ja heb t ook gemistquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ging net weg en toen kwamen de rellen
Meestal loop ik half lazarus mijn ban op en dan zie ik het pas de volgende dag en moet ik teruglezen maar dan is alles verwijderdquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Past ook niet heel veel uitleg in zo'n hokje, dat is vaak de reden.daarnaast weet je vaak natuurlijk dondersgoed wat je fout deed op het moment dat je geband werd, als het goed is.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meestal loop ik half lazarus mijn ban op en dan zie ik het pas de volgende dag en moet ik teruglezen maar dan is alles verwijderd
herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meestal loop ik half lazarus mijn ban op en dan zie ik het pas de volgende dag en moet ik teruglezen maar dan is alles verwijderd
Portquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gedroomd dat ik met Toto aan het badmintonnen was. Hij speelde vals en won en toen heeft 'ie een luchtballon gekaapt om Scientology te preken op de maan.
Sterk spul, rode port.
Ja, maar dat is dan ook gewoon domquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zou ik nooit doen.quote:
nee hoor je hebt een rode balk bovenin staan metquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook gewoon dom(daarnaast is zo'n notificatie weg na 1 keer bekijken, dacht ik).
Ook nog 's ja. Als je dan ook nog geen PM's/DM's kunt sturen ben je goed de sjaak. Ben week na mn eerste ban erachter gekomen waarom die ban wasquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan ook gewoon dom(daarnaast is zo'n notificatie weg na 1 keer bekijken, dacht ik).
ja dat was wel chill idd laatst, stond ook wanneer de ban voorbij was zodat ik niet steeds pharkus lastig hoefde te vallen omdat ik vergeten was hoelang het nog duurdequote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor je hebt een rode balk bovenin staan met
reden ban:
je bent een tyfususer, sterf
Ik ga altijd huilen bij opaBquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat was wel chill idd laatst, stond ook wanneer de ban voorbij was zodat ik niet steeds pharkus lastig hoefde te vallen omdat ik vergeten was hoelang het nog duurde
Oja, die had ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor je hebt een rode balk bovenin staan met
reden ban:
je bent een tyfususer, sterf
Tsja, mailen naar forum@fok.nl duurt lang, die inbox is volgens mij haske volquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook nog 's ja. Als je dan ook nog geen PM's/DM's kunt sturen ben je goed de sjaak. Ben week na mn eerste ban erachter gekomen waarom die ban was
hahah ts gemachtquote:
Dat vond ik ook een vermakelijk topic jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6
jammer dat hier niet zo vaak meer gepost wordt
ik ook niet helaasquote:
Ga ermee naar Peter!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vermakelijk topic ja
In mijn eigen inbox staan vaak alleen maar vuile beledigingen enzo, is heul niets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |