Lijkt me ook, ziet er prima uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:34 schreef Knuck-les het volgende:
Bluetooth lijkt me inderdaad niet ideaal. Heb nog nooit meegemaakt dat het 100% soepel werkt.
Maar nogmaals, dit apparaat lijkt aan al mijn wensen te voldoen. Of zie ik iets over het hoofd?
http://tweakers.net/price(...)-music-streamer.html
edit: de NAS kan trouwens gewoon via een aantal apps op de iPhone/iPad benaderd worden, dus is geen beeldscherm voor nodig
Apple meuk is juist het enige wat je NIET moet hebben, die ondersteunen geen DLNA.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:17 schreef usernaamvergeten het volgende:
Airport express, kan je gewoon met een aux-kabel aansluiten op je stereo en dan heb je airplay. Werkt prima met iPhone en iPad, niet met een Nas denk ik.
Beter lezen... TS wil voornamelijk van een iPhone en iPad muziek streamen. Daar heb je geen DLNA voor nodig, maar is Apple's Airplay juist veel makkelijker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple meuk is juist het enige wat je NIET moet hebben, die ondersteunen geen DLNA.
...dan nog zou ik adviseren geen apple device te kopen. Geen DLNA is gewoon een groot gebrek, vroeg of laat wil je ook muziek streamen vanaf je computer of nas of een non-apple mobiele device. En bijv. Kodi ondersteunt óók gewoon airplay dus dan is een android box alsnog de beste optie.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Beter lezen... TS wil voornamelijk van een iPhone en iPad muziek streamen. Daar heb je geen DLNA voor nodig, maar is Apple's Airplay juist veel makkelijker.
+1 Airport Express. Want TS heeft iPhone + iPad dus dan ook hoogst waarschijnlijk iTunes.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dan nog zou ik adviseren geen apple device te kopen. Geen DLNA is gewoon een groot gebrek, vroeg of laat wil je ook muziek streamen vanaf je computer of nas of een non-apple mobiele device. En bijv. Kodi ondersteunt óók gewoon airplay dus dan is een android box alsnog de beste optie.
Ik heb DLNA eigenlijk nog nooit gemist. Voor niet-Apple producten bestaan genoeg tools om Airplay te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dan nog zou ik adviseren geen apple device te kopen. Geen DLNA is gewoon een groot gebrek, vroeg of laat wil je ook muziek streamen vanaf je computer of nas of een non-apple mobiele device. En bijv. Kodi ondersteunt óók gewoon airplay dus dan is een android box alsnog de beste optie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |