in elk geval weer naar de 400K toe. Heb alleen nog maar Bonucci gehaald, zullen nog wel rondes van 35, 50 en 100k packs komen. Je kunt je verlies dus nog beperken, en de gok nemen dat je hem later voor 250K terug kan kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:29 schreef Apekoek het volgende:
Zo, een motm ronaldo 95 gekocht, leek mij niet gek van mn laatste 2,7 mil.
Wat grappig, allemaal Nederlandersquote:
Lelijk die zwarte kaartjes..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het gaan worden. Het zou wel leuk zijn als de Pogba en Lacazette kaart op de markt komt.
Dit had ik een tijdje in gedachte, maar bij Messi en de CM loopt het spaak met de chemistry. En bij spitsen die high/high workrates hebben gaat het vroeg of laat toch irriteren
[ afbeelding ]
Goede LCB.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:13 schreef dolf1010 het volgende:
En dan kom ik aan met mijn squad.. welke overigens wel heerlijk loopt.
[ afbeelding ]
Dit soort squads kom ik echt zo vaak tegen. Altijd die kud Remy in de spits ook. Bleh. Maar volgens Nick Channon van EA is pace niet meer overpowered in FIFA16quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:13 schreef dolf1010 het volgende:
[ afbeelding ]
in Fifa 16 helpt de ai wel weer mee met verdedigen had ik gezien bij de demo. En crossen is verbeterdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dit soort squads kom ik echt zo vaak tegen. Altijd die kud Remy in de spits ook. Bleh. Maar volgens Nick Channon van EA is pace niet meer overpowered in FIFA16![]()
![]()
Net als de keepers dit jaar revolutionair verbeterd zouden zijn zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
in Fifa 16 helpt de ai wel weer mee met verdedigen had ik gezien bij de demo. En crossen is verbeterd
Ja, 't klonk en zag er allemaal wel goed uit die verbeteringen behalve die slidings die je nu dus halverwege kan cancelen en weer door kan sprinten als verdediger. Ik weet niet of je dat gezien hebt? Die shit is OP as fuck als dat zo blijft. Messi die mooi een sliding van Marcelo ontwijkt waarna Marcelo denkt NOPE en gewoon mid-sliding opstaat, vol verder sprint en Messi alsnog van de bal zet. Bullshit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
in Fifa 16 helpt de ai wel weer mee met verdedigen had ik gezien bij de demo. En crossen is verbeterd
Ja, voor het mooie kan ik ook Marquinhos en Buffon er in zetten, maar dit lijkt me beter. Die Marquinhos kaart slaat trouwens helemaal nergens opquote:
Dat soort teams winnen meestal van me hoor. Na het scoren even sshhh doen en dan dat gebaartje van Ronaldo (omdat ik hem heb natuurlijk haha)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:13 schreef dolf1010 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja was wel een faal. Weten ze zelf ook bij ea. Ze zeiden dat ze dit jaar evenveel eraan besteden als vorig jaar. Nou, dat belooft veel.....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Net als de keepers dit jaar revolutionair verbeterd zouden zijn zeker.
Jep. In het echt als je een sliding mist is je tegenstander gewoon weg maar niet in Fifaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, 't klonk en zag er allemaal wel goed uit die verbeteringen behalve die slidings die je nu dus halverwege kan cancelen en weer door kan sprinten als verdediger. Ik weet niet of je dat gezien hebt? Die shit is OP as fuck als dat zo blijft. Messi die mooi een sliding van Marcelo ontwijkt waarna Marcelo denkt NOPE en gewoon mid-sliding opstaat, vol verder sprint en Messi alsnog van de bal zet. Bullshit.
Hoe keept Cillessen nou?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja was wel een faal. Weten ze zelf ook bij ea. Ze zeiden dat ze dit jaar evenveel eraan besteden als vorig jaar. Nou, dat belooft veel.....
KSI had ook wel een mooie. Bij dat shot dat de vrouwen het veld op lopen, begint hij over het volle stadion. Alsof dat een stadion ooit gevuld is bij vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Wat een raar filmpje, toen ik zag dat Aguero in een vol stadion met zijn rug naar het doel de bal omhoog wipte en vervolgens een omhaal in de kruising maakte heb ik m uitgezet. Alsof hij dat wekelijks doet
Tank, in naam van god, zeg me dat je dit gehoord hebt van een ander en dat je niet zelf vrijwillig naar KSI kijkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
KSI had ook wel een mooie. Bij dat shot dat de vrouwen het veld op lopen, begint hij over het volle stadion. Alsof dat een stadion ooit gevuld is bij vrouwenvoetbal. Vervolgens laat hij een shot zien van de WK finale voetbal voor vrouwen. Zitten nog minder mensen dan bij een EL wedstrijd van PSV
Misschien ligt het aan mij hoor, of omdat ik vooral wedstrijden van AZ gezien heb. Maar is het ooit wel eens voorgekomen dat een speler in een bomvol stadion de bal omhoog wipt en keihard langs de keeper in de kruising schiet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:00 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Inderdaad, dat filmpje doet me erg denken aan een oude onrealistische Fifa street game.
Overweeg serieus naar PES te gaan voor een jaartje (of langer)
2,7 voor momt ronaldo en dan een bonus sif pogba leek mij ook wel watquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plan Pogba overboord gegooid? Chiellini gaat in elk geval weer naar de 400K toe. Heb alleen nog maar Bonucci gehaald, zullen nog wel rondes van 35, 50 en 100k packs komen. Je kunt je verlies dus nog beperken, en de gok nemen dat je hem later voor 250K terug kan kopen.
Ik wacht zelf tot in elk geval morgen met het kopen van het nieuwe team. Wil Lacazette, Matuidi en Pogba sowieso kopen, Neymar is inmiddels verkocht voor 3.9 miljoen. Na tax geen verlies. Koop ik toch liever over alle linies goede spelers.
Lekkere teams!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet het gaan worden. Het zou wel leuk zijn als de Pogba en Lacazette kaart op de markt komt.
Dit had ik een tijdje in gedachte, maar bij Messi en de CM loopt het spaak met de chemistry. En bij spitsen die high/high workrates hebben gaat het vroeg of laat toch irriteren
[ afbeelding ]
Hahaha, ja ik kijk zijn filmpjes. Maar hij is nu echt overdreven aan het doen. Toch slaat hij de spijker op z'n kop met die trailer breakdownquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tank, in naam van god, zeg me dat je dit gehoord hebt van een ander en dat je niet zelf vrijwillig naar KSI kijkt?![]()
Al vond ik het altijd wel raar dat Fifa stadions altijd vol zaten. Al speelde je tegen NAC uit. 80.000 Man, geen probleem in Fifa
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, of omdat ik vooral wedstrijden van AZ gezien heb. Maar is het ooit wel eens voorgekomen dat een speler in een bomvol stadion de bal omhoog wipt en keihard langs de keeper in de kruising schiet?
In fut zijn er maar een handjevol keepers die er bovenuit steken waaronder handanovic en Courtois. De rest is allemaal hetzelfde.quote:
Nee, eigenlijk ben je de eerste die over coins kopen vraagt sinds... Sinds de laatste keer dat je hier wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:27 schreef zerokil het volgende:
Wat is momenteel een lucratieve speler om coins mee te kopen?
Vorige keer had ik een up-to-date spreadsheet met de min en max waarde. Had toen Matic voor 180k gekocht en 550k verkocht. Iemand die op dit moment nog zo'n speler weet of die lijst ergens weet te vinden?
Karig dus. Als je ooit nog aan een Bundesliga team begint kan ik IF Adler wel aanraden. Handanovic staat bij mij op 1, Cech en IF Adler komen vlak daarnaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
In fut zijn er maar een handjevol keepers die er bovenuit steken waaronder handanovic en Courtois. De rest is allemaal hetzelfde.
Cilissen is wel oke maar is niet de allerbeste. Samen met Krul wel de meeste bruikbare Nederlandse keeper
Lloris vind ik ook echt een baas.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben je de eerste die over coins kopen vraagt sinds... Sinds de laatste keer dat je hier was
[..]
Karig dus. Als je ooit nog aan een Bundesliga team begint kan ik IF Adler wel aanraden. Handanovic staat bij mij op 1, Cech en IF Adler komen vlak daarna
Tja niet iedereen heeft 1 miljoen, of ja de tijd om tot dat bedrag te komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben je de eerste die over coins kopen vraagt sinds... Sinds de laatste keer dat je hier was
[..]
Karig dus. Als je ooit nog aan een Bundesliga team begint kan ik IF Adler wel aanraden. Handanovic staat bij mij op 1, Cech en IF Adler komen vlak daarna
Daar zei ik niks over, alleen dat het een onderwerp is dat eigenlijk totaal niet meer leeft. Maar, pak de surfplank en surf eens naar goldah of vipcoins?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tja niet iedereen heeft 1 miljoen, of ja de tijd om tot dat bedrag te komen.
Is allemaal zo onhandig tegenwoordig (wat ik eigenlijk goed vind..) om coins te kopen. Hoop iig dat er bij Fifa 16 geen coinsellers meer zijn. Eerlijk is eerlijk, het is allemaal de schuld van de rabob,, uhum coinsellers.. Door hun kan ik nu geen TOTS PSV spelers kopen en ben ik het spelplezier zo goed als verloren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zei ik niks over, alleen dat het een onderwerp is dat eigenlijk totaal niet meer leeft. Maar, pak de surfplank en surf eens naar goldah of vipcoins?
De schuld ligt volledig bin EA. Met hun glitches en de belachelijke prijzen voor packs. Ik hoop dat volgend jaar ook iets meer coins uitgekeerd worden per wedstrijd. Het spel gaat een richting op waarbij je alleen nog maar geld aan EA kan geven om het leuk te maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is allemaal zo onhandig tegenwoordig (wat ik eigenlijk goed vind..) om coins te kopen. Hoop iig dat er bij Fifa 16 geen coinsellers meer zijn. Eerlijk is eerlijk, het is allemaal de schuld van de rabob,, uhum coinsellers.. Door hun kan ik nu geen TOTS PSV spelers kopen en ben ik het spelplezier zo goed als verloren.
Ik ben het met DuTank eens, als ik elke dag weg ga en ik laat de balkondeur aan de achterkant openstaan, en in mijn huis ligt een berg contant geld. Op een dag kom ik thuis, en is het geld gejat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is allemaal zo onhandig tegenwoordig (wat ik eigenlijk goed vind..) om coins te kopen. Hoop iig dat er bij Fifa 16 geen coinsellers meer zijn. Eerlijk is eerlijk, het is allemaal de schuld van de rabob,, uhum coinsellers.. Door hun kan ik nu geen TOTS PSV spelers kopen en ben ik het spelplezier zo goed als verloren.
Met IF Guarin deze goal gemaakt:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
IF Hernanes of IF Guarin als CM in 442.
Is er een coinglitch dan...?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met DuTank eens, als ik elke dag weg ga en ik laat de balkondeur aan de achterkant openstaan, en in mijn huis ligt een berg contant geld. Op een dag kom ik thuis, en is het geld gejat.
Ik leg nieuw geld neer, en ga weg, zonder de balkondeur dicht te doen.. Dan is de dief natuurlijk wel fout, maar de verzekering die zegt gewoon eigen schuld dikke bult. En terecht. Die coinglitch speelt al vanaf WC2014. EA wist dus wat er ging gebeuren, en liet toch mensen ¤ 1,42 per premium goldpack betalen. Schofterig toch?
Nee hoor. Vipcoinsfifa heeft een paar hele hoge hoeden staan en daar toveren ze alle munten vandaan die ze verkopen aan de FuT spelersquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Vipcoinsfifa heeft een paar hele hoge hoeden staan en daar toveren ze alle munten vandaan die ze verkopen aan de FuT spelersEen heel jaar lang. Nu gaan ze weer ouderwets verder met konijntjes uit de hoge hoed te toveren.
Had ik er bij moeten zetten dat het een grapje was?quote:
Nee, ik lag dubbel toen ik het lasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik er bij moeten zetten dat het een grapje was?
Naja, TOTS Chiellini binnen voor 245K. Prijzen dalen zo hard, dat het in het gunstigste geval geen keuze hoeft te worden tussen Tevez en Lacazette, maar dat ik ze nog allebei kan halen
vipcoins ziet er wel cheap uitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zei ik niks over, alleen dat het een onderwerp is dat eigenlijk totaal niet meer leeft. Maar, pak de surfplank en surf eens naar goldah of vipcoins?
Speel je met ze samen in de verdediging? Naldo heeft high attacking en medium defensive workrates. In combinatie met zijn kwaliteiten zou hij de perfecte CDM moeten zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:39 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Nee, ik lag dubbel toen ik het las![]()
Chiellini speelt prima, maar ondanks zijn stats rent hij soms als een blinde naar voren. Tenminste sinds ik met hem en Naldo TOTS speel heb ik wel meer moeite met met de hoge steekballetjes.
Zijn dus wel oke?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het verleden wel goed zaken mee kunnen doen
Ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken, zijn ook gebande accounts verkocht, schijnt dat EA ze tegenwoordig vrij snel dicht gooit. En dan moet je je geld weer terug zien te halen. Ik durf het niet meer aan in elk geval.quote:
Heeft er denk ook wel mee te maken wanneer het account aangemaakt is? Bv als het account van Feb is en nog steeds werkt zal het wel goed zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik durf mijn handen er niet voor in het vuur te steken, zijn ook gebande accounts verkocht, schijnt dat EA ze tegenwoordig vrij snel dicht gooit. En dan moet je je geld weer terug zien te halen. Ik durf het niet meer aan in elk geval.
Mooie aan coins en accounts kopen is dat EA er geen cent voor krijgtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft er denk ook wel mee te maken wanneer het account aangemaakt is? Bv als het account van Feb is en nog steeds werkt zal het wel goed zitten.
Je kunt de gok nemen, de coinprijzen vallen me eerlijk gezegd nog mee. Degene met de meest actuele ervaring is Zerokilquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft er denk ook wel mee te maken wanneer het account aangemaakt is? Bv als het account van Feb is en nog steeds werkt zal het wel goed zitten.
Alles beter dan Fifa points kopen inderdaad. 1,42 voor een goldpackquote:Op zondag 21 juni 2015 00:01 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mooie aan coins en accounts kopen is dat EA er geen cent voor krijgt
Niks mis mee neequote:Op zondag 21 juni 2015 00:01 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mooie aan coins en accounts kopen is dat EA er geen cent voor krijgt
Op de PS4 zijn ze helemaal achterlijk laag.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt de gok nemen, de coinprijzen vallen me eerlijk gezegd nog mee. Degene met de meest actuele ervaring is Zerokil
Begin dit jaar, zo ongeveer na het TOTY heb ik zelf voor ongeveer 10 miljoen aan coins gekocht.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles beter dan Fifa points kopen inderdaad. 1,42 voor een goldpack
Ik ben wel tevreden, eerst had ik 18 miljoen op het hoogtepunt, toen had ik een Messi kunnen kopen van 13 miljoen. Ben uiteindelijk de laatste fase met een miljoen of 8 ingegaan. En op de 1 of andere manier is dat toch weer 10 a 11 geworden. Vind het wel vet dat ik met die blauwe kaart van Ronaldo kan spelenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Begin dit jaar, zo ongeveer na het TOTY heb ik zelf voor ongeveer 10 miljoen aan coins gekocht.
De ene helft heb ik zelf verpest met investering in MOTM Bony's.![]()
De andere helft door de ranges terwijl ik Iniesta TOTY had.
Ben tevreden met wat ik nu heb, maar het is erg matig voor hoeveel coins ik heb gekocht.
Ik speelde FUT voor het eerst (als enorme noob) in FIFA 11, snapte er helemaal niks van destijds. Als ik mezelf goed herinner had ik een bronze/zilver Eredivisie team en was ik erg tevreden dat ik na een tijdje Beerens kon kopen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden, eerst had ik 18 miljoen op het hoogtepunt, toen had ik een Messi kunnen kopen van 13 miljoen. Ben uiteindelijk de laatste fase met een miljoen of 8 ingegaan. En op de 1 of andere manier is dat toch weer 10 a 11 geworden. Vind het wel vet dat ik met die blauwe kaart van Ronaldo kan spelen
Ga jij Fifa 16 kopen? Ergens heb ik zo'n intense haat tegen dat spel, maar kan het niet los laten
Zoals EA nu met de price ranges omgaat, gaat voor mij niet werken volgende editie. Ik word al geirriteerd als ik 5 minuten langer op een metro moet wachten. Of bij een dokter in de wachtkamer moet wachten. Ik word daar agressief van.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:18 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ik speelde FUT voor het eerst (als enorme noob) in FIFA 11, snapte er helemaal niks van destijds. Als ik mezelf goed herinner had ik een bronze/zilver Eredivisie team en was ik erg tevreden dat ik na een tijdje Beerens kon kopen.
FUT 12 ben ik totaal verslaaf aangeraakt.......
FUT 13 en 14 heb links laten liggen om mezelf frustraties te besparen.![]()
Maar op de een of andere manier weer ingetrapt.
Ik weet niet wat het is, maar het concept blijft fantastisch en daardoor blijf ik het spelen.
Maar het is eigenlijk maar een groot frustratiespel waarin je aan het einde van het seizoen steeds door EAids alles verliest.
Of ik het volgend jaar weer koop? Ik zeg nu dat ik PES een kans wil geven, maar grote kans dat ik er weer intrap
Ik ga de nieuwe FIFA altijd kopen. Of ja, ik krijg 'm eigenlijk altijd voor m'n verjaardag van m'n broertjequote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden, eerst had ik 18 miljoen op het hoogtepunt, toen had ik een Messi kunnen kopen van 13 miljoen. Ben uiteindelijk de laatste fase met een miljoen of 8 ingegaan. En op de 1 of andere manier is dat toch weer 10 a 11 geworden. Vind het wel vet dat ik met die blauwe kaart van Ronaldo kan spelen
Ga jij Fifa 16 kopen? Ergens heb ik zo'n intense haat tegen dat spel, maar kan het niet los laten
Toen ik samenwoonde verraste mijn ex me op de dag voor release van een Fifa (fifa 09 of 10) door het spel al op te halen bij de Media Markt. Dus zij kwam thuis, en zegt dat ze iets voor me heeft. Ik helemaal blij natuurlijk, je weet hoe ik ben.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga de nieuwe FIFA altijd kopen. Of ja, ik krijg 'm eigenlijk altijd voor m'n verjaardag van m'n broertje
De frequentie waarin ik het speel is wel met de FIFA minder geworden. FIFA13 speelde ik echt heel graag, FIFA14 werd al iets minder en FIFA15 heb ik in de afgelopen maanden misschien 10 potjes gespeeld.... In het begin (september - december) nog wel redelijk veel, vandaar dat ik alsnog 700 potjes in totaal heb gespeeld.
Wat. En zonder schaamte ook?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik samenwoonde verraste mijn ex me op de dag voor release van een Fifa (fifa 09 of 10) door het spel al op te halen bij de Media Markt. Dus zij kwam thuis, en zegt dat ze iets voor me heeft. Ik helemaal blij natuurlijk, je weet hoe ik ben.
Toen sprak ze de woorden: "Dat is dan 50 euro"
Ik:50 Euro?
Zij: Ja, staat op het prijsje, dat zie je toch?
Het was niet echt het mooie moment wat het leek te worden
Ik snap waarom het je ex isquote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik samenwoonde verraste mijn ex me op de dag voor release van een Fifa (fifa 09 of 10) door het spel al op te halen bij de Media Markt. Dus zij kwam thuis, en zegt dat ze iets voor me heeft. Ik helemaal blij natuurlijk, je weet hoe ik ben.
Waren niet veel later ook uit elkaar, haha, wel een leuke anekdote erbij, moet er toch elke keer aan denken als de release van een nieuwe Fifa te sprake komtquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In pes of fut? Hoe weet je die Squad dan, want een pes Squad van iemand kan je nergens zien.quote:
The legend returnsquote:Op maandag 22 juni 2015 01:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In pes of fut? Hoe weet je die Squad dan, want een pes Squad van iemand kan je nergens zien.
Hallo trouwens iedereen
Hoi toefjes. Ik zat even het topic door te spitten en kijken of er nog iets te zien was. Zag iets over pes en toen Elan iets poste over mijn sicke selectie. Beetje vreemd want mijn pes selectie weet niemand en mijn fut selectie is baggerquote:
Dan ben je de juiste man op de juiste plek. We vroegen ons hier af hoe het UT gebeuren in PES is, benadert het het FUT van EA? Is het het pre-orderen waard?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoi toefjes. Ik zat even het topic door te spitten en kijken of er nog iets te zien was. Zag iets over pes en toen Elan iets poste over mijn sicke selectie. Beetje vreemd want mijn pes selectie weet niemand en mijn fut selectie is bagger
Myclub is zeker wel tof maar het is anders dan fut. Geen transfermarkt en alle spelers zal je uit agents moeten krijgen. Ik heb trouwens wel een sick team op pes met toty Ibrahimovic, Aguero, Yaya Toure, toty Kroos, Dani Alves, Cavani, Higuain, Marcelo en nog meer spelers. Ik heb zeer hoge verwachtingen van pes 2016 wat ik nu heb gezien aan filmpjes en gameplay beelden. Ik ga het zowiezo kopen.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben je de juiste man op de juiste plek. We vroegen ons hier af hoe het UT gebeuren in PES is, benadert het het FUT van EA? Is het het pre-orderen waard?
En denk dat hij vooral een reactie uit wilde lokken. Niks van aantrekken
Is goed, slaap lekkerquote:Op maandag 22 juni 2015 02:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Myclub is zeker wel tof maar het is anders dan fut. Geen transfermarkt en alle spelers zal je uit agents moeten krijgen. Ik heb trouwens wel een sick team op pes met toty Ibrahimovic, Aguero, Yaya Toure, toty Kroos, Dani Alves, Cavani, Higuain, Marcelo en nog meer spelers. Ik heb zeer hoge verwachtingen van pes 2016 wat ik nu heb gezien aan filmpjes en gameplay beelden. Ik ga het zowiezo kopen.
Morgen praten we wel verder. Ga nu slapen. Heb Copa America gekeken op Sport1
Nice, ik overweeg volgend jaar ook naar PES te gaan.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Myclub is zeker wel tof maar het is anders dan fut. Geen transfermarkt en alle spelers zal je uit agents moeten krijgen. Ik heb trouwens wel een sick team op pes met toty Ibrahimovic, Aguero, Yaya Toure, toty Kroos, Dani Alves, Cavani, Higuain, Marcelo en nog meer spelers. Ik heb zeer hoge verwachtingen van pes 2016 wat ik nu heb gezien aan filmpjes en gameplay beelden. Ik ga het zowiezo kopen.
Morgen praten we wel verder. Ga nu slapen. Heb Copa America gekeken op Sport1
Fut is veel groter dan myclub. Zie het niet zozeer als een vervanger maar meer als erbij. Zag dat ze in pes 2016 ook met een level system gaan komen in myclub. Geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen. Op de gamescom zullen we wel meer dingen bekend worden gemaaktquote:Op maandag 22 juni 2015 11:56 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Nice, ik overweeg volgend jaar ook naar PES te gaan.
Is het gewoon een leuk spelletje voor erbij, of echt een waardige vervanger voor fifa?
Zit ook aan zoiets te denken, maar dan met de Jong als ST, en Wijn als CAM. Alleen vind ik die Depay een vreselijk naar kereltje in RL, en hij is erg duur.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Lastpost het volgende:
Met die Eredivisie TOTS erbij kun je nu wel een heerlijk team maken zeg.![]()
[ afbeelding ]
In welke formatie? In een 2 spitsen formatie zou ik voor Lacazette gaan, zeker naast Ibraquote:Op maandag 22 juni 2015 13:51 schreef Toefjes het volgende:
Tevens iemand gezocht die mij van advies kan voorzien inzake het dilemma: TOTS Lacazette of TOTS Tevez.
Deze dilemma heb ik ook. Als ik Lacazette gebruik kan ik Fekir gebruiken en bij Tevez kan ik Icardi gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:51 schreef Toefjes het volgende:
Tevens iemand gezocht die mij van advies kan voorzien inzake het dilemma: TOTS Lacazette of TOTS Tevez.
verkeerde topicquote:Op maandag 22 juni 2015 15:44 schreef Maver24 het volgende:
Hier een nieuw plaatje van pes 2016 myclub. Ziet er echt goed uit. Zeker een stuk mooier dan dit jaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |