quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Ach jezus wat een spijt..SPOILER: rood of zwartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Yen in de boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met hoe Yen in het spel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:24 schreef Cikx het volgende:
[..]Haha yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb de melding gekregen dat het verstandig was om manual te saven en dat sommige sidequests niet meer beschikbaar zijn na dit gedeelte, ik durf niet![]()
![]()
Da's die melding waar ik het over had. Het voelt als het einde, maar dat is 't nog lang niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:56 schreef emmyemmy het volgende:
Heb de melding gekregen dat het verstandig was om manual te saven en dat sommige sidequests niet meer beschikbaar zijn na dit gedeelte, ik durf niet'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Weet ik, maar het is zo'n.. commitmentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's die melding waar ik het over had. Het voelt als het einde, maar dat is 't nog lang niet.![]()
![]()
Net de mainstory uitgespeeld, wat een game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 01:04 schreef Rezania het volgende:
LOL, dat is wel sneu.SPOILER: EindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe voor de zekerheid nog de secondary quests die openstaan en dan gewoon ervoor gaan.quote:quote:Op zondag 28 juni 2015 01:41 schreef Cikx het volgende:
Net de mainstory uitgespeeld, wat een game.Dat is dan een goede reden om tegen mensen te zeggen dat ze moeten beginnen met deel 1, niet 3, want daarin is het uitgebreid genoeg behandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 09:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid nog de secondary quests die openstaan en dan gewoon ervoor gaan.
[..]
Dat is dan een goede reden om tegen mensen te zeggen dat ze moeten beginnen met deel 1, niet 3, want daarin is het uitgebreid genoeg behandeld.
[..]Fix je spoiler tags aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste keer zo'n Wild Hunt pop tegengekomen en nog maar level 4.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 09:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid nog de secondary quests die openstaan en dan gewoon ervoor gaan.
[..]
Dat is dan een goede reden om tegen mensen te zeggen dat ze moeten beginnen met deel 1, niet 3, want daarin is het uitgebreid genoeg behandeld.
[..]Ben zelf begonnen bij deel 2, dus daar zal het dan aan liggen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld met een best wel positief einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:50 schreef Cikx het volgende:
Ben zelf begonnen bij deel 2, dus daar zal het dan aan liggen inderdaad.Ik denk niet dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik denk niet dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:10 schreef Cikx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Net echt het meest epic stuk quest gehad, zelden zo hard gelachen om een game.Tranen van het lachen om deze quest.SPOILER: drinken met witchersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna uitgespeeld btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik denk niet dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 07:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Dat denk ik ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 07:57 schreef Frag_adder het volgende:
We hadden het over de uitbreidingen, niet over een nieuwe game. CD Projekt heeft sowieso al gezegd dat dit de laatste Witchergame was. Dus ik zei dat bepaalde dingen toch eigenlijk behandeld moeten worden, zoals de Scoia'tael, om het niet onafgewerkt over te laten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We hadden het over de uitbreidingen, niet over een nieuwe game. CD Projekt heeft sowieso al gezegd dat dit de laatste Witchergame was. Dus ik zei dat bepaalde dingen toch eigenlijk behandeld moeten worden, zoals de Scoia'tael, om het niet onafgewerkt over te laten komen.Ja oke, omdat de vorige twee games eigenlijk het gerommel rond de scoia'tael de hoofdlijn was en nu ineens komt het niet meer voor, zou het bij een uitbreiding wel netjes zijn dat af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vermoed echt wel dat er nog een witcher game gaat komen. Alleen niet tussen nu en 5 jaar.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
My body is ready.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke, omdat de vorige twee games eigenlijk het gerommel rond de scoia'tael de hoofdlijn was en nu ineens komt het niet meer voor, zou het bij een uitbreiding wel netjes zijn dat af te ronden.
Maar ik vermoed echt wel dat er nog een witcher game gaat komen. Alleen niet tussen nu en 5 jaar.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We hadden het over de uitbreidingen, niet over een nieuwe game. CD Projekt heeft sowieso al gezegd dat dit de laatste Witchergame was. Dus ik zei dat bepaalde dingen toch eigenlijk behandeld moeten worden, zoals de Scoia'tael, om het niet onafgewerkt over te laten komen.Eerst hebben ze gezegd dat dit het laatste Witcher verhaal zou zijn, maar achteraf hebben ze het aangepast en gezegd dat dit het laatste deel met Geralt zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun volgende game zal eerst Cyberpunk zijn, daarvoor zullen we vermoedelijk niks horen over een eventuele opvolger.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar ik vermoed echt wel dat er nog een witcher game gaat komen. Alleen niet tussen nu en 5 jaar.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
SPOILER: Imrelith tipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JaqenHghar op 29-06-2015 11:14:20 ]![]()
Imlerith*
Ik vond al die bosses eigenlijk een lachertje.
Terugkijkend waren bepaalde mobs grotere uitdagingen dan vrijwel alle bosses.
Dat was dan wel op de één na hoogste difficulty, maar kan me niet voorstellen dat 't op death march ineens heel anders wordt qua gameplay.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Klopt maar die 2e fase was gewoon echt meesterlijk frustrerend.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:51 schreef 2dope het volgende:
Imlerith*
Ik vond al die bosses eigenlijk een lachertje.
Terugkijkend waren bepaalde mobs grotere uitdagingen dan vrijwel alle bosses.
Dat was dan wel op de één na hoogste difficulty, maar kan me niet voorstellen dat 't op death march ineens heel anders wordt qua gameplay.Deathmarch is 2 a 3 klappen dood
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: