Maak je niet druk, indien er in het hotel niet geprint kan worden Is er altijd wel een internetcafe waar je kan printen. Geniet lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:55 schreef Spaardertje het volgende:
Over drie weken met Ryanair vliegen... Ben erg benieuwd! Koffer is 1 cm te hoog, maar ik hoop/ga ervan uit dat ze daar niet moeilijk over doen.
Nu nog even het hotel mailen of we daar de boardingpasses uit kunnen printen, aangezien dat niet kan voordat we op vakantie gaan.
Vind het toch allemaal spannend.. 😝 vooral omdat een foutje gigantisch veel geld kan kosten....
Blij dat je dit zegt want eigenlijk heb je natuurlijk helemaal gelijk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:30 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Maak je niet druk, indien er in het hotel niet geprint kan worden Is er altijd wel een internetcafe waar je kan printen. Geniet lekker
Ik gebruik meestal de app in plaats van papieren boarding pass bij ryanair.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:55 schreef Spaardertje het volgende:
Over drie weken met Ryanair vliegen... Ben erg benieuwd! Koffer is 1 cm te hoog, maar ik hoop/ga ervan uit dat ze daar niet moeilijk over doen.
Nu nog even het hotel mailen of we daar de boardingpasses uit kunnen printen, aangezien dat niet kan voordat we op vakantie gaan.
Vind het toch allemaal spannend.. 😝 vooral omdat een foutje gigantisch veel geld kan kosten....
quote:Does Ryanair have a mobile boarding pass service?
Yes. mobile boarding passes are accepted on flights from the majority of airports on our network, however some airports cannot accept mobile boarding passes, please see the list of airports below:
Agadir
Essaouira
Fez
Nador
Oujda
Marrakesh
Rabat
Tangier
Zaragoza
Alghero
Kefalonia
Volos
Customers traveling from these airports must check in online and print out a paper boarding pass for their flight(s).
Ik wil het ook best via de app doen alleen kan ik de app niet vinden met mijn iPhone.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal de app in plaats van papieren boarding pass bij ryanair.
Tenzij je toevallig hier naartoe gaat:
[..]
Volgens mij sinds vorig jaar nadat de RvB van O'Leary had geëist dat de service aan klanten drastisch moest verbeteren. Er kwam toen een inventarisatie van wat klanten wilden en dit was een van de uitkomsten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef VacaLoca het volgende:
Huh sinds wanneer hebben ze dat dan? 2011 iig nog niet, toen had ik al wel online ingecheckt maar geen print kunnen maken. Ze konden makkelijk printje maken of pdf vanaf m'n mobiel scannen maar nee ik moest helemaal naar de betaal-balie om daar lang in de rij te staan en 40 euro te lappen, met bonnetje van betaald op zak terug naar incheck-balie en daar lag het printje van boarding pass al klaar.
Die onkosten/boete was 2 jaar terug ofzo nog verhoogd naar 100 euro. Dus ben beetje verbaasd dat het nu wel via je telefoon kan zoals dat bij bv KLM al jaaaaaren kan.
Bij mij komt er dan te staan dat het niet met de Nederlandse Appstore kan. Als ik het dan via de Amerikaanse probeer, staat er dat ik de app niet kan "kopen".. Erg vaag en jammer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef Nielsch het volgende:
https://www.ryanair.com/nl/vragen/heeft-ryanair-een-mobiele-app/
Voor mij persoonlijk maakt het geen verschil meer service, de ene keer per jaar dat ik met Ryanair vlieg omdat dit moet zorg ik er wel voor dat ik mijn zaken op orde heb en ik minimale handbagage en mijn boarding pass uitgeprint heb.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Top. Al zullen ze het dus wel doorberekenen in de tickets want van hun base kosten kan niet echt verder wat afgesnoept worden en (on)kosten service komen daar dus nog bij. Als ik zag hoe druk het toen was bij die betaal-balie maakten ze echt wel een redelijk deel van hun winst op die afstraffingen voor niet hebben boardingkaart, typefoutjes en teveel bagage e.d.
Merk je ook wel in trend ticketprijzen Ryanair afgelopen jaren.
Weet niet wat beter is, low fair / low service of meer service voor die korte stukjes waar iedereen meer voor betaalt.
Hmz, daar heb ik dan weer geen ervaring mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:06 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ik wil het ook best via de app doen alleen kan ik de app niet vinden met mijn iPhone.
Goede tip, echter vind ik het op vakantie juist heerlijk om minder connected dan thuis te zijn., 🙊😝quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, daar heb ik dan weer geen ervaring mee.
Afhankelijk van het land waar je naartoe gaat kan het sowieso wel handig zijn om een extra (android) phone mee te nemen.
Was afgelopen maand in de Oekraine. T-mobile vroeg ¤ 2,5 per mb aan roaming kosten. Voor UAH170 (¤ 6,90) een lokale prepaid sim gekocht met 300 minuten, 200 sms en 4GB data, en het extra telefoontje als hotspot ingezet zodra ik even wilde internetten.
Ik ook, maar in dit geval was ik drie weken in mijn eentje weg, en zeker in zo'n land waar het toch erg lastig communiceren is voor iemand die geen Oekraiens of Russisch spreekt (ik lees ook geen cyrillisch alfabet) google wel erg vaak je beste vriendquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:53 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Goede tip, echter vind ik het op vakantie juist heerlijk om minder connected dan thuis te zijn., 🙊😝
Dat kan ik me inderdaad wel voorstellen!quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook, maar in dit geval was ik drie weken in mijn eentje weg, en zeker in zo'n land waar het toch erg lastig communiceren is voor iemand die geen Oekraiens of Russisch spreekt (ik lees ook geen cyrillisch alfabet) google wel erg vaak je beste vriendBovendien trekt zo'n hotspot functie ook snel genoeg je batterij leeg dat je hem alleen aan zet als je hem echt ergens voor wilt gebruiken.
33, 24 is net achter de vleugel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:55 schreef Luxuria het volgende:
Hoeveel rijen stoelen zijn er ook alweer in het vliegtuig?
Wij zitten op rij 24, volgens mij is dat zowat achteraan of niet?
Oke thnx!quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
33, 24 is net achter de vleugel.
Ah, handigquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zie ook hier:
http://www.seatguru.com/a(...)r_Boeing_737-800.php
avontuurlijk johquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:43 schreef BeamofLight het volgende:
Ik merk dat ik de vakantie gewoon uitzoek obv de bestemmingen van Ryanair Eindhoven/Weeze.
Hoe ziek is dat?
Wat is er mis met rij 20? Boven de vleugel is statistisch gezien de veiligste plaats van en vliegtuig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:22 schreef Spaardertje het volgende:
Rij 20 naar LPA.. Dat zal een feest worden.![]()
Dan had ik maar een stoel moeten reserveren.
Het gebrul van de motoren.. Maar je kan het ook positief bekijken.. Geen stank van de toiletten en idd het veiligste zitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is er mis met rij 20? Boven de vleugel is statistisch gezien de veiligste plaats van en vliegtuig.
Niet ik vlieg alleen vanaf EHV welke maatschappij boeit me niet. Valt wel op dat de terugreis boeken goedkoper is als je betaals met de valute uit het land waar je op vakantie bent (Creditcard). Je boekt feitelijk 2x een heenreis.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:43 schreef BeamofLight het volgende:
Ik merk dat ik de vakantie gewoon uitzoek obv de bestemmingen van Ryanair Eindhoven/Weeze.
Hoe ziek is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |