Zal wel een dikzak zijn. Als het nou om geld gingquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uit het huidige lesmateriaal...
"Juf zit met de kinderen in een kring.
Kees is jarig en deelt taartjes uit.
Wim wil alle taartjes.
'Als we allemaal delen, hebben we allemaal even veel', lacht juf.
'Maar als iemand alles zelf houdt, heb je veel meer', zei Wim.
'Daar heb jij weer gelijk in", lachte juf, en pakt alle taartjes voor zichzelf."
Denk dat die in isolatie zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou hij aber en hoink hebben gesproken?
aber is troostmeisje voor de bewakers heb ik begrepenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat die in isolatie zitten.
Je vergeet TARDIS. en hetzalallemaalwelquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou hij aber en hoink hebben gesproken?
als mod krijg je wel voorkeursbehandeling zie ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thanks, de notificatie in kwestie vond ik trouwens een kunstwerkje
[ afbeelding ]
Wow, ge-dm't naar Eendquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber is troostmeisje voor de bewakers heb ik begrepen
Tardis zit gewoon in mijn kelderquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je vergeet TARDIS. en hetzalallemaalwel
Aber is deel van de joy divisionquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber is troostmeisje voor de bewakers heb ik begrepen
Precies, helemaal geen uitleg bijvoorbeeld, stukken beter!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als mod krijg je wel voorkeursbehandeling zie ik
Ianquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Aber is deel van de joy division
Wat zielig. Krijg hij wel 1 per maand te eten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tardis zit gewoon in mijn kelder
gebeurde gevaarlijke dingenquote:
elke dag wat zelfgemaakte papquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zielig. Krijg hij wel 1 per maand te eten?
Ik vind de uitleg sowieso altijd beetje summier eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, helemaal geen uitleg bijvoorbeeld, stukken beter!
Lekker, ik zie hem al smullenquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
elke dag wat zelfgemaakte pap
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En je was er niet bij...
De IRONIE!
hahahaha!
Past ook niet heel veel uitleg in zo'n hokje, dat is vaak de reden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind de uitleg sowieso altijd beetje summier eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |