abonnement Unibet Coolblue
pi_153712465
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Beste is dat alleen het boot team de boot op gaat. Lekker sproeien met je auto shotgun en een beetje voorzichtig zijn, kan je niet dood gaan.
Chopper landt op het strand en verwijdert de 2 politie choppers.
Nadat boot team klaar is kan chopper team ze oppikken en de politie kwijt raken. :)

Trash truck: Mensen die achterop staan houden ter aller tijden hun armour menu open en trekken steeds nieuwe armours aan terwijl de bestuurder er vandoor gaat. :)
Verder altijd de truck parkeren bij de vuilniszakken, inladen en wegwezen ipv vechten. Werkt een stuk beter. Er zijn er soms een paar die volgen, maar die headshot je met je auto pistol. :)

Die Criminal Mastermind gaat lukken! (Als ik er ooit mensen voor vind. :') )
Ik niet iig _O-
Ga op de meeste domme manieren dood :Y pure stupiditeit soms.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153712549
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik niet iig _O-
Ga op de meeste domme manieren dood :Y pure stupiditeit soms.
Nou ja, ligt er maar aan hoe je speelt. Granaten gooien moet bijvoorbeeld sowieso vermeden worden. :P

Er zijn naar mijn mening maar 3 risico missies: Prison Break final, Trash Truck en EMP (omdat je in die vliegtuigen per ongeluk tegen elkaar aan kunt vliegen).
De rest kun je zonder al te veel risico's voltooien, ja, zelfs jij. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153712631
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou ja, ligt er maar aan hoe je speelt. Granaten gooien moet bijvoorbeeld sowieso vermeden worden. :P

Er zijn naar mijn mening maar 3 risico missies: Prison Break final, Trash Truck en EMP (omdat je in die vliegtuigen per ongeluk tegen elkaar aan kunt vliegen).
De rest kun je zonder al te veel risico's voltooien, ja, zelfs jij. :P
Ik was niet degene die met granaten strooide O-)
Doe dat wel graag overigens :Y
En bedankt he.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153712677
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Divje het volgende:

[..]

En bedankt he.
Kom op, ik ben je aan het supporten hier. Je lijkt zelf niet zoveel vertrouwen te hebben. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153712697
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kom op, ik ben je aan het supporten hier. Je lijkt zelf niet zoveel vertrouwen te hebben. :P
Dat heb ik terecht niet. :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153712735
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat heb ik terecht niet. :D
Ik geef het op. :D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153712792
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik geef het op. :D
*O* victory
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 21 juni 2015 @ 13:09:58 #283
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153714839
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 10:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Me too.

Zie net meerdere klachten over framedrops als self fm aan gaat. En sinds de laatste patch zijn er veel mensen met framedrops bijgekomen. R* :')
Geen last van.... 60 fps voor 99% van de tijd *O*
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153715519
Level 135. ;(
Er valt nu absoluut niets meer te unlocken. Jammer.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153715666
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Level 135. ;(
Er valt nu absoluut niets meer te unlocken. Jammer.
Jammer dat er toch een dood punt in de game zit.. tijd voor nieuwe heists.. meer aanbod imho
pi_153715751
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Jammer dat er toch een dood punt in de game zit.. tijd voor nieuwe heists.. meer aanbod imho
Inderdaad. :)
Ik dacht dat er met deze update ook iets van assassination missies bij kwamen, maar da's wellicht pas in het 2e deel van de update.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153716240
Sorry, Blaadjes/Blaadjes' neefje. Ik deed spatie voor een rematch maar werd er sowieso uitgegooid met een bad sport aan m'n broek. Lekker dan. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153716563
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Inderdaad. :)
Ik dacht dat er met deze update ook iets van assassination missies bij kwamen, maar da's wellicht pas in het 2e deel van de update.
Adversary mode. 1 team moet zien te vluchten voor het andere team. Kan fietsers vs truckers zijn, of jets vs coquettes :P wel geinig.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153716874
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Adversary mode. 1 team moet zien te vluchten voor het andere team. Kan fietsers vs truckers zijn, of jets vs coquettes :P wel geinig.
Heb ik nog nooit gespeeld. Ik hou me aanbevolen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 21 juni 2015 @ 15:31:05 #290
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153718765
Heist crew, visite is er nu al dus kan vanavond eerder beginnen, rond 8 ofzo
pi_153719314
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Heb ik nog nooit gespeeld. Ik hou me aanbevolen. :)
Volgens mij kan je daar Martin ook voor bellen :P
Zag zo'n melding voorbij komen iig.

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef lesleyyb het volgende:
Heist crew, visite is er nu al dus kan vanavond eerder beginnen, rond 8 ofzo
^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153720692


Ik doe een poging! Bij deze zoek ik 3 mensen voor de Criminal Mastermind Challenge.

- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.

Ik zoek 3 personen welke gemotiveerd genoeg zijn en tijd genoeg hebben om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.

Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.

Laat het weten! ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 21 juni 2015 @ 17:27:00 #293
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153722026
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 16:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]

Ik doe een poging! Bij deze zoek ik 3 mensen voor de Criminal Mastermind Challenge.

- De Criminal Mastermind Challenge heeft 1 voornamelijk doel: Niet dood gaan!
Met een vast team speel je alle heists in hun natuurlijke volgorde en als je dit lukt zonder dood te gaan dan heb je 10 miljoen in de pocket.

Ik zoek 3 personen welke gemotiveerd genoeg zijn en tijd genoeg hebben om verschillende heists een aantal keer te oefenen waarna we dan voor het echtje gaan.

Waar je aan moet voldoen:
- Zoals hierboven aangegeven: Motivatie en tijd. Als je vaak afwezig bent dan gaat het niet werken. Ik wil er liever geen maand mee bezig zijn en de rest van de groep ongetwijfeld ook niet.
Dit vereist aardig wat toewijding!
- Minimum level is 60. Liefst hoger want hoe hoger hoe meer hitpoints je hebt. Het zou mooi zijn als we nog iemand hebben met een hoog level. Deze kan dan samen met mij de verhoogde risico taken op zich nemen maar dit is niet persé nodig.
- Ik zoek rustige mensen. Mensen die liever een seconde extra nemen om een raket te lanceren en zichzelf hierdoor niet overhoop schieten, die de tijd nemen om een helicopter veilig te landen, die liever achter een muurtje schuilen dan open en bloot op vijanden schieten, die liever wat langzamer rijden en zo hun auto ter aller tijden op de weg houden.
Verreweg de meeste heists en setups zijn doodeenvoudig zolang je maar je tijd er voor neemt.
Speed kills. The faster you go, the bigger the mess.
- Ik zoek team spelers, mensen die het geduld hebben op anderen te wachten en niet op eigen houtje opereren.

Laat het weten! ^O^
Oeh, oeh, kies mij kies mij !!!!
pi_153722738
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Sorry, Blaadjes/Blaadjes' neefje. Ik deed spatie voor een rematch maar werd er sowieso uitgegooid met een bad sport aan m'n broek. Lekker dan. :{
Heb je met mn neefje gespeeld? Leuk. Had ik dat geweten had ik even headset aangesloten.
Wat deden jullie en hoe kwam je bij elkaar terecht? :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153723066
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heb je met mn neefje gespeeld? Leuk. Had ik dat geweten had ik even headset aangesloten.
Wat deden jullie en hoe kwam je bij elkaar terecht? :)
Ik zag een paar keer een invite van je langs komen voor handje drukken. Dus ik denk: Laat ik die maar eens accepteren. :P
Had ook een paar keer een invite gestuurd maar geen respons. Ik heb hem dus niet in free roam gezien. :)
Enfin, ik werd om wat voor reden dan ook uit handje drukken getiefd, dus hij zal wel gedacht hebben: Wat een lul. :+

quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:27 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Oeh, oeh, kies mij kies mij !!!!
Noted. :)
Jaqen, mocht jij ook nog steeds interesse en toewijding hebben, laat het nog even weten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 21 juni 2015 @ 18:05:50 #296
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153723112
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 17:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heb je met mn neefje gespeeld? Leuk. Had ik dat geweten had ik even headset aangesloten.
Wat deden jullie en hoe kwam je bij elkaar terecht? :)
Oh dus drm kreeg ik geen reactie, heb een paar keer invite gestuurd om bij mij en gotcha te komen maar er kwam niemand. Was dus je neefje...
pi_153723620
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik zag een paar keer een invite van je langs komen voor handje drukken. Dus ik denk: Laat ik die maar eens accepteren. :P
Had ook een paar keer een invite gestuurd maar geen respons. Ik heb hem dus niet in free roam gezien. :)
Enfin, ik werd om wat voor reden dan ook uit handje drukken getiefd, dus hij zal wel gedacht hebben: Wat een lul. :+

[..]

Noted. :)
Jaqen, mocht jij ook nog steeds interesse en toewijding hebben, laat het nog even weten.
Ja handje drukken. Maar hij was niet boos hoor. Hij zei hij won steeds maar ik had bijna een keer gewonnen.
Schattig toch :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153723907
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:30 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja handje drukken. Maar hij was niet boos hoor. Hij zei hij won steeds maar ik had bijna een keer gewonnen.
Schattig toch :)
Je moet hem eens online gooien met een stel fokkers die hem niet constant om leggen. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153724456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Je moet hem eens online gooien met een stel fokkers die hem niet constant om leggen. ;)
Komt goed. Regel ik volgende keer.
Ook leuk om te zien is hoe die de te kleine vingertjes voor toetsenbord oplost. Bijv bij rennen gaat heel die hand scheef en drukt ie met zn duim op shift.
Waarom doe je dat zo? Ja hallo anders kan ik er toch niet bij.
Ok hoe stuur je dan?
Ja met de muis natuurlijk dommerd. _O- _O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_153725112
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:06 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Komt goed. Regel ik volgende keer.
Ook leuk om te zien is hoe die de te kleine vingertjes voor toetsenbord oplost. Bijv bij rennen gaat heel die hand scheef en drukt ie met zn duim op shift.
Waarom doe je dat zo? Ja hallo anders kan ik er toch niet bij.
Ok hoe stuur je dan?
Ja met de muis natuurlijk dommerd. _O- _O_
Zo jong en nu al een smartass. :D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')