• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Dat krijg je als je karate, worstelen en taekwondo zo vroeg in het schema hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:15 schreef Nober het volgende:
Rusland, Azerbaijan, Hongarije, Wit-Rusland en dan pas Duitsland. Fascinerend.
Geweldige sport, dat vrouwenbeachvolleybal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:18 schreef Max23 het volgende:
in de andere kwartfinale zijn de Zwitsers goed op dreef![]()
[ afbeelding ]
Zo jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldige sport, dat vrouwenbeachvolleybal.
Omdat de Russen toch wel winnen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:38 schreef DeLuna het volgende:
Bij het schoonspringen zitten de juryleden normaal gesproken toch tussen van die schotten zodat ze elkaar niet kunnen beļnvloeden bij het geven van de scores? Waarom is dat nu niet zo?
Ja, want 4e ronde wint ze ookquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:44 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is de zege sowieso binnen voor Fontijn nu, maar ik weet het nog niet 100% zeker
Ze dragen toch ook zo'n helm? Heb geen stream.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal winst op punten, geen knock outs
Ja, dit is niet boksen waar ze eens in het half jaar een keer vechten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze dragen toch ook zo'n helm? Heb geen stream.
Klopt jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze dragen toch ook zo'n helm? Heb geen stream.
Dat is van vanochtendquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:53 schreef DeLuna het volgende:
Daphne Wils kwalificeert zich als 12e voor de finale van de 1m schoonspringen.
In Apeldoorn, net als die mannen die verloren. Kan ik mooi op de fietsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braakman/Sinnema eruit, jammer. Op naar WK in eigen land
Morgen UFC in Berlijn op FOX (gratis zender), daar komt misschien wel een KO of Submission.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt ja
Maar dacht even kijken of er toch een KO is
Ja, haar tegenstandster heeft de finale niet bereikt dus geen herkansingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:26 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Is dat al zeker, geen herkansing meer?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik twijfel
Volgens mij gebeurde het tijdens de Jeugd OS vorig jaar dat judoka's uit twee verschillende gewichtsklasses tegen elkaar vochten, maar dat was een gemengde wedstrijd (gemengd m/v + gemengde landen) dus daar kan het zijn dat de regels anders waren
Om hier nog even op terug te komenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hm, de klasses van de teamwedstrijd vrouwen zijn: Team event (-52kg, -57kg, -63kg, -70kg, +70kg)
Wel iets anders dan normaal dus (geen -78kg), maar dan mist Nederland nu dus wel een -63kg judoka![]()
Oh, ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Om hier nog even op terug te komen
Ik had dit bericht niet meegekregen![]()
http://www.1limburg.nl/ju(...)europese-spelen-baku
Nog een leugen van het scorebord.quote:
Ik zou het hele vrouwen turnteam doen. En misschien die schoonspringster die de finale heeft gehaald. dat is toch best bijzonder. En misschien zou ik Sheppard en Hellenbrand er wel uithouden, faalhazenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:41 schreef heywoodu het volgende:
Even hulp inroepen omdat hier de mensen zitten die de Spelen net zo belachelijk intensief volgen als ik: Als ik een fotobericht wil maken over de Spelen van Nederland tot nu toe, wat moet daar dan in?
Het lijstje bestaat vooralsnog uit dit:
Noortje/Bregje de Brouwer (eerste NL'ers die in actie kwamen)
NL tijdens de opening
Klamer
Tafeltennisteam
Sheppard
Hellenbrand
Waterpolo
Van Gestel/Van der Vlist (want favorieten, maar vroeg uitgeschakeld)
Van Dijk
Clement
Boogschieten
Wevers
Oogink (die vervang ik voor Wanrooij als hij brons pakt)
Mist er nog iets wat er eigenlijk wel bij zou moeten?
Foto van vorig jaar hierquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat ik Van Dijk vervang voor een foto met haar en Van Vleuten ja, van schoonspringster Wils is helaas geen foto beschikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad, zondequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Max23 het volgende:
Jammer, ik had het Samsonov wel gegund op zijn 39e
Die verdedigt alleen maar, dat kent Epangue nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aparte categorie voor haar maken... Floyd Mayweather-style
Epangue gaat gewoon full retard elke wedstrijd inquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verdedigt alleen maar, dat kent Epangue niet
Super!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Dit is het geworden
Europese Spelen 2015 - Nederlandse week in foto's
Ik heb hem teruggekeken, die Let was niet een slecht met rondes van 29 en 27quote:Op zaterdag 20 juni 2015 06:37 schreef heywoodu het volgende:
Sjefke van den Berg door, zijn scores: 10, 10,10 - 10, 10, 10 - 10, 10, 8![]()
Nu ik nog eens terugdenk, worstelaar Blaszka had er ook bijgekundquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:03 schreef heywoodu het volgende:
Dit is het geworden
Europese Spelen 2015 - Nederlandse week in foto's
Daar was maar 1 matige foto van waar je vooral die Poolse zagquote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu ik nog eens terugdenk, worstelaar Blaszka had er ook bijgekund
Dat had geen nut dan idd, kijk je ook de schietfinale? nog 4 schotenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar was maar 1 matige foto van waar je vooral die Poolse zag
Heb hem nu aangezetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat had geen nut dan idd, kijk je ook de schietfinale? nog 4 schoten
Die Turk, 3x op rij laatste en dan met zijn laatste schot gaat hij iemand voorbij, daardoor zelfs brons nuquote:
7.8quote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Turk, 3x op rij laatste en dan met zijn laatste schot gaat hij iemand voorbij, daardoor zelfs brons nu
En 95% kans dat we onderweg de tijdsverschillen en de afstand weer niet te zien krijgen denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:56 schreef Max23 het volgende:
Wielrennen gaat bijna beginnen![]()
120km rijden de vrouwen, er liggen wat kasseien onderweg volgens de commentator
Nope hier ook. Ben erg benieuwd. Kunnen best nog minstens een medaille bijkomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich verheugt op het turnen vandaag![]()
Bij de vrouwen bij elk toestel een Nederlandse in de finale
Nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich verheugt op het turnen vandaag![]()
Bij de vrouwen bij elk toestel een Nederlandse in de finale
Ahwwquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:24 schreef heywoodu het volgende:
De Kosovaarse die laatste werd in de ranking round gaf gisteren trouwens op voor de eerste ronde. Ze stonden klaar om te beginnen en toen begon ze te huilen en raakte ze in paniek enzo
Reactie van de Italiaanse: "Jammer, ik had uit kunnen slapen."quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Reactie van de Italiaanse: "Jammer, ik had uit kunnen slapen."
Zeker weten van nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd of de Azerbeidzjaanse bij wielrennen wel hele rit uitrijdt. Na 1 ronde al 2.18 achter op peloton met nog 8 rondes te gaan
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon stukje afsnijden en dan weer bij peloton aansluiten toch
Uitgedund peloton met 6 Nederlandse vrouwenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er gaat wel een heel heel uitgedunde peloton (voorzover je dit een peloton mag noemen) straks beginnen aan laatste paar rondes
Niet op de Italiaanse dames?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uitgedund peloton met 6 Nederlandse vrouwen
Er moet vooral op Niewadoma en Amialiasuk gelet worden.
Ook wel en die zijn zeker ook sterk in de breedte, maar er zit niet echt een afmaakster bij die Italianen.quote:
Litouwse heeft ademhalingsproblemen nu?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Oostenrijkse dames winnen 1e set van de Litouwse dames bij beachvolleybal halve finale
Allemaal dankzij videobeelden
Meteen duidelijk wat hun niveau isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Die Azerbeidzjaanse die straks op een ronde gezet wordt werd een maand geleden trouwens tweede in het Azerbeidzjaans kampioenschap. 51 seconden achter Pavlukhina, 20 minuten voor de nummer 3
Als ik dit parcours zo bekijk, wordt dat het ook zeker niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:13 schreef Max23 het volgende:
Ik zie het niet zo maar een massasprint worden bij de mannen
Leuke blondine jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:17 schreef Max23 het volgende:
Zwitserse beachvolleybalsters zijn goed begonnenBetschart
Alaphillipe, Benoot, LL Sanchez, Pozzato, Terpstra, Trofimov, Paterski, Kiserlovski en Kiryienka lijken me de kanshebbers.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:18 schreef heywoodu het volgende:
Prima startlijst trouwens bij de mannen
http://www.baku2015.com/c(...)road-race/index.html
Boonen kan het misschien wel aanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boonen, Viviani, Nizzolo... Vind het beetje opmerkelijk. Dan hoop (dat mag uiteraard) je erop dat het een massasprint wordt
Alleen die Finse staat foutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdwaarneming gaat fout
Staat erop +1.24.59, zo lang hebben ze inderdad gefietst
Dus tochquote:
Er zijn niet veel beschikbaar, de Nederlandse klimmers richten zich op de Tourquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef TheArt het volgende:
Echt een heel zwaar parcours hoor. Ik snap die Nederlandse mannenselectie dan ook echt niet.
Je moet ook wel renners tot je beschikking die überhaupt mogen van hun ploeg denk ik?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef TheArt het volgende:
Echt een heel zwaar parcours hoor. Ik snap die Nederlandse mannenselectie dan ook echt niet.
Geen paniekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:45 schreef Max23 het volgende:
Het gaat fout voor de Zwitserse dames bij het beachvolleybal, geven een ruime voorsprong uit handen in de 2e setnu 15-16
Edit: 16-18
Het gaat Max denk ik niet om de nationaliteit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen paniek
Zwitserland heeft een gouden medaille binnen bij 25m schieten
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat Max denk ik niet om de nationaliteit.
Juichenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat Max denk ik niet om de nationaliteit.
Hier wat foto's van Betschartquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:50 schreef Max23 het volgende:
Van 18-20, weten ze toch nog te winnen![]()
![]()
22-20
Echt hequote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met derde
En 2e en 4e
Jammer, 4-4 nuquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nr 4 van Ranking Round, de Oekrainer Ivanytskyy heeft moeite met een 54 jarige Servier, 4-2 achter nu
Helaasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nr 4 van Ranking Round, de Oekrainer Ivanytskyy heeft moeite met een 54 jarige Servier, 4-2 achter nu
Maarja, Brand was net wel gelost en kwam later weer terug (in dat groepje van 4), dus zo sterk zal die ook niet meer zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlandse dames in achtervolging gaan natuurlijk niks doen
Mja, ze moeten nog 3 rondjes en 1.30 is in vrouwenwielrennen echt weinigquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, Brand was net wel gelost en kwam later weer terug (in dat groepje van 4), dus zo sterk zal die ook niet meer zijn.
Geldt trouwens ook voor Ratto
Inderdaad. Iets anders is gewoon dom.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef Max23 het volgende:
Brand moet zich gewoon op kop zetten en tempo maken
Mannen kunnen er ook wat van. Wielrenners blinken sowieso niet uit in tactiek.quote:
DAT SNAPT ZE NIETquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:45 schreef Max23 het volgende:
Anna moet nou juist helemaal niet op kop rijden
Met name die Amialiusik lijkt me erg sterkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:49 schreef TheArt het volgende:
Zoals verwacht wel de grootste tegenstand van Niewadoma en Amialiusik de grootste tegenstandsters.
Ratto vervangen door Niewiadomaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben het overzicht even kwijt
Ratto + Amiadinges + vDijk + vdBreggen op kop?
Ja ik zag net de post van Art hierbovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |