Link?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:05 schreef Inspireme het volgende:
Mark Rutte die policor gutmensch heeft dat ook gedaan op twitter. Moet je die tegenreactie van die geblondeerde circus clown eens zien![]()
quote:
twitter:MinPres twitterde op donderdag 18-06-2015 om 09:04:04“Graag wens ik de miljoen moslims in Nederland een fijne ramadan toe. Ramadan kareem." reageer retweet
quote:
twitter:MinPres twitterde op donderdag 18-06-2015 om 09:04:04“Graag wens ik de miljoen moslims in Nederland een fijne ramadan toe. Ramadan kareem." reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 18-06-2015 om 09:34:20Ramadan Kareem Mark? #knettergek https://t.co/ndFW6Xuepp reageer retweet
Tnhxquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:11 schreef Inspireme het volgende:
Xpompompomx,
https://mobile.twitter.co(...)s/611436770136342528
https://mobile.twitter.com/minpres
Dit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Succes met jezelf uit te hongeren in naam van een verzonnen boek.
Dit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Topic over de vernietiging van de sociale zekerheid en de verzorgingsstaat:
[ afbeelding ]
Topic over Marokkanen, Sinterklaas of Islam:
[ afbeelding ]
Daarom gaat dit land kapot.
Wat voornamelijk strategie is. Als hij elke keer dat soort uitlatingen doet, denken de onderbuikgevoel-tokkies weer "Hai seg wat wai denkuh!" en gaan ze op hem stemmen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:05 schreef Inspireme het volgende:
Mark Rutte die policor gutmensch heeft dat ook gedaan op twitter. Moet je die tegenreactie van die geblondeerde circus clown eens zien![]()
Dacht dat het kwam door de goddeloosheid.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk nou eens na!quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het land gaat ten onder, het is nog niet ten onder. En het gaat ten onder aan slappelingen die de kernwaarden van onze samenleving niet willen verdedigen tegen een idiote en fascistische ideologie die geweld verheerlijkt en in het DNA heeft zitten. Als je dat accepteert en hun verplichtingen accepteert als een deel van de huidige maatschappij, ben je medeschuldig aan het verdwijnen van de Westerse cultuur als dominante cultuur in dit land.
De volgorde klopt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:03 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De volgorde klopt niet.
Gelukszoekers:
[ afbeelding ]
Resultaat op de verzorgingsstaat:
[ afbeelding ]
Nee? Waarom niet?quote:
Oh. Dus ik mag jou voortaan geen merry christmas/fijne kerst toewensen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:21 schreef RuckUngermans het volgende:
Ik begrijp wel wat ts bedoelt. Het is dat geslijm van kijk-mij-eens-met-jullie-meeleven, terwijl ze de ramadan in wezen maar onzin vinden. Niet oprecht dus.
Wat mij betreft ramadannen ze zich een ongeluk, ik ga ze d'r geen sterkte mee wensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |