door de regel genomen is dat van fokkers niet zo hoogquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben een onderzoekje aan het doen; wat denken jullie van mijn IQ? Is dat hoger of lager dan dat van jouzelf? Barst los!
Ik zou dit persoonlijk nooit zo geformuleerd hebben. Mijn IQ is hoger. Deze twee zaken staan al dan niet los van elkaar.quote:
Slechte test imo, vragen die gesteld worden hebben de meeste mensen op school gehad en is imo derhalve geen goede graadmeter.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
https://www.123test.nl/iqtest/
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Is dat hoger of lager dan dat van jouzelf?
Ik denk niet zo veel, jouw IQ heeft mij tot op heden i.i.g. nog nooit tot denken aangezet. Maar nu je er om vraagt, is dat hoger of lager dan dat van mij? Ik denk ongeveer gelijk, net boven de 65.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben een onderzoekje aan het doen; wat denken jullie van mijn IQ? Is dat hoger of lager dan dat van jouzelf? Barst los!
Ik ben niet bang om mezelf dom voor te doen om zodoende iets te leren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:08 schreef jodelahity het volgende:
Lol de mensen die stellen dat je een hoger dan gemiddeld IQ hebt hebben niet je topics van vroeger gezien vermoed ik
Overschatting hier sowieso alom maar oke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |