SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2015 21:43:36 ]
Zoals u wenstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pas dan het toernooi schema in de OP maar aan als je nix te doen hebt lol
Jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:51 schreef Susi het volgende:
Fijn dat je 'm hebt aangepast. Dus maandag op dinsdag spelen de Oranjedames?
zie editquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Senk joe. Gelukkig is het tegen Japan, dan heb ik nog enigszins hoop.
Duidelijk ;-). Ik onthoud nooit zo goed hoe de dagen in Canada lopen ten opzichte van bij ons, maar vooruit dus.quote:
Heel simpel. De VS is achterlijk, dus lopen ze achter op ons.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:59 schreef Susi het volgende:
Duidelijk ;-). Ik onthoud nooit zo goed hoe de dagen in Canada lopen ten opzichte van bij ons, maar vooruit dus.
Dat ezelsbruggetje onthoud ik welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Heel simpel. De VS is achterlijk, dus lopen ze achter op ons.
En aangezien Canada grenst aan de VS, lopen zij ook achter op ons.
Anyway, halve finale Nederland-Canada dus? En dan in de finale tegen Duitsland?
Beste drie Europese landen van dit WK gaan naar OSquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Maar ik las hier iets over OS-kwalificatie, waar moeten ze aan voldoen?
Uit mijn hoofd: bij de beste 3 Europese landen eindigen op het WK.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:03 schreef tralalala het volgende:
Maar ik las hier iets over OS-kwalificatie, waar moeten ze aan voldoen?
Er doen nog maar 7 Europese landen mee, waarvan Duitsland tegen Zweden speelt en Engeland tegen Noorwegen. Dus 2 gaan er sowieso uit. Dus als NL wint van Japan, zitten ze al bij de beste 5.quote:
Ik vermoed dat ze dan kijken naar de groepsfasequote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:22 schreef Andromache het volgende:
Maar wat als Frankrijk, Zwitserland én Nederland afvallen, hoe gaat dan onder de 5 Europese landen bepaald worden wie naar de OS mag? Aantal gemaakte doelpunten in de laatste wedstrijd, toernooidoelsaldo, FIFA-rang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |