En qua kleding, korte broek?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:22 schreef V__L_N het volgende:
Wat betreft de warmte:
Extra medicatie tegen de benauwdheid en een dikke laag zonnebrandcreme van te voren. En een koelbandana voor me hoofd. De meeste verstikkende hitte komt doordat de zon op me hoofd brand.
Flesje water gaat 's ochtends vroeg in de vriezer. Dan is die half bevroren tijden het lopen. En onderweg mix ik het ontdooiende water met appelsap. Ook nog een banaantje mee voor als ik flauw wordt. Eventueel na afloop een soepje.
Verder heb ik last van warmte bultjes dus draag ik alleen katoen of linnen zodra de temperatuur te hoog wordt en compressiekousen tegen het opzwellen van me slechte been.
Ik heb echt een enorme hekel aan korte broeken dus zelfs als de mussen dood van het dak vallen heb ik nog een lange broek aan. Maar heb met dit weer nooit postnl kleding aan, zoek gewoon altijd mijn minst warme t-shirt uit dan om te dragen.quote:
Mag dat? Eigen kleding?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme hekel aan korte broeken dus zelfs als de mussen dood van het dak vallen heb ik nog een lange broek aan. Maar heb met dit weer nooit postnl kleding aan, zoek gewoon altijd mijn minst warme t-shirt uit dan om te dragen.
Geen idee, met dat soort hitte kunnen die kledingregels me nooit zoveel boeien, als ze daar moeilijk over doen brengen ze het zelf maar weg. Heb er nog nooit opmerkingen over gekregen.quote:
Er lopen hier figuren rond in wolvenshirts en met hanekammen, dus zolang je niet in je blote reet loopt vinden ze het bij ons al lang best.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Geen idee, met dat soort hitte kunnen die kledingregels me nooit zoveel boeien, als ze daar moeilijk over doen brengen ze het zelf maar weg. Heb er nog nooit opmerkingen over gekregen.
ik ben nog nooit dood gegaan aan te warme benen, maar de dikke postjas heb ik wel eens uitgelaten, toen ik nog geen shirts had. Nu vind ik een schoudertas voldoende voor de herkenbaarheid. Neem je eigen verantwoordelijkheid, een ander doet het niet.quote:
Nee, ik vind korte broeken een lelijk fenomeen, draag ze nooit. Bovendien ik heb compressiekousen tot onder me knie, dat zou ik een raar gezicht vinden.quote:En qua kleding, korte broek?
Ikquote:Officieel niet, hier zijn mensen daar wel eens voor op de vingers getikt. Volgens mij heb ik ook een keer iets gehoord over iemand die toen een postnl hesje kreeg, weet niet meer of dat iemand van het forum hier was of een collega bij mij uit de buurt
Strak plan.quote:Hoebert raadt mensen aan zich goed in te smeren als ze naar buiten gaan en heel veel water te drinken. "En ik zou zeker niet op het heetst van de dag, tussen 12.00 en 15.00 uur, buiten allerlei activiteiten gaan ondernemen. Bewaar dat dan voor de ochtend of de avond als het ietsje aan het afkoelen is."
Ja, binnen vind ik ook altijd nog meer afzien dan buiten. Echt zo extreem plakkerig en benauwd, niet uit te houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:18 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Buiten zal zeer afzien worden, maar ik vrees meer voor het sorteren aankomende zaterdag. Laatst was het al niet te doen toen het 1 dag warm was. Met 3 dagen boven de 30 is het volgens mij wachten tot er mensen gaan flauwvallen binnen dat pand.
sterkte met dat slootwaterquote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:28 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Allemaal succes gewenst met de warmte. Ik neem aan dat je nu meer tijd krijgt omdat je rustig aan moet doen........
Zelf vandaag, in etappes, de schuur in de beits zetten.
De jupiler staat al koud
Bij jullie in het team? Bij ons stonden er op het depot waterflesjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:41 schreef gelestipjes het volgende:
Vandaag binnen al een eerste slachtoffer door de warmte. Dat gaat nog interessant worden de rest van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |