Dan kom je al snel uit bij houtje touwtje oplossingen. Sonos is wat dit betreft ongekend. Je kan het simpel oplossen met bv. een bluetooth ontvanger op je AUX aansluiting.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:33 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Iets boven het budget. Zat rond die ¤60 te denken
Tv aan hebben is geen optie. Zijn er niet chromecast achtige apparaten maar dan met muziek en dmv analoog signaal?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij kan dit met elke mediaspeler, die zijn wel zo goedkoop te krijgen, maar het nadeel is dat je daarvoor de TV aanmoet hebben om te zien wat je doet. Audio laatje dan mbv een optisch kabeltje via de receiver lopen.
Doe ik wel even de aanname dat je versterker zo'n ingang heeft.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:24 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Tv aan hebben is geen optie. Zijn er niet chromecast achtige apparaten maar dan met muziek en dmv analoog signaal?
Als je een Android box gebruikt zou je natuurlijk wel eenmalig een scherm of TV moeten gebruiken om BubbleUPNP of Kodi te installeren en aan te zetten, maar dat lijkt me geen bezwaar?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Iedere willekeurige androidbox of mediaplayer.
Je zou er ook een oude smartphone aan kunnen hangen al ziet dat er wat minder sjiek uit natuurlijk.
Volgens mij niet. Dan moet je maar meer geld uitgeven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:24 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Tv aan hebben is geen optie. Zijn er niet chromecast achtige apparaten maar dan met muziek en dmv analoog signaal?
Een Android box hoeft echt niet duurder te zijn dan een chromecast hoor, zeker niet als je hem alleen voor muziek gebruikt en HD-video dus geen issue is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Dan moet je maar meer geld uitgeven.
Kun je die analoog aansluiten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een Android box hoeft echt niet duurder te zijn dan een chromecast hoor, zeker niet als je hem alleen voor muziek gebruikt en HD-video dus geen issue is.
Chromecast kost 35 euro dacht ik? Keus zat voor ongeveer die prijs.
http://m.ebay.com/sch/i.h(...)rs&LH_BIN=1&_udhi=40
Die zie ik voorbij komen voor een prijs van 499 euro. Dan zou ik voor dat geld lekker een nieuwe receiver kopen als ik TS was.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:30 schreef Jaden het volgende:
+1 Sonos Connect.
Die kun je ook analoog aansluiten op je versterker en geeft een goed geluid.
Of weg met die oude versterker en neem een Sonos Amp. Dat is Sonos + versterker in een.
Ben je weer helemaal bij de tijd.
[ afbeelding ]
Die hebben (bijna?) allemaal gewoon een jack aansluiting ja. Eventueel wel iets om te controleren voordat je blind iets bestelt.quote:
Dit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:16 schreef wootahH het volgende:
Bluetooth ontvangertje aan je aux ingang hangen. Kost 2 tientjes ofzo.
Onzin, een dlna renderer kan gewoon headless draaien. Iedereen heeft tegenwoordig wel een telefoon of tablet om die te bedienen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit.
Dan kun je iig vanaf de tablet/telefoon afspelen.
Wil je per se ook vanaf die NAS afspelen heb je sowieso iets met een beeldscherm nodig. Hoe wil je anders de nummers/playlists/mappen selecteren?
Dan wordt het al snel iets van een mediaspeler met monitor.
De beste suggestie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
Raspberry PI+DAC met Rune audio.
Te bedienen vanaf elke computer/telefoon/tablet in je netwerk.
je kunt toch gewoon op de telefoon en tablet vanaf de nas afspelen en het geluid dan via bluetooth naar de versterker sturen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Dit.
Dan kun je iig vanaf de tablet/telefoon afspelen.
Wil je per se ook vanaf die NAS afspelen heb je sowieso iets met een beeldscherm nodig. Hoe wil je anders de nummers/playlists/mappen selecteren?
Dan wordt het al snel iets van een mediaspeler met monitor.
Dan moet je dus constant met je telefoon of tablet in de buurt van je versterker blijven én zit je met inferieure geluidskwaliteit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:17 schreef wootahH het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon op de telefoon en tablet vanaf de nas afspelen en het geluid dan via bluetooth naar de versterker sturen.
edit: euw dit was al genoemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |