nooitquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:50 schreef Onnoman het volgende:
Zou het huidige Nederlandse leger, het duitse leger van 1940 verslaan kunnen hebben?
Vergeet ook niet dat voordat we uberhaubt die f16's in de lucht hebben er eerst 400 Kamervragen over gesteld moeten worden of het wel mag/kan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:02 schreef BaardaapAd het volgende:
Denk het wel; met één F 16 had je de Duitse luchtmacht moeiteloos kunnen wegvagen. Vergeet niet dat straalvliegtuigen pas tegen het einde van die oorlog in gebruik kwamen, in 1940 waren het nog allemaal propellor vliegtuigen.
Een oorlog wordt tenslotte in feite gewonnen door twee hoofdfactoren; de sterkste / grootste economie en de beste technologie. Het aantal soldaten is gewoon helemaal niet meer zo belangrijk.
Waarschijnlijk wel... Op de huidige wereldschaal stelt het Nederlandse leger niet zo gek veel voor. Maar volgens mij hadden ze in het Duitse leger van 1940 helemaal niets wat iets kan uitrichten tegen een F16 of een Apache ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:50 schreef Onnoman het volgende:
Zou het huidige Nederlandse leger, het duitse leger van 1940 verslaan kunnen hebben?
Precies, trouwens .... liggen er nog kernwapens op Volkel momenteel? Of wat kruisraketjes?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:04 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Op de huidige wereldschaal stelt het Nederlandse leger niet zo gek veel voor. Maar volgens hadden ze in het Duitse leger van 1940 helemaal niets wat iets kan uitrichten tegen een F16 of een Apache ofzo.
Ja... Maar die zijn van de Amerikanen, dus in een 1940 scenario zouden we die waarschijnlijk niet mogen gebruiken van hun. Zij probeerden hard buiten de oorlog te blijven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:05 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
liggen er nog kernwapens op Volkel momenteel?
Je hoeft niet alle vliegtuigen neer te schieten.. Een paar welgemikte bommen op strategische vliegvelden, fabrieken en hangars moet genoeg zijn. Vergeet niet dat er nog niet zoiets was als radar in 1940, laat staan luchtdoelraketten en dergelijken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:11 schreef Onnoman het volgende:
jullie moeten wel het volgende in het achterhoofd houden. We hebben weliswaar f16's, maar zijn deze voldoende uitgerust met raketten om hiermee alle duitse vliegtuigen neer te schieten?
hanzel vuile nsberquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
zou denk ik bij duitse leger voegen :p
tja, zou eerder vechten voor duitsland dan NL. NL is toch al reddeloos verloren en verkankert.quote:
ja en dat komt dus allemaal door van die mannen met een instelling zoals jouquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:31 schreef hans1985 het volgende:
[..]
tja, zou eerder vechten voor duitsland dan NL. NL is toch al reddeloos verloren en verkankert.
En in DLD mooiere vrouwen.
Lol, want NL is nog te redden?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:32 schreef boik het volgende:
[..]
ja en dat komt dus allemaal door van die mannen met een instelling zoals jou
maar als je voor DL vecht moet je dus die lelijke nederlandse vrouwen verkrachten, en je wou juist de mooie duitse vrouwtjesquote:
Met de F16's en Apaches die Nederland heeft heb je nog bij lange na niet genoeg materiaal om alle panzertanks die duitsland had uit te schakelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:04 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Op de huidige wereldschaal stelt het Nederlandse leger niet zo gek veel voor. Maar volgens mij hadden ze in het Duitse leger van 1940 helemaal niets wat iets kan uitrichten tegen een F16 of een Apache ofzo.
maar als ik dan verlof had werd ik als een held in der heimat onthaaltquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:39 schreef boik het volgende:
[..]
maar als je voor DL vecht moet je dus die lelijke nederlandse vrouwen verkrachten, en je wou juist de mooie duitse vrouwtjes
dat wel maar niet iedere held mag er zomaar op natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:40 schreef hans1985 het volgende:
[..]
maar als ik dan verlof had werd ik als een held in der heimat onthaalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |