SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2015 21:43:36 ]
Zoals u wenstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pas dan het toernooi schema in de OP maar aan als je nix te doen hebt lol
Jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:51 schreef Susi het volgende:
Fijn dat je 'm hebt aangepast. Dus maandag op dinsdag spelen de Oranjedames?
zie editquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Senk joe. Gelukkig is het tegen Japan, dan heb ik nog enigszins hoop.
Duidelijk ;-). Ik onthoud nooit zo goed hoe de dagen in Canada lopen ten opzichte van bij ons, maar vooruit dus.quote:
Heel simpel. De VS is achterlijk, dus lopen ze achter op ons.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:59 schreef Susi het volgende:
Duidelijk ;-). Ik onthoud nooit zo goed hoe de dagen in Canada lopen ten opzichte van bij ons, maar vooruit dus.
Dat ezelsbruggetje onthoud ik welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Heel simpel. De VS is achterlijk, dus lopen ze achter op ons.
En aangezien Canada grenst aan de VS, lopen zij ook achter op ons.
Anyway, halve finale Nederland-Canada dus? En dan in de finale tegen Duitsland?
Beste drie Europese landen van dit WK gaan naar OSquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Maar ik las hier iets over OS-kwalificatie, waar moeten ze aan voldoen?
Uit mijn hoofd: bij de beste 3 Europese landen eindigen op het WK.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Maar ik las hier iets over OS-kwalificatie, waar moeten ze aan voldoen?
Er doen nog maar 7 Europese landen mee, waarvan Duitsland tegen Zweden speelt en Engeland tegen Noorwegen. Dus 2 gaan er sowieso uit. Dus als NL wint van Japan, zitten ze al bij de beste 5.quote:
Ik vermoed dat ze dan kijken naar de groepsfasequote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:22 schreef Andromache het volgende:
Maar wat als Frankrijk, Zwitserland én Nederland afvallen, hoe gaat dan onder de 5 Europese landen bepaald worden wie naar de OS mag? Aantal gemaakte doelpunten in de laatste wedstrijd, toernooidoelsaldo, FIFA-rang?
Dan komt er een playoff-toernooi in Europaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dan kijken naar de groepsfase
quote:The three European teams that progress furthest (other than ineligible England) will qualify for the 2016 Olympic tournament in Brazil.
• If needed, play-offs or a mini-tournament to decide Europe's Olympic entry will be held provisionally in February/March 2016.
Engeland neemt niet deel aan de OS, alleen Groot-Brittannië.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ineligible England??
Dus als Engeland wint van Noorwegen, is dat voordelig voor Nederland?
Dus als Engeland wint van Noorwegen, Nederland wint van Japan en óf Frankrijk óf Zwitserland verliest, dan is Nederland gekwalificeerd voor de OS, als ik het zo snel ff bekijk.
Ohja, duh.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:07 schreef FritzWepper het volgende:
Engeland neemt niet deel aan de OS, alleen Groot-Brittannië.
Geen idee, de vorige OS waren ze als gastland automatisch geplaatst en hebben ze bij wijze van hoge uitzondering een Engels-Welsh (Schotland en Noord-Ierland waren niet geïnteresseerd) team afgevaardigd. Maar als ze vaker als GB mee willen doen op de Olympische Spelen dan moeten ze denk ik ook onder die vlag deelnemen aan de kwalificatietoernooien. En dat gaan ze natuurlijk nooit doen omdat ze dan het risico lopen hun bijzondere status bij de FIFA kwijt te raken waardoor ze nu met de vier home nations afzonderlijk mogen spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, duh.
Maar dan heeft GB dus geen kans om naar de OS te gaan? *confused*
Groot-Brittannië heeft geen voetbalteam, normaal gesproken, omdat de landen binnen het Koninkrijk (Wales, Schotland en Noord-Ierland voornamelijk) dat tegenwerken. Die houden liever hun eigen identiteit en hebben een hekel aan GB-isten (die vooral uit Engeland komen omdat ze in Engeland alles over de grens platteland vinden dat niets waard is).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, duh.
Maar dan heeft GB dus geen kans om naar de OS te gaan? *confused*
Ze kúnnen helemaal niet meedoen aan de kwalificatietoernooien. GB is geen lid van de FIFA en alle spelers die ze misschien op kunnen roepen zijn speelgerechtigd voor andere teams. Team GB kan dus geen enkele officiële wedstrijd spelen tenzij ze automatisch zijn geplaatst (zoals bij de Spelen in Londen).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:44 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Geen idee, de vorige OS waren ze als gastland automatisch geplaatst en hebben ze bij wijze van hoge uitzondering een Engels-Welsh (Schotland en Noord-Ierland waren niet geïnteresseerd) team afgevaardigd. Maar als ze vaker als GB mee willen doen op de Olympische Spelen dan moeten ze denk ik ook onder die vlag deelnemen aan de kwalificatietoernooien. En dat gaan ze natuurlijk nooit doen omdat ze dan het risico lopen hun bijzondere status bij de FIFA kwijt te raken waardoor ze nu met de vier home nations afzonderlijk mogen spelen.
Klopt allemaal als een bus, het verwarrende is dat de U.K. zich op Olympische Spelen zelf Team Great Britain noemt (voluit Team Great Britain and Northern Ireland maar dat kort iedereen natuurlijk af).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze kúnnen helemaal niet meedoen aan de kwalificatietoernooien. GB is geen lid van de FIFA en alle spelers die ze misschien op kunnen roepen zijn speelgerechtigd voor andere teams. Team GB kan dus geen enkele officiële wedstrijd spelen tenzij ze automatisch zijn geplaatst (zoals bij de Spelen in Londen).
Even mierenneuken: de naam "Team GB" klopt helemaal niet. Groot-Brittannië is de naam van het eiland waar Schotland, Wales en Engeland op liggen. Het is dus geen land. Het Verenigd Koninkrijk, dat dus onder de naam Team GB opereert, bevat ook Noord-Ierland. Dat laatste geheel terzijde.
edit: Nog een leuk feitje: het Koninkrijk der Nederlanden heeft bij de FIFA dezelfde privileges als het Verenigd Koninkrijk. Daarom mogen de landen binnen ons Koninkrijk (Nederland, Aruba, Curaçao en Sint Maarten) alle vier afzonderlijk meedoen.
JÄUCHEN!!!quote:
Denk toch Zwitserland en Japan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:
Vandaag begint het met Duitsland tegen Zweden en China tegen Cameroon.
Denk dat Duitsland en Cameroon door gaan.
Brazil - Australia -> Brazil door
France - Korea Republic -> France door
Canada -Switzerland -> Canada door
Norway -England -> Norway door
USA - Colombia -> USA door
Japan - Netherlands -> Nederland door
Dat hoort ook bij Duitsland, tegen Noorwegen was het in de eerste helft ook vergelijkbaar eenrichtingsverkeer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Stel je voor dat Nederland hiertegen moest spelen.
Het had al 6-0 gestaan, vermoed ik. En dan niet voor Nederland.
je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Zelfde scheidsrechtster als in de openingswedstrijd of niet?
De Zweedse nationale competitie is een van de sterkste ter wereld, misschien wel de sterkste. Vandaar hun reputatie. Maar zoals op dit WK wel blijkt zijn de beste spelers daar niet Zweeds.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is ook echt geen topploeg,snap niet dat die zo werden opgehemeld voor het toernooi
"Je mag lachen voor de foto, maar je mag er absoluut niet blij bij kijken".quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Holy shit!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Die is niet in Canada hoor.quote:
Wakker worden!quote:
Dat was het eigenlijk al na de 2-0quote:
het is te laatquote:
Svenska flickaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Zweedse meisjes verprutsen het, die verdienen billenkoek na de wedstrijd. Onder de douche.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Zweedse meisjes verprutsen het, die verdienen billenkoek na de wedstrijd. Onder de douche.
Ok, team dat Duitsland verslaat wordt wereldkampioen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze moeten nog tegen Nederland he?
knap meisjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik word altijd een tikkeltje hitsig van Zweede meisjes.![]()
[ afbeelding ]
hoe weet je dat zij Zweeds is?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik word altijd een tikkeltje hitsig van Zweede meisjes.![]()
[ afbeelding ]
omdat blond?quote:
Oh ja shit ze is Noors. Nou ja, ze lijkt Zweeds.quote:
80% zijn blondquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
vooroordeel![]()
http://www.fifa.com/women(...)1882883/players.html
Als ze Zweeds zou zijn dan zou ze wel een hoofddoekje dragen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja shit ze is Noors. Nou ja, ze lijkt Zweeds.
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:51 schreef Paxcon het volgende:
Gaat er zo iemand kijken naar Brazilie - Australie?
Speelt als een dweil vandaagquote:
Met hoeveel hebben ze gewonnen van Japan, heb dat gemist.quote:Op zondag 21 juni 2015 20:48 schreef showtimer het volgende:
Oranje in de kwartfinale dus tegen de Aussies
Als Noorwegen en Zwitserland verliezen, dan gaan we gewoon. Als we winnen dan natuurlijk.quote:
eens helaasquote:
hihahoquote:
Het gaat om het meedoenquote:
Kun je nagaan als het 10-0 wordt.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:10 schreef Wicky15 het volgende:
Mijn hond liet echt net twee dikke scheten naast mijn gezicht![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het 10-0 wordt.
Dan zouden we wel in een ander topic zitten.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijken jullie niet gewoon Colombia - Peru?
Die Copa America interesseert me niet echtquote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit is toch geen voetbal joh?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Copa America interesseert me niet echt
Ik vind dit wel leuk om te kijken omdat Nederland nog in het toernooi zitquote:Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen voetbal joh?Nu al wordt Z-K helemaal vernederd.
Leuk dat Tchock ons wilde laten geloven dat die beter waren dan China trouwens.
ik heb geen sport 1 😢quote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja loopt steeds vast enz. ..quote:
Dankjewelquote:Op zondag 21 juni 2015 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://cricfree.sx/euro-sport-2-live-stream
Nee, mijn punt was dat kampioen van Azië zijn niets zegt omdat de rest allemaal kut is. Jij kwam aan met onzin dat ze konden voetballen.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen voetbal joh?Nu al wordt Z-K helemaal vernederd.
Leuk dat Tchock ons wilde laten geloven dat die beter waren dan China trouwens.
Ik zei dat China en Noord-Korea best aardig waren, jij riep dat Zuid-Korea de enige betekenisvolle factor was.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, mijn punt was dat kampioen van Azië zijn niets zegt omdat de rest allemaal kut is. Jij kwam aan met onzin dat ze konden voetballen.
Goed, dan zat ik er naast. Zuid-Korea is óók slecht. Net als China. En Noord-Korea deed, nogmaals, niet mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei dat China en Noord-Korea best aardig waren, jij riep dat Zuid-Korea de enige betekenisvolle factor was.
Klopt. Als Noord-Korea niet meedoet is het niet zo'n bijzonder toernooi en betekent het dat je China hebt verslagen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed, dan zat ik er naast. Zuid-Korea is óók slecht. Net als China. En Noord-Korea deed, nogmaals, niet mee.
Dat zegt hij denk ik omdat gisteren Zweden vlak voor tijd de 3-1 inschoot en toen vet krampachtig ging haasten alsof ze nog twee goals zouden maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:51 schreef spijkerbroek het volgende:
"De laatste minuut van de officiële speeltijd. Kan het nog voor Zuid Korea?"
Jezus, commentator op Eurosport
Ja, ook zo dom.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt hij denk ik omdat gisteren Zweden vlak voor tijd de 3-1 inschoot en toen vet krampachtig ging haasten alsof ze nog twee goals zouden maken.
want?quote:
Zoek jij vuist?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
ja dat kinderachtige gedrag ik ben het spuugzat
eikel
quote:
Drie beste Europese landen naar OS en als Zwitserland wint is dat een extra land dat doorgaat op het WKquote:
Oke, dan ben ik voor Canada vanavond. Maakt me ook geen kut uit eigenlijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Drie beste Europese landen naar OS en als Zwitserland wint is dat een extra land dat doorgaat op het WK
Ze zijn al thuis haha lolquote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef Nober het volgende:
Zwitserland heeft scorend vermogen en zal het gastland naar huis sturen.
Dan is het pas 10 uur in Canadaquote:Op maandag 22 juni 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Ik snap niet waarom NED-JAP pas om 4 uur snachts is ...
Ze spelen lokale tijd 19:00, het is daar 9 uur vroeger. Sowieso raar al die verschillende lokale tijden in Canada.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het pas 10 uur in Canada
ze spelen in vancouverquote:Op maandag 22 juni 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Ik snap niet waarom NED-JAP pas om 4 uur snachts is ...
Maar kijk vandaag... 3 wedstrijden ... Laatste om 1:30 Tis de enigste wedstrijd om die tijd ,... Zal wel aan de westkust zijn mag ik hopen....quote:Op maandag 22 juni 2015 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het pas 10 uur in Canada
kn ookquote:Op maandag 22 juni 2015 01:44 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij is het daar dan 9 uur vroeger.
Juist niet.quote:
Ja zekers..quote:Op maandag 22 juni 2015 01:44 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij is het daar dan 9 uur vroeger.
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Drie beste Europese landen naar OS en als Zwitserland wint is dat een extra land dat doorgaat op het WK
ja ze spelen nu in vancouver het westen van Canadaquote:Op maandag 22 juni 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kijk vandaag... 3 wedstrijden ... Laatste om 1:30 Tis de enigste wedstrijd om die tijd ,... Zal wel aan de westkust zijn mag ik hopen....
Dat moet een Zwitser zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 01:46 schreef Nober het volgende:
Atlantic Time Zone (5 uur verschil)
Eastern Time Zone (6 uur verschil)
Mountain Time Zone (8 uur verschil)
En deze ook nog:
Through 2006, the local time (PST, UTC−8) changed to daylight time (PDT, UTC−7) at 02:00 LST (local standard time) to 03:00 LDT (local daylight time) on the first Sunday in April, and returned at 02:00 LDT to 01:00 LST on the last Sunday in October.
(9 uur verschil)
Knappe horlogemaker die hier iets mee kan.
Een type Materazzi zou ook wel leuk zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 01:47 schreef Downwards het volgende:
Veel vrouwenteams missen een type Vierklau.
Maar het is toch wel bizar dat je vier verschillende tijdzones hebt, wist wel dat Canada groot was maar kennelijk is het de halve aardbol.quote:
Ok ik weet het Anonymouszquote:Op maandag 22 juni 2015 01:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja ze spelen nu in vancouver het westen van Canada
Rusland heeft er meerquote:Op maandag 22 juni 2015 01:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is toch wel bizar dat je vier verschillende tijdzones hebt, wist wel dat Canada groot was maar kennelijk is het de halve aardbol.
Zolang er maar wat doodschoppen uitgedeeld worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Een type Materazzi zou ook wel leuk zijn
quote:
Omdat ze zo noordelijk liggen, zijn de tijdzones niet zó groot, maar Canada blijft een fucking groot land ja.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:48 schreef Nober het volgende:
Maar het is toch wel bizar dat je vier verschillende tijdzones hebt, wist wel dat Canada groot was maar kennelijk is het de halve aardbol.
groter dan de vs maar wonen wel minder mensenquote:Op maandag 22 juni 2015 01:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ze zo noordelijk liggen, zijn de tijdzones niet zó groot, maar Canada blijft een fucking groot land ja.
In Groenland wonen ook minder mensen dan in Nederland volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
groter dan de vs maar wonen wel minder mensen
Noorwegen ookquote:Op maandag 22 juni 2015 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Groenland wonen ook minder mensen dan in Nederland volgens mij.
Maar ze zullen er ongetwijfeld meer te melden hebben.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Groenland wonen ook minder mensen dan in Nederland volgens mij.
Canada is echt gigantisch. Grootste land ter wereld na Rusland, vijftien keer zo groot als Frankrijk. Echt idioot.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ze zo noordelijk liggen, zijn de tijdzones niet zó groot, maar Canada blijft een fucking groot land ja.
Canada is na Rusland en Antarctica het grootst en heeft maar 36,5 miljoen mensen.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
groter dan de vs maar wonen wel minder mensen
Andorraquote:Op maandag 22 juni 2015 02:02 schreef Wicky15 het volgende:
Laten we nu alle landen gaan opnoemen waar minder mensen wonen dan in Nederland.
Belgiëquote:Op maandag 22 juni 2015 02:02 schreef Wicky15 het volgende:
Laten we nu alle landen gaan opnoemen waar minder mensen wonen dan in Nederland.
Wacht maar tot je een hoop Canada's bij elkaar zietquote:Op maandag 22 juni 2015 02:04 schreef Downwards het volgende:
Ik ben persoonlijk nooit zo onder de indruk geweest van een Canada.
Limburgquote:Op maandag 22 juni 2015 02:02 schreef Wicky15 het volgende:
Wow, vertel.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
werkstuk over Canada gemaakt toen ik op de basisschool zat
Onvoldoende zekerquote:Op maandag 22 juni 2015 02:05 schreef Anonymousz het volgende:
werkstuk over Canada gemaakt toen ik op de basisschool zat
Dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een hoop Canada's bij elkaar ziet
Ottawaquote:Op maandag 22 juni 2015 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
weten jullie wat de hoofdstad is van Canada?
Birmingham toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopenhagenquote:Op maandag 22 juni 2015 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
moet het nouquote:
ottawaquote:Op maandag 22 juni 2015 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ruim voldoendequote:
ik ookquote:Op maandag 22 juni 2015 02:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit een werkstuk over olifanten gemaakt.
Rotjong.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:09 schreef Downwards het volgende:
Ik heb nog nooit een werkstuk afgemaakt of ingeleverd.
Uitkeringstrekker.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:09 schreef Downwards het volgende:
Ik heb nog nooit een werkstuk afgemaakt of ingeleverd.
het is hontquote:Op maandag 22 juni 2015 02:09 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over mijn hond
Er zijn helemaal geen olifanten in Canadaquote:
Ottawa, hoezo?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat is jammerquote:Op maandag 22 juni 2015 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mocht geen spreekbeurt houden over Pokemon
ik was eerderquote:
wij hadden in groep 7 iemand met een spreekbeurt over sesamstraatquote:
ík was eerderquote:
Quebeck, is dat het broertje van Wellbeck?quote:Op maandag 22 juni 2015 02:11 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie dat Quebeck een heuse onafhankelijkheidsstrijd heeft gevoerd? Was nog bijna gelukt ook maar ze waren te netjes om te gaan knokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |