Arctic Monkeys?quote:
IT'S A MEEEE, MARIOOOOquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is goed dondersteentjequote:
ey waz met jijquote:
the fuck heb jij op?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
ARE YOU GUYS SATISFIED?!
* Lt.Surge sniffs
I'm sorry to disappoint you, but I stopped having sex a long time ago!quote:
Ga eens daten met die rus danquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I'm sorry to disappoint you, but I stopped having sex a long time ago!
123quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
This is the Jesus Chatline, how may we help you?
Die van Pearle is ook slecht waar die mega gespierde neger aan het volleyballen is en dan een duif kapot slaatquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stoor me kapot aan die 1 million reclame
Who am I kidding, zowat alle reclames zijn slechtquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van Pearle is ook slecht waar die mega gespierde neger aan het volleyballen is en dan een duif kapot slaat
Is het een uil?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi heeft nu (na 30 meikevers) iets nieuws bedacht. Vogels levend meenemen naar binnen.!
Vogels zijn cutequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi heeft nu (na 30 meikevers) iets nieuws bedacht. Vogels levend meenemen naar binnen.!
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kapot._zomaar.htmlquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
*vogels in een kooi zijn cute
Enge beesten verder
Ik sta nog in je sigquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kapot._zomaar.html
Deze is echt super cute
Low low low lowquote:
Ik heb volgend weekend wel tijd voor een potje voetbalquote:
Ben je dan hier?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb volgend weekend wel tijd voor een potje voetbal
Misschien zaterdagavond al, moet eigenlijk nog kijken wanneer ik moet werken volgende week. Maar in de middag (mits ik niet werk) zou nog kunnenquote:
quote:
quote:
Cool cool, ik ben er ook wel denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien zaterdagavond al, moet eigenlijk nog kijken wanneer ik moet werken volgende week. Maar in de middag (mits ik niet werk) zou nog kunnen
Ik haat op allesquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een feit
wat haat je op feiten
waarom zo verzuurdquote:
kan mij geen ene tyfus schelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zo verzuurd
heb je de nieuwe regels niet gelezen alles moet tegenwoordig regenbogen en zonneschijnen zijn anders krijg je ban
Ik heb een huisdier als eenhoorn staat op mijn balkonquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou nou
zullen we anders gaan converseren over eenhorens?
picsquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een huisdier als eenhoorn staat op mijn balkon
boeiequote:Op donderdag 18 juni 2015 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is aan het slapen dan maak ik hem wakker
ripquote:
Ik had trouwens laatst ook nog even snel een schetsje gemaaktquote:
Ik zalt 'm even uploaden.quote:
nice!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:34 schreef Makoto het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de penlijnen hier en daar, had geen potlood bij de hand
Thanks G!quote:
waar moet de trein naartoe?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:48 schreef broccoli. het volgende:
Ben je boos
Pluk een broccoli
Zet 'm op een trein
Dan voel je je morgen weer fijn
Hoi.
Het liefst lang Rotterdam Centraal, voor de rest kan het me niks boeien.quote:
niet verder zuidelijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het liefst lang Rotterdam Centraal, voor de rest kan het me niks boeien.
En als het even kan op de lijn richting Venlo want ik ga vanmiddag richting daar.
Nope, moet in Asten wezen.quote:
Wat mot je daar nou weerquote:
Ga chillen bij mn exquote:
Veel succes.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:22 schreef Makoto het volgende:
Ik heb vandaag besloten, om te stoppen met nagelbijten
Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:23 schreef broccoli. het volgende:
Ga chillen bij mn exZal wel alleen maar gamen worden
if you know what I mean..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Jaa pff, ik kan me niet meer herinneren dat ik het niet deed. Moet echt een keertje afgelopen zijn met die onzinquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Veel succes.
Ik heb er noodgedwongen mee moeten stoppen sinds ik een beugel had.
Toen die er eenmaal uit was, voelde het zo goed om eindelijk een nagel af te bijtenEn nee, niet meer ferslaaft
Zolang je vingers niet bloeden is er niks aan de hand toch? :pquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaa pff, ik kan me niet meer herinneren dat ik het niet deed. Moet echt een keertje afgelopen zijn met die onzin
Dus je gaat helemaal naar Asten ofzjeau toe, om een potje te gamenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
if you know what I mean..
nee dus. :p
Wordt echt alleen maar gamenda's het trieste
Doet het wel, regelmatigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:25 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zolang je vingers niet bloeden is er niks aan de hand toch? :p
Eigenlijk om naar een kekke vlooienmarkt te gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dus je gaat helemaal naar Asten ofzjeau toe, om een potje te gamen![]()
Ieuwquote:
Aah duidelijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Eigenlijk om naar een kekke vlooienmarkt te gaan
[..]
Ieuw
Nogmaals, veel succes met stoppen. :p Hou je ons op de hoogte?quote:
Haha dank, ja ik ga m'n best doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:27 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met stoppen. :p Hou je ons op de hoogte?
Jaaaa, oming staal klossen vriend.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:29 schreef broccoli. het volgende:
Gaan mensen nog wat boeiends doen dit weekend?
Wat is oming nou weer voor een lelijk gedrocht van een woord.quote:
Sorry dat ik te straat benquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wat is oming nou weer voor een lelijk gedrocht van een woord.
Ik weet wat het betekent maar ik vind het echt zo'n graflelijk woordquote:
Laat me G.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:41 schreef broccoli. het volgende:
Ik weet wat het betekent maar ik vind het echt zo'n graflelijk woord
G heeft hier niks mee te maken.quote:
inderdaad, ik heb hier niets mee van doenquote:
Jij bent G nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb hier niets mee van doen
Jaquote:
mooiquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:48 schreef broccoli. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn schaaltjesproject
[..]
Ja
Ik ga je missenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ga je missen
Ben dalijk een paar dagen niet bereikbaar
Zal wel foto's maken van Lucifer, die zul je wel leuk vinden
Dus helemaal niks doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
ach, gewoon zelfde tactiek als het vorige weekend
Nee ik ga bij mn ex chillen.quote:
Ja dat werd hier al eerder in het topic gezegdquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja dat werd hier al eerder in het topic gezegd
Meh, good enoughquote:
Wordt na een tijdje wel gaar. Ik hoop echt dat Lucifer voor de deur zitquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Meh, good enough
Als het maar gezellig is!
Daar verschillen de meningen dan overquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wordt na een tijdje wel gaar. Ik hoop echt dat Lucifer voor de deur zit
Lucifer is fan van mn ex, dus die zit vast wel te wachtenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dan over
En ik hoop het ook voor je. Anders ga je gewoon een weekend lang een zoektocht houden!
Mijn katten moeten niks meer van m'n ex hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Lucifer is fan van mn ex, dus die zit vast wel te wachten
Dan heb je ze goed opgevoed.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn katten moeten niks meer van m'n ex hebben![]()
Maar, in dit geval komt het wel goed uit dat hij fan is
Ik heb niks gedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan heb je ze goed opgevoed.
Hij mag alleen niet naar binnen, want dan komen er kattenharen op de bank
Ja hij verhaart nogal. Maar wat als Lucifer naar binnen dringt en dat je dan tegen hem zegt: The princess is in another castle?quote:
Kom hierheen, hier is het droog.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Beter rot die kut regen even op, want ik ga straks fietsen.
hier ook.quote:
leeft gutter nog dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:11 schreef JimmyDean het volgende:
Is het weer Fylax Friday bij GutterFM vandaag?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja hij verhaart nogal. Maar wat als Lucifer naar binnen dringt en dat je dan tegen hem zegt: The princess is in another castle?
Zou hij er dan uit gaan?
Dan moet ik toch nog steeds door de regen?quote:
Dan weet je wel dat je voor de rest van de dag droog bentquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
proberen kan altijd?
[..]
Dan moet ik toch nog steeds door de regen?
Blijft het daar de hele dag droog dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat je voor de rest van de dag droog bent
Heb het al zo vaak geprobeerd, maar hij werd er heel de tijd uit geschopt
Voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Blijft het daar de hele dag droog dan?
Wat een mofo
Hmm, dat is een idee om over na te denken.quote:
#yoloquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:16 schreef broccoli. het volgende:
Het is koud, nu kan ik alsnog niet mijn kekke aus showen
Oh, maar dan kom jij je huis niet uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, dat is een idee om over na te denken.
En kom hier dan, mijn katjes lopen gewoon binnen. wink wink
Voor de verandering.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:18 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh, maar dan kom jij je huis niet uit.
ezpz jwtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:19 schreef broccoli. het volgende:
Over 10 minuten de eindtoets Nederlands. Ben benieuwd
gewoon onthouden;quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
gewoon onthouden;
Het is bij dezeN
en het is niet rijskoffer.
Adios!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:26 schreef Lt.Surge het volgende:
En ik gaat ook, douchen en dan het weer trotseren
adieu!
en dan ben je nog positief.quote:
Doeiquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en dan ben je nog positief.
oh ja, doei.
Jeejquote:
Echt he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Jeej
Toetsch is klaar. 8,3.
[..]
Echt he.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem meePas ik er nog wel bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem meeNAWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Ach gosjie.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef DrNick het volgende:
Help, ik wil te veel sporten doen volgend jaar. Alles is tof
Denk niet dat ik daar genoeg tijd voor hebquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ach gosjie.
Doe ze gewoon allemaal.
Meer uren in een dag proppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar genoeg tijd voor heb
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zorg jij ervoor dat de aarde minder snel om zijn as draait dan?
Ik ben in 1995 geboren en heb ook de flippo's meegemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:32 schreef broccoli. het volgende:
Wtf ik heb me toch eens iets raars meegemaakt.
Vandaag dus over de jaren 90 gehad. Juf zegt dat de Flippo's een ware rage is. Iedereen van JA JA JA *knikt ja* IK VERZAMELDE ZE OOK![]()
![]()
Maar
De flippo's zijn in 1995 in Nederland geïntroduceerd, en mijn klasgenoten zijn, op 2 na, allemaal in1996 - 1998 geboren.
HOE KUN JE DAN EEN HELE VERZAMELING FLIPPO'S HEBBEN GEHAD
Die waren er in 2000 ook nogquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:32 schreef broccoli. het volgende:
Vandaag dus over de jaren 90 gehad. Juf zegt dat de Flippo's een ware rage is. Iedereen van JA JA JA *knikt ja* IK VERZAMELDE ZE OOK![]()
![]()
Maar
De flippo's zijn in 1995 in Nederland geïntroduceerd, en mijn klasgenoten zijn, op 2 na, allemaal in1996 - 1998 geboren.
ja, toen zat ik in groep 8 en hadden we elke vrijdag middag van 1 tot half 2 flippo ruilen op schoolquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:32 schreef broccoli. het volgende:
![]()
Maar
De Flippo's waren van halverwege - eind jaren 90. Als jij in die tijd een babby was (De meeste uit mijn klas zijn dus geboren in 1997 en 1998, nadat de hype al over was) dan kun je er moeilijk stoer over doen dat je aan je ouders eiste dat ze alle zakken chips kochten voor die kutflippo's. :pquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben in 1995 geboren en heb ook de flippo's meegemaakt
Die dingen waren er best langquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:50 schreef broccoli. het volgende:
[..]
De Flippo's waren van halverwege - eind jaren 90. Als jij in die tijd een babby was (De meeste uit mijn klas zijn dus geboren in 1997 en 1998, nadat de hype al over was) dan kun je er moeilijk stoer over doen dat je aan je ouders eiste dat ze alle zakken chips kochten voor die kutflippo's. :p
EDIT: De juf had het specifiek over die hype, dat al die kinderen gek werden. Hoe kan dat als je dan nog niet geboren bent?
Je bent zelf een flippo.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had stapels flippo's en beyblade dingen
Thanksquote:
Ze werden tot 1997 uitgegeven. In 1998 gingen ze verder met Looney Tunes stickers geloof ikquote:
die ene waren leuk, die je in elkaar kon klikken en weg kon schietenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom uit 97 en heb ook flippo's gehad???
Je bent zelf een flippoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom uit 97 en heb ook flippo's gehad???
Verder niks?!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bloed onder je nagels vandaan halen
En nu al dingen gebruikt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wij gaan vanavond losssssssssssssssssssssssss #TheProdigy![]()
![]()
Heeft zn pillen niet opquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nu al dingen gebruikt?
sjongejonge
Voor mij voelt The Prodigy als wat ik denk dat XTC is voor mensen die het gebruiken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nu al dingen gebruikt?
sjongejonge
Ik kan je niet vertellen hoe dat voelt, maar laten we hopen dat dat positief is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mij voelt The Prodigy als wat ik denk dat XTC is voor mensen die het gebruiken.
Dat werkt dan bijzonder goedquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mij voelt The Prodigy als wat ik denk dat XTC is voor mensen die het gebruiken.
Links.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:34 schreef Amoeba het volgende:
50 euro gekregen voor een enquete van nog geen uur
Tinderquote:
Zoek het weerbericht voor Hurghada maar opquote:Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja, en was het daar zo koud, of hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |