Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik heb een inductie kookplaat op het oog voor mijn nog op te leveren nieuwbouwwoning. Deze is 5 pits en kan waarschijnlijk niet zomaar overal aangesloten worden ivm de aansluitwaarde. Ik heb hier zelf echter niet echt veel verstand van.
Is er iemand met kennis van zaken die mij kan vertellen of de huidige aansluitingen volstaan om deze kookplaat aan te sluiten?
in het datablad zie ik Spanning (V) : 220-240 staan.
in je tekening zie ik 2x230V staan. Ik ken de symbolen niet, maar dat zou nog wel eens een aansluiting voor een kookgroep kunnen zijn.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O* I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dat icoontje met het halve vierkantje in plaats van een rondje is een perilex aansluiting. Een groep is ca. 3,6 kW, 2 groepen maakt 7,2 kW. Zou dus moeten kunnen.