quote:Op zondag 28 juni 2015 14:10 schreef Cikx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Net echt het meest epic stuk quest gehad, zelden zo hard gelachen om een game.Tranen van het lachen om deze quest.SPOILER: drinken met witchersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik denk niet dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 29 juni 2015 07:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Dat denk ik ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 07:57 schreef Frag_adder het volgende:
We hadden het over de uitbreidingen, niet over een nieuwe game. CD Projekt heeft sowieso al gezegd dat dit de laatste Witchergame was. Dus ik zei dat bepaalde dingen toch eigenlijk behandeld moeten worden, zoals de Scoia'tael, om het niet onafgewerkt over te laten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We hadden het over de uitbreidingen, niet over een nieuwe game. CD Projekt heeft sowieso al gezegd dat dit de laatste Witchergame was. Dus ik zei dat bepaalde dingen toch eigenlijk behandeld moeten worden, zoals de Scoia'tael, om het niet onafgewerkt over te laten komen.Ja oke, omdat de vorige twee games eigenlijk het gerommel rond de scoia'tael de hoofdlijn was en nu ineens komt het niet meer voor, zou het bij een uitbreiding wel netjes zijn dat af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vermoed echt wel dat er nog een witcher game gaat komen. Alleen niet tussen nu en 5 jaar.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
My body is ready.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke, omdat de vorige twee games eigenlijk het gerommel rond de scoia'tael de hoofdlijn was en nu ineens komt het niet meer voor, zou het bij een uitbreiding wel netjes zijn dat af te ronden.
Maar ik vermoed echt wel dat er nog een witcher game gaat komen. Alleen niet tussen nu en 5 jaar.
quote:Op maandag 29 juni 2015 08:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We hadden het over de uitbreidingen, niet over een nieuwe game. CD Projekt heeft sowieso al gezegd dat dit de laatste Witchergame was. Dus ik zei dat bepaalde dingen toch eigenlijk behandeld moeten worden, zoals de Scoia'tael, om het niet onafgewerkt over te laten komen.Eerst hebben ze gezegd dat dit het laatste Witcher verhaal zou zijn, maar achteraf hebben ze het aangepast en gezegd dat dit het laatste deel met Geralt zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun volgende game zal eerst Cyberpunk zijn, daarvoor zullen we vermoedelijk niks horen over een eventuele opvolger.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar ik vermoed echt wel dat er nog een witcher game gaat komen. Alleen niet tussen nu en 5 jaar.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILER: Imrelith tipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JaqenHghar op 29-06-2015 11:14:20 ]
Klopt maar die 2e fase was gewoon echt meesterlijk frustrerend.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:51 schreef 2dope het volgende:
Imlerith*
Ik vond al die bosses eigenlijk een lachertje.
Terugkijkend waren bepaalde mobs grotere uitdagingen dan vrijwel alle bosses.
Dat was dan wel op de één na hoogste difficulty, maar kan me niet voorstellen dat 't op death march ineens heel anders wordt qua gameplay.
Volgende run doe ik ook death march omdat op de 1 na moeilijkste difficulty je er eigenlijk doorheen fietst, behalve op het begin even misschien.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:51 schreef 2dope het volgende:
Imlerith*
Dat was dan wel op de één na hoogste difficulty, maar kan me niet voorstellen dat 't op death march ineens heel anders wordt qua gameplay.
Nee XP gaat even hard.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:15 schreef KaiN het volgende:
[..]
Volgende run doe ik ook death march omdat op de 1 na moeilijkste difficulty je er eigenlijk doorheen fietst, behalve op het begin even misschien.
Gaat de XP op death march ook minder hard? Want dat levelen gaat veelste hard vind ik.
Veel quests kun je nu al niet meer afmakenquote:Op maandag 29 juni 2015 11:28 schreef s0ul1991 het volgende:
Van het weekend de Wolf gear naar superior gecraftEn ik ben ook bezig met de quest "Final preparations". Nouja eerst de contracts en sec quests etc maar afwerken voor ik daar aan begin
Dat waren allemaal van die Gwent quests bedenk ik me nu. Hopelijk kan ik die contracts nog wel doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Veel quests kun je nu al niet meer afmaken
Dat zou je even moeten testen, de meesten wel denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat waren allemaal van die Gwent quests bedenk ik me nu. Hopelijk kan ik die contracts nog wel doen?
Die gevechten tegen de drowners in White Orchard zijn het moeilijkste deel van het spel. Je bent dan zelf nog low level, het spel wordt simpel zodra je mutagens gaat gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:51 schreef 2dope het volgende:
Imlerith*
Ik geloof dat ze het over endgame content hebben, de bosses daar. Waar wij nog niet zijn zeg maar.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:07 schreef Geralt het volgende:
Welke bosses hebben jullie het over? Ik heb er volgens mij nog geen een gezien/gehad?
Of bedoelen jullie die monsters van die witcher contracten of iets?
Heb je de quest van Keira al afgerond?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:07 schreef Geralt het volgende:
Welke bosses hebben jullie het over? Ik heb er volgens mij nog geen een gezien/gehad?
Of bedoelen jullie die monsters van die witcher contracten of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |