Ja slaat nergens opquote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Nieuws om 23:30 nog brengen. Iedereen heeft dit allang gelezen/gehoord. Man man man.
Dat mens weet niet wat ze wil met d'r programmaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Misschien is het beter dat je al die kutfilmpjes gewoon achter elkaar afspeelt en niet de gasten er bij probeert te betrekken, het is maar een idee.
Ik las het ja, moet ik hem terugkijken?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
Die Satudarah-docu is geweldig. classicomano weet dit al.
100% maat.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het ja, moet ik hem terugkijken?
In kattuk houden ze ook van rituelen jaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
Die Satudarah-docu is geweldig. classicomano weet dit al.
Met interessant half amerikaans doen kom je nog verrassend ver zo blijkt.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat mens weet niet wat ze wil met d'r programma
Ja, al is het alleen maar om eens goed te zien wat een sneu clubje het is.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het ja, moet ik hem terugkijken?
Ik ben sowieso al geen lezer. En als ik al boeken zou lezen, liet ik sportboeken wel als eerste links liggen. En als ik wél sportboeken las, liet ik boeken over wielrennen als eerste links liggen. Die sport is totaal ongeloofwaardig geworden.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig en ik hebben het Tourboek van Maik al gelezen, ik geef het een 4/5.
Kwam Ben Saunders nog langs?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, al is het alleen maar om eens goed te zien wat een sneu clubje het is.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geen lezer. En als ik al boeken zou lezen, liet ik sportboeken wel als eerste links liggen. En als ik wél sportboeken las, liet ik boeken over wielrennen als eerste links liggen. Die sport is totaal ongeloofwaardig geworden.
Ik geef het boek dus een 0/5; verspilling van inkt en papier.
Goeie post, hier scoor je punten mee bij mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geen lezer. En als ik al boeken zou lezen, liet ik sportboeken wel als eerste links liggen. En als ik wél sportboeken las, liet ik boeken over wielrennen als eerste links liggen. Die sport is totaal ongeloofwaardig geworden.
Ik geef het boek dus een 0/5; verspilling van inkt en papier.
Het kan in principe best een poes zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Waarom spreekt iedereen godverdomme tegenwoordig over een poes? Noem het verdomme een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |