abonnement Unibet Coolblue
pi_153736037
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:10 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ja vooral als er dikke rhunestones in zitten. Dat is huilen dan.
De beste zwaarden vind je eigenlijk onderweg en je moet maar net mazzel hebben met het level, wat meestal te laag is. Soms pareltjes. Ik heb nu ook zo een fenomeen (even de naam kwijt)
In ieder geval hangt m'n 'Feline enhanced', waar je zoveel moeite voor moet doen, een beetje lullig te verstoffen in de zadeltassen :')
In mijn ervaring is de witcher gear die je kan laten maken bijna altijd beter hoor. En al is het slechter, dan is het maar een paar punten verschil en al bijna tijd voor de volgende upgrade.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 07:54:16 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153738005
Net echt het meest epic stuk quest gehad, zelden zo hard gelachen om een game.

SPOILER: drinken met witchers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 22 juni 2015 @ 07:55:29 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153738016
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

In mijn ervaring is de witcher gear die je kan laten maken bijna altijd beter hoor. En al is het slechter, dan is het maar een paar punten verschil en al bijna tijd voor de volgende upgrade.
Dat dus, en elke upgrade kan er ook weer een extra runestone kwijt. Het is echt het laatste level dat ik loot vind die beter is dan mijn huidige zwaard.

Is er trouwens een mastercrafted versie van wolf-armor? Volgenmij is dat nog beter voor mij dan cat :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_153738140
Voor wie nog de collectors edition wil (consoles). Bij Amazon.fr zijn nog een paar UK imports te koop:

Xbox One editie
Playstation 4 editie
pi_153738432
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Net echt het meest epic stuk quest gehad, zelden zo hard gelachen om een game.

SPOILER: drinken met witchers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he O+ Ook hier zelden zo gelachen _O-
  maandag 22 juni 2015 @ 09:41:16 #56
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153739107
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 08:52 schreef Holyme het volgende:

[..]

Echt he O+ Ook hier zelden zo gelachen _O-
Ja man, en dan geven ze je de optie dat je het afkapt, dan mis je echt het briljanste ooit!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 22 juni 2015 @ 09:48:32 #57
202546 Baszh
The Dude abides
pi_153739221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 09:41 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja man, en dan geven ze je de optie dat je het afkapt, dan mis je echt het briljanste ooit!
Hetzelfde geldt voor best wel wat quests. Soms kun je een quest afmaken maar als je nog iets verder speurt krijg je een ander einde
SPOILER: serie-moordenaar in Novigrad
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of
SPOILER: Skellige vervloekte vuurtoren
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_153739452
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 07:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat dus, en elke upgrade kan er ook weer een extra runestone kwijt. Het is echt het laatste level dat ik loot vind die beter is dan mijn huidige zwaard.

Is er trouwens een mastercrafted versie van wolf-armor? Volgenmij is dat nog beter voor mij dan cat :D
Ja. Kost wel behoorlijk wat moeite om te maken en is pas vanaf level 34.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 10:20:26 #59
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153739768
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

In mijn ervaring is de witcher gear die je kan laten maken bijna altijd beter hoor. En al is het slechter, dan is het maar een paar punten verschil en al bijna tijd voor de volgende upgrade.
Mijn ervaring is anders dan, al komt het wel sporadisch voor moet ik zeggen. Ik heb nu een steel sword (daystar level 19) met drie runestones, 8% fire damage, 10% change to cause burning, 3 % bonus gold. Die overtreft mijn net gecreeerde Feline Steel enhanced level 19 op alle fronten. Damage is gelijk. Heel soms kun je dus mazzel hebben denk ik.
  maandag 22 juni 2015 @ 10:27:16 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153739898
Ik heb nu feline en enhanced feline armor (ziet er cool uit O+ ) maar inderdaad kom ik qua wapens veel betere dingen tegen dan die feline zwaarden, zelfs de enhanced feline sword (die nu nog een te hoog level voor mij is) is minder dan degene die ik nu heb (één of andere relic).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153740080
Kwa armor is er niks beters te vinden dan die Witcher sets volgens mij.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games maandag 22 juni 2015 @ 10:34:40 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153740085
Punt is vooral dat Witcher gear nog twee keer (enhanced, superior) geupgradet kan worden en je het daarom beter nog ff kan bewaren ipv wegtyfen als je iets beters hebt. Ik heb overigens wel vaak zwaarden die véél betere perks hebben (80% armor piercing bijv.)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 22 juni 2015 @ 10:38:19 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153740166
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:10 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ja vooral als er dikke rhunestones in zitten. Dat is huilen dan.
De beste zwaarden vind je eigenlijk onderweg en je moet maar net mazzel hebben met het level, wat meestal te laag is. Soms pareltjes. Ik heb nu ook zo een fenomeen (even de naam kwijt)
In ieder geval hangt m'n 'Feline enhanced', waar je zoveel moeite voor moet doen, een beetje lullig te verstoffen in de zadeltassen :')
Je kan je dikke rhunestones weghalen bij een armeror/smid en ze dan op je nieuwe zwaard plakken.

Mijn Geralt doet niet veel met zijn zwaard. Ik gooi wat bommen en dan axii voor een puppet. Daarna een rivier kriek opdrinken en kijken hoe het gevecht afloopt. Crowd control Geralt, de luie witcher.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 22 juni 2015 @ 10:46:00 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153740366
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:34 schreef 2dope het volgende:
Punt is vooral dat Witcher gear nog twee keer (enhanced, superior) geupgradet kan worden en je het daarom beter nog ff kan bewaren ipv wegtyfen als je iets beters hebt. Ik heb overigens wel vaak zwaarden die véél betere perks hebben (80% armor piercing bijv.)
Klopt inderdaad, in het begin staarde ik mij blind op de basis damage maar nu vergelijk ik ook de extra perks inderdaad. :'). Je hebt een master blacksmith quest in novigrad en als je die klaar hebt krijg een zwaard met maar één perk maar dat is wel meteen 50% kans op een crit en nog een slot ook dus dat is wel cool.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 22 juni 2015 @ 10:47:22 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153740389
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan je dikke rhunestones weghalen bij een armeror/smid en ze dan op je nieuwe zwaard plakken.

Mijn Geralt doet niet veel met zijn zwaard. Ik gooi wat bommen en dan axii voor een puppet. Daarna een rivier kriek opdrinken en kijken hoe het gevecht afloopt. Crowd control Geralt, de luie witcher.
_O-. Ik doe quen en heb 5 punten in quick attack (en nog wat andere ongein) dus ben wel een druk witchertje. Springen, raggen dodgen, quennen rinse repeat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 22 juni 2015 @ 10:49:57 #66
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_153740448
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan je dikke rhunestones weghalen bij een armeror/smid en ze dan op je nieuwe zwaard plakken.

Mijn Geralt doet niet veel met zijn zwaard. Ik gooi wat bommen en dan axii voor een puppet. Daarna een rivier kriek opdrinken en kijken hoe het gevecht afloopt. Crowd control Geralt, de luie witcher.
Huh? Doe ik iets fout dan? Als ik runestones weghaal bij een blacksmith is het zwaard leeg, maar de runestones zijn pleitos.

Die kriek is overigens fantastisch ^O^
Ik heb ze allemaal opgespaard en er toen achter elkaar van elke soort een naar binnen gegooid. Misschien een trophy dacht ik, maar neen :')
  Eindredactie Games maandag 22 juni 2015 @ 10:51:24 #67
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153740478
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:49 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Huh? Doe ik iets fout dan? Als ik runestones weghaal bij een blacksmith is het zwaard leeg, maar de runestones zijn pleitos.
40 essentiële tips voor The Witcher 3: Wild Hunt

Tip #21

Wordt het al vermoeiend dat ik m'n eigen special hier blijf spammen?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 22 juni 2015 @ 10:52:17 #68
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153740504
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:38 schreef PirE het volgende:

Mijn Geralt doet niet veel met zijn zwaard. Ik gooi wat bommen en dan axii voor een puppet. Daarna een rivier kriek opdrinken en kijken hoe het gevecht afloopt. Crowd control Geralt, de luie witcher.
:D dat is wel een toffe tactiek. Ik gebruik vrijwel nooit Axii in combat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 22 juni 2015 @ 11:39:30 #69
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153741615
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 10:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Je kan je dikke rhunestones weghalen bij een armeror/smid en ze dan op je nieuwe zwaard plakken.

Mijn Geralt doet niet veel met zijn zwaard. Ik gooi wat bommen en dan axii voor een puppet. Daarna een rivier kriek opdrinken en kijken hoe het gevecht afloopt. Crowd control Geralt, de luie witcher.
Leuk tot aan bepaalde bossfights :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 22 juni 2015 @ 11:40:07 #70
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_153741632
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Net echt het meest epic stuk quest gehad, zelden zo hard gelachen om een game.

SPOILER: drinken met witchers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die is echt briljant, ik lag ook in een deuk.
PSN: SneakyDutchDude
  maandag 22 juni 2015 @ 11:43:13 #71
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_153741703
The Witcher barst echt van de side quests en het zijn nog prima missies ook. Top game hoor, ben er iedere avond mee bezig _O_
PSN: SneakyDutchDude
  maandag 22 juni 2015 @ 11:58:19 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153742082
Ik ben ook nog geen enkel 'afgeraffelde' questline tegen gekomen nee, en het zijn er zo verschrikkelijk veel :{. Al die fucking vraagtekentjes overal ;(. Op een gegeven moment heb ik het opgegeven en ben ik maar verder gaan reizen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 22 juni 2015 @ 12:04:18 #73
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_153742229
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:58 schreef jogy het volgende:
Ik ben ook nog geen enkel 'afgeraffelde' questline tegen gekomen nee, en het zijn er zo verschrikkelijk veel :{. Al die fucking vraagtekentjes overal ;(. Op een gegeven moment heb ik het opgegeven en ben ik maar verder gaan reizen.
Ik vond het geweldig tot dat ik op Skellige kwam, die bergruggen maken het reizen/verkennen gewoon niet leuk meer :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 22 juni 2015 @ 12:07:28 #74
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153742315
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Leuk tot aan bepaalde bossfights :P
Dan heb ik ook nog potions en heel veel health. Elke potion is 25% health regen op een grote healthpool (heb nu 2 Green mutagens), slow time icm blizzard geeft me tijd om weg te dodgen als het echt moet. Ik gebruik oils (25% extra damage) voor als ik iets met mijn zwaard moet doen.
Noonwraith decoction zodat ik geen last heb van stuns enzo.
Contracts zijn super easy, met Quen + fast attack dodge vond ik sommige lastiger.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 22 juni 2015 @ 12:12:14 #75
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_153742451
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Net echt het meest epic stuk quest gehad, zelden zo hard gelachen om een game.

SPOILER: drinken met witchers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: bij een brug in Velen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')